onko laitteessa oleva hertsi luku , tässä muistaakseni 83/200 tai jotain, joka kertoo erottelu kyvyn? vai mitä tietoa pitäisi katsoa että tietää näkeekö laite viisi senttisen kalan vaiko vasta sen metrisen.
kaiku ja sen erottelu kyky
Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
-
Ahkuahvena
kaiku ja sen erottelu kyky
voisko joku fiksu kertoa millainen kalakaiku kuuluisi olla että sillä olisi mahdollista nähdä kaloja ? eli minulla on humminbird dx 250 kaiku mutta en ole tietääkseni vielä koskaan sillä nähnyt niitä " banaaneja".vai enkö vaan osaa käyttää sitä? olen käyttänyt sitä lähinnä pohjan tarkkailuun.
onko laitteessa oleva hertsi luku , tässä muistaakseni 83/200 tai jotain, joka kertoo erottelu kyvyn? vai mitä tietoa pitäisi katsoa että tietää näkeekö laite viisi senttisen kalan vaiko vasta sen metrisen.
osaako joku suositella jotain parin, kolme sadan hinta luokkaa olevaa laitetta? niitä kalan kuvia voin tämänkin laitteen laittaa näyttämään , luulen vain että vehje luulee jokaista vedessä lilluvaa roskaa ja roipetta kalaksi.