Vahinkosaaliita kaudella 2007 - 2008
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Vahinkosaaliita kaudella 2007 - 2008
Tänne voidaan kerätä nuita OMAN kohdekalan pyynnissä tulleita
vahinkolaukauksia. Mitä omituisempi saalis sen parempi.
Eli: Mikäli minä olen saanut hauenkalastuksen sivutuotteena esim taimenen
siitä kuva joko vapautuksesta tai papituksesta.
Muu kuin kala kelpaa myös. Kuva saaliin vapautuksesta tai papituksesta.
Mikäli tuo vahinkosaalis on päätynyt omaan ruokapöytään/ muuten kotiin siitä saa plussaa.
Mukaan voit liittää myös tarinan tuosta elämäsi tärpistä joka kääntyi
lopuksi suuresta ilosta kalakaverien ilkkuvaan nauruun, omaan suruun ja häpeään tuon saaliin muuttuessa joksikin muuksi mitä odotettiin.
Vuoden 2007 marraskuussa palkitaan minun mielestäni paras vahinkolaukaus
unohtumattomalla kalastuspäivällä inhoamiensa kalojen parissa.
vahinkolaukauksia. Mitä omituisempi saalis sen parempi.
Eli: Mikäli minä olen saanut hauenkalastuksen sivutuotteena esim taimenen
siitä kuva joko vapautuksesta tai papituksesta.
Muu kuin kala kelpaa myös. Kuva saaliin vapautuksesta tai papituksesta.
Mikäli tuo vahinkosaalis on päätynyt omaan ruokapöytään/ muuten kotiin siitä saa plussaa.
Mukaan voit liittää myös tarinan tuosta elämäsi tärpistä joka kääntyi
lopuksi suuresta ilosta kalakaverien ilkkuvaan nauruun, omaan suruun ja häpeään tuon saaliin muuttuessa joksikin muuksi mitä odotettiin.
Vuoden 2007 marraskuussa palkitaan minun mielestäni paras vahinkolaukaus
unohtumattomalla kalastuspäivällä inhoamiensa kalojen parissa.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
- Samthefisherman
No aloitetaan...
Pitkää tarinaa en jaksa raapustaa. Ja en ollut varsinainen kalansaaja, vaan toimin kipparina. Tämä kokeneempi kalamies ei oikein ole sinut tietokoneiden kanssa, joten laitan hänen puolesta tuon saaliskuvan.
Olimme kauniina kesäiltana nakkelemassa jerkkejä eli tavoitekala oli hauki. Mutsin mies poimi kuitenkin paikalle sattuneesta säyneparvesta pari kappaletta näytille. Toinen noin 800 g sai vapauden takaisin, mutta 1150 g päätyi savupöntöön. Hyvää mutta ruotoista oli. Ottikoneena Jio Toppie-proto värissä lady bug. Oli muuten #1 kolmihaarakoukku kokonaan suussa.
Pitkää tarinaa en jaksa raapustaa. Ja en ollut varsinainen kalansaaja, vaan toimin kipparina. Tämä kokeneempi kalamies ei oikein ole sinut tietokoneiden kanssa, joten laitan hänen puolesta tuon saaliskuvan.
Olimme kauniina kesäiltana nakkelemassa jerkkejä eli tavoitekala oli hauki. Mutsin mies poimi kuitenkin paikalle sattuneesta säyneparvesta pari kappaletta näytille. Toinen noin 800 g sai vapauden takaisin, mutta 1150 g päätyi savupöntöön. Hyvää mutta ruotoista oli. Ottikoneena Jio Toppie-proto värissä lady bug. Oli muuten #1 kolmihaarakoukku kokonaan suussa.
- Liitteet
-
- Jerkkisäyne ja Ilmo.jpg (47.12 KiB) Katsottu 6723 kertaa
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Tässä yks tapahtuma tältä vuorelta. Olin perhostelemassa 3.9 Vanhankaupunginkoskella ja taimenta tietenkin yritin, mutta eipä tullut tanttuja vaan lahnat n.1,5kg ja n.1kg ja lisäksi elämäni ensimmäinen KUNNON tuplatärppi
Elikkäs 750rammainen ahven ja 2,1kg eväklöntti
Ei tää nyt varmaan niin erikoista ole, mutta sivusaaliita kuitenkin
Kuvia ei valitettavasti ole
Ei tää nyt varmaan niin erikoista ole, mutta sivusaaliita kuitenkin
Kuvia ei valitettavasti ole
Joo, se vituttaa, kun iskee kala jota ei ole edes pyytämässä.
Suorastaan harmittaa. Muutama vuosi sitten oltiin Samthemanin ja yhden vanhan duunikaverini kanssa uistelemassa taimenia, Stadin edustalla.
12cm sini-hopeaan Bomsaan, nappas pikkuplaanarin takaa "työtapaturma".
Oltiin aikalailla pellit kiinni sinä iltana...
Suorastaan harmittaa. Muutama vuosi sitten oltiin Samthemanin ja yhden vanhan duunikaverini kanssa uistelemassa taimenia, Stadin edustalla.
12cm sini-hopeaan Bomsaan, nappas pikkuplaanarin takaa "työtapaturma".
Oltiin aikalailla pellit kiinni sinä iltana...
- Liitteet
-
- Vahinkolohnake
- Sekalaisia fotoja 780.jpg (20.54 KiB) Katsottu 6598 kertaa
Muistellaan ny viäl vanhoja.
Sakkeus syötti taimenpalikoita hapelitseille tehokkaasti keväällä. Sit kaverille keväthaukireissulla jokunen vuos sitten 3,8 kg taimen 15 senttisellä Nilsulla. Itelle osu joskus Huotskärissä kesäkuussa hauenkalastuksen yhteydessä eka taimen (4,5 kg) 15 senttiseen Nilsuun erään luodon kupeesta.
Sakkeus syötti taimenpalikoita hapelitseille tehokkaasti keväällä. Sit kaverille keväthaukireissulla jokunen vuos sitten 3,8 kg taimen 15 senttisellä Nilsulla. Itelle osu joskus Huotskärissä kesäkuussa hauenkalastuksen yhteydessä eka taimen (4,5 kg) 15 senttiseen Nilsuun erään luodon kupeesta.
- Liitteet
-
- Sakkeus taimenkalassa :-)
- 113_1309.jpg (37.57 KiB) Katsottu 6423 kertaa
-
- 3,8 kg
- taimen.jpg (17.76 KiB) Katsottu 6422 kertaa
-
- 4,5 kg kesäkuu
- Taimen kesäkuu 1996 4,5 kg.jpg (16.77 KiB) Katsottu 6422 kertaa