Itse olen vetä... siis käyttänyt joskus 30cm kuusamon maxia ja saanut sillä jonkun 2-3kg hauen.
ps. Asia kiinnostaa aidosti, joten vitsailun sijaan /lisäksi kaipaan asiallisia kommentteja
Jättinilsulla olen saanut jopa hyvin kalaa (ei yli 3kg muistaakseni yhtään), mutta Maxi ei oikein vakuuta. Niitä on vieläkin 3kpl seinällä pölyttymässä ja tuskin enää veteen pääsevät. Ihmetyttää vain tuo Nilsulla/Maxilla saamieni haukien pieni koko.Renfors kirjoitti:Sama täällä. Maksi ja Jätti-Nilsu isoimmat. Ei kovin miellyttäviä vetää. Tietysti vapakin vaikuttaa, löysällä hirveää touhua. .
Tässä topikissa ei ole sallittua elvistellä "Bonsaivieheillä" vaan isoa sen olla pitäämutteri kirjoitti:12 cm nilsu on hyvä lahnavaappu, tuli huomattua männä kesänä, sai sillä tosin haukiakin.
No ei. Saimaalla Savon puolessa.Calcutta kirjoitti:Teuvalla? Jossa ei ole vettä,kuin vesijohdossa!mutteri kirjoitti:Tais olla vuosi -95, kun sorvissa pyöräytin teakista reilu 30cm kalikan. Sitä sitten hinasin veneen perässä ja parit hauet sain, ei ne isoja olleet, siis hauet.