Visbyn rautakaupan
Kiitos vielä muutamille foorumilaisille, ketkä ovat auttaneet kalustohankinnoissa kyseistä retkeä työstettäessä. Rahaa on taas palanut alku valmisteluissa ihan mukavasti....
Niin se meilläkin piti mennä mut jotain tapahtu matkalla ja stokikses satama tuli tutux.Tapsal kirjoitti:Sunnuntai iltana retki alkaa laivamatkalla Turusta Tukholmaan. Wiikkarin discossa arvotaan aamun kuljettaja ja matka jatkuu kohti Nynäshamnia ja sieltä edelleen lautalla Visby:hyn. (Näin mä ainakin luulen sen tapahtuvan...)

Jep, muhun voi aina luottaa kuskina. Kalastus on nimittäin niin verissä, jotta viinanpirulaisen en anna kalastukseeni vaikuttaa.römpötti kirjoitti:Jännä nähdä, miten käy...Tapsal kirjoitti: Pyritään siihen että satamassa ei tarttis haihdutella ylimääräisiä höyryjä matkalaisista...
Täytyy pelata varman päälle ja aloitella tänään

nemo kirjoitti:Jep, muhun voi aina luottaa kuskina. Kalastus on nimittäin niin verissä, jotta viinanpirulaisen en anna kalastukseeni vaikutaa.römpötti kirjoitti:Jännä nähdä, miten käy...Tapsal kirjoitti: Pyritään siihen että satamassa ei tarttis haihdutella ylimääräisiä höyryjä matkalaisista...
Täytyy pelata varman päälle ja aloitella tänään
Alla kuvaa tämän päivän saalista. Voisipa melkein vannoa, jotta toi on reissun eka fisu.
Ja toi on sitten ihan paskapuhetta! Viime kevään Dalin reissulla susta ikuistettiin aika monta kuvaa sammuneena mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja asennoissa...Jep, muhun voi aina luottaa kuskina. Kalastus on nimittäin niin verissä, jotta viinanpirulaisen en anna kalastukseeni vaikuttaa.

Mä mitään sammunut... kunhan otin pienet kauneusunet, jotta jaksaa taas vetää kalaa ihan simona.Tapsal kirjoitti: Ja toi on sitten ihan paskapuhetta! Viime kevään Dalin reissulla susta ikuistettiin aika monta kuvaa sammuneena mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja asennoissa...Ja tää ei ole niistä edes paras paikka... Asento on ehkä parhaimmistoa...

Ei sinkoiltu kauheesti. Liikuttiin pääasiassa länsirannikolla Lickershamnin ympäristössä...MadDog kirjoitti:Hyvää settii.
Meijänkin porukalla oli ajatukset mennä joskus (ens keväänä?) uudestaan.
Kävittekös paljon pyörii ympäri saarta?
Ai tuoltako se näyttääkin... (ja kyljessä vihlaisi rajusti!!)JiiHoo kirjoitti:Ei se ollut turska, se oli Tapsan umpilisäke...