Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Viidessä eri paikassa olen settejä katsellut ja ainoa missä olen eroja huomannut on sen yhden Stormin väri ja niissäkin ollu vaan kahta eri väriä. Eli aika vakioita tuntuu olevan. Mut halvalla noita tosiaan nyt saa.
gsxf kirjoitti:Liekö noissa Rapalan 19,90€ seteissä erilaisia uistimia sisällä? Ei muuten, mutta kun niitä saa jo -40%, niin onhan siinä uistimet jo melko edullisia
Mistä saat noin halvalla? Äkkiä ostamaan kaikki pois! Niissä paketeissa on kaikissa samanlaiset uistimet mutta ne on hyvin asiallisia.
Onkohan paketissa muuten joku myynnistä poistunut versio Tail Dancerista kun ainakin minulla oli nokkalevy paljon pienempi ja koveran mallinen. Ei muistuta lainkaan noissa kuvissa näkyviä:
itse ostin tuon paketin heti kun se markkinoille paukahti mutta nyt voisin ostaa uuden kun pelkkä rasia maksaa jo enemmän kuin tuo setti nyt, ja onhan tuolla tuo pikku inkoo
itse olen nähnyt juuri muutamaa eri väri yhdistelmää noissa paketeissa, tosin viellä eri liikkeiden välillä, ainakin tampereen atalassa??? siaitsevassa honkkarissa oli eri värejä kuin pirkkalan honksussa. pallejani en vetoa lyö mutta aika varma olen. tosin vain tuo yksi jigi oli eri värinen ja sitten longkäästi oli eri värinen.
Kyllä noiden sisältö vaihtelee. Siis värien puolesta. Vertailtiin kerran kaverin kanssa ja lähes kaikissa vaapuissa oli eri värit. Jigit ja metalliuisteet saman värisiä.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Vaikuttaa sille, että liikkeisiin on aina tullut kerralla yhtä satsia. Ja näin ollen kaikki ko. liikkeestä ostetut paketit sisältää samat romut. Eri liikkeistä ostettujen välillä onkin sitten eroja.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Mä ostin tänään Prisman halvennuksesta paketin, jossa oli isompi ambulanssi long cast. Oliskohan tuo... ööö.... no, mitattuna se on 13 senttinen... Muissa paketeis mitä kattelin, oli noita pienempiä. Aattelin ostaa tän pois, kun tuo LC on jo lähes uistimen kokoinen... En kyllä äkkiseltään keksi, että mitä ihmettä mä sillä teen, mutta Sulo Vilen iski jälleen...
Jarrut tappiin... Ja vielä napsu yli...
Jos tästä jotain positiivista hakee, niin ei tuu ihan heti mieleen...
Menee vähän ,mutta jos joku vielä haluaa kokoelmiinsa nuo Rapalan juhlavaaput,niin Kirkkonummen Prismassa oli vielä eilen kaikkia kuutta väriä hintaan 5 euroa kpl.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.