ei se pocket fishermankaan ole huono vaihtoehtoRenfors kirjoitti:Abun Combomatic. Rentoa meininkiä.
mutta vastasin silti D -vaihtoehdon
ei se pocket fishermankaan ole huono vaihtoehtoRenfors kirjoitti:Abun Combomatic. Rentoa meininkiä.
Älä aina valita, paa lisää tumppua käteen.Mikey kirjoitti:Paitsi jos ilman lämpötila tippuu alle +5 asteen, jolloin näpit jäätyy kelan poskeen kiinni. Calcutoilla (ja osittain myös Cardiffeilla) kun on tuo erittäin inhottava jäähdytyssysteemi sisäänrakennettuna.Hilarius kirjoitti:edge up to 120g ja calcutta 250 x 2kpl ja 10 kinttuinen vulcan-x + 300 cardiffi. Noist mä tykkään ja niil on kiva heittää.
Viini oli hyvää. Lisääkin vois joskus juoda tai nå, itse asiassa taas on pullo punaista menossa. Musta tuli tällanen viinifägäri nyt. Mutta miten mun seksielämä liittyy tähän topikkiin?Hilarius kirjoitti:Älä aina valita, tumputa lisää käteen.Mikey kirjoitti:Paitsi jos ilman lämpötila tippuu alle +5 asteen, jolloin näpit jäätyy kelan poskeen kiinni. Calcutoilla (ja osittain myös Cardiffeilla) kun on tuo erittäin inhottava jäähdytyssysteemi sisäänrakennettuna.Hilarius kirjoitti:edge up to 120g ja calcutta 250 x 2kpl ja 10 kinttuinen vulcan-x + 300 cardiffi. Noist mä tykkään ja niil on kiva heittää.![]()
Kuis Viininmaistajaiset....
Näinhän se on, mutta keveyden kustannuksella on myöskin aihioiden kestävyyskin samalla pudonnut. Koska JiiHoo teille tulloo niitä porkkana kuiduista tehtyjä vapoja? On kuulemma tulevaisuuden hitecciä! Vittuuksissan sellaisen kepin vois sit syödä pahempaan nälkäänsä!JiiHoo kirjoitti:Nykyään kaikki parhaat nautinnot punnitaa grammoissa, ei sadoissa.
Eli kevyen pään setti kuhunkin tehtävään hommaan.
-Tottakai putoaa jonkin verran, mutta keppiä saa kaupasta lisää ja takuukin noissa aina tuppaa olemaan.sakkeus kirjoitti:Näinhän se on, mutta keveyden kustannuksella on myöskin aihioiden kestävyyskin samalla pudonnut. Koska JiiHoo teille tulloo niitä porkkana kuiduista tehtyjä vapoja? On kuulemma tulevaisuuden hitecciä! Vittuuksissan sellaisen kepin vois sit syödä pahempaan nälkäänsä!JiiHoo kirjoitti:Nykyään kaikki parhaat nautinnot punnitaa grammoissa, ei sadoissa.
Eli kevyen pään setti kuhunkin tehtävään hommaan.