Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Itelläkin on tuossa yks männyn kaarna vaappu jonka vuoleskelin keväällä pilkkireissulla nuotiolla istuessa. Ite en sitä kyllä ole sen enempää tehnyt, kun pitäs jotenkin nätisti liimata eka langat kiinni.(jollain ruskealla liimalla)
Tossa pari protoa 70mm, jotka uittelin tänään ja ei ne kyllä omaan silmään hyvin uinut. Liian hakeva/voimakas potku eli ei kestä virtaa juuri ollenkaan. Potkua saa säädettyä pienemmäks kun taittaa nokka lenkin ihan ylös, mutta sitten tulee se haku ongelma.
Uusia levyä pitää kokeilla.(saa suositella)
Perza, jos noiden uinnista et tykännyt niin koitappa vääntää esim sytkän pienellä avustuksella lappuja hieman ylemmäs( jyrkempään kulmaan). Luulisi että alkaa uimaan ilman kaatuilua..
Näin itse mennyt tekemään..
Upeeta jälkee taas kerran joka tapauksessa!
Kuha-aihiot saapuivat Immoselta ja tässä ensimmäinen proto. Pituutta 14 cm. Hyvin potkii ja tositoimissakin on ollut. Kylmistä keleistä johtuen ei vielä saalista ole siunaantunut, mutta eiköhän se tästä...
Tervehdys. Olen juuri liittynyt kalamies.com:iin ja pitää kyllä kehua täällä näytillä olevia uistimia. Virttelen itse jerkkejä ja varsinkin kalannahasta tehtyjä. Katsotaanpas jos saisin viellä kuva mukaan...
Tajuttoman hiano! Oon aina ollu vähä kateellinen niille jotka osaa kalan nahalla päällystää nuan komiasti uistimensa. Itte en oo eres kokeellu
Terveuloa voorumille [/quote]
Kiitos. Helppo se loppujen lopuksi on. Nahka kuivumaan, kuiva nahka erikeeperillä kiinni puristimella, reunoja hiomaan, cab:ia päälle ja sitten maalataan vatsa ja selkä.
Sidoin myös muutaman liitsin toimivaksi todetuissa väreissä. Tumma väri kelpaa aremmallekkin kalalla ja harjusenkkani olen saanut valkoisella liitsillä.
Uusia.
Tyttöystävän ensimmäinen tekele
Sainpas senkin narautettua tähän.
Kalaankin oon saanu lähtemään joka ilta. Uuden kalastajan alku.
Huomatkaa hieno pyrstötähti kyljessä!
Ja oma normaali VSJ vielä 10cm aihioon.
Viimeksi muokannut kalamies92, 11:14:00 30.06.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.