vesiskootteri pöljäkkeet uhallaankin häirittemäs uistelua, no ei uhittele enää ainakaan sama..
Mitä VIHAAT eniten kalastuksessa?
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Re: Mitä VIHAAT eniten kalastuksessa?
perhokalastajia ko valtaavat koko joenpätkän kahlaten joen keskelle ja ei o mitään kunnioitusta vaikka oisin itte ollu jo penkalla heittämäs 10min ennen perhostajan tuloa. siinä vaihees ei o auttanu ko heittää lyijypainolla kuuppaan ja nauraa räkäsesti
vesiskootteri pöljäkkeet uhallaankin häirittemäs uistelua, no ei uhittele enää ainakaan sama..
Maapallon akselikulmaa ja elliptistä kiertorataa 
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Juuri nyt vihaan kovaa pakkasta ja tuulta sekä niiden yhdistelmää 
Kun synnyit, itkit ja muut ympärilläsi hymyilivät.
Elä elämäsi niin, että kun kuolet hymyilet ja muut ympärilläsi itkevät.
Elä elämäsi niin, että kun kuolet hymyilet ja muut ympärilläsi itkevät.
Remoxia peesaan tuossa vesiskootteri hommassa, totaalinen turhake...
Miksi arabeilla on kamelit ja suomalaisilla savolaiset?
- Arabit sai valita ensin.
- Arabit sai valita ensin.
-
Karppikone
Vesiskootterilla erittäin mukava ajella kesällä kalapaikoille. Kulkee kelissä kuin kelissä.. Hankinta listalle 8)
Patuja jotka luulee että nuoret ei osaa kalastaa.
Pitävät jotenki alempiarvosina kalamiehinä meitä.
Tässä kohti kuulus vissiin olla allekirjoitus.
Mitään sen suuremmin vihaa mutta ärsyttää
-Jumitus samalla paikalla (koskikalastus)
-Epäsosiaaliset kalastajat. Kalantuloa kysellessä tai tervehtiessä pää kääntyy vain toiseen suuntaan.
-Toisten arvostelijat. Kaikki ei voi osata heti täydellisesti.
-Se että muut käy paljon hienommissa kalapaikoissa.
Ja aika usein ottaa shkupoliin se että Olli saa aina eniten kalaa. Mutta siitäkin selviää ajan kanssa
-Jumitus samalla paikalla (koskikalastus)
-Epäsosiaaliset kalastajat. Kalantuloa kysellessä tai tervehtiessä pää kääntyy vain toiseen suuntaan.
-Toisten arvostelijat. Kaikki ei voi osata heti täydellisesti.
-Se että muut käy paljon hienommissa kalapaikoissa.
Ja aika usein ottaa shkupoliin se että Olli saa aina eniten kalaa. Mutta siitäkin selviää ajan kanssa
Team Don't Push The River Member #1
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
-
Laiska
- Kapteeni Koukku, nuorempi yrittäjä
Vituttaa äärimmäisesti sellaiset "golf" henkiset kalastajat, jotka kerskailevat olevinaan huomaamattomasti kalliilla välineillään ja saaliillaan. Usein nämä ovat olleet perhokalastajia, mutta nykyään olen tormännyt samaan ilmiöön myös virppakalastajien puolelta.
Onko sillä nyt niin vitun väliä, että lukeeko kahluuhousun lahkeessa Vision, Loop tai joku muu merkki? Minkälaista helvetin munanjatketta sellainen toiminta voi antaa?
Perhokalastus on hieno laji. Itsekin olen siihen viime vuosina perehtynyt, mutta en silti kalasta kauluspaita päällä ja varsinkaan muita kalastajia arvostellen.
Onko sillä nyt niin vitun väliä, että lukeeko kahluuhousun lahkeessa Vision, Loop tai joku muu merkki? Minkälaista helvetin munanjatketta sellainen toiminta voi antaa?
Perhokalastus on hieno laji. Itsekin olen siihen viime vuosina perehtynyt, mutta en silti kalasta kauluspaita päällä ja varsinkaan muita kalastajia arvostellen.
Viimeksi muokannut Laiska, 02:07:47 16.01.2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Asioilla on tapana järjestyä"
Itsensä kehujia(kehuvat kuinka hyvin saavat kalaa tai sitten miten hyvät vehkeet niillä on + muistavat kehua kaverinsa ja eukkonsakkin), yli avuliaat, yli uteliaat ja paskaa keliä...
äsken huomasin että tuo perhomiehiin kohdistuneen soimauksen ja sellasia saa kyllä potkia perseelle, vaikka ite oon vasta kalastanut perholla jo 14 vuotta. Ei niistä kannata välittää, niillä on vain vitunmoinen pätemisen tarve. Ei sellaset ole edes mun mittapuun mukaan mitään perhomiehiä
ite sanon suoraan että menen pois kun en jaksa kuunnella retosteluas. Kiitos. Ja rennoin askelin takavasemmalle kohti seuraavaa ottipaikkaa. Enkä kahlaa ekana keskelle koskea jos on muita miehiä mua ennen kalassa, heillä on etuoikeus koska olivatkin ensin nii saavat kalastaa alueensa loppuun.
äsken huomasin että tuo perhomiehiin kohdistuneen soimauksen ja sellasia saa kyllä potkia perseelle, vaikka ite oon vasta kalastanut perholla jo 14 vuotta. Ei niistä kannata välittää, niillä on vain vitunmoinen pätemisen tarve. Ei sellaset ole edes mun mittapuun mukaan mitään perhomiehiä
-Pyytämättä jääneet kalat jäävät saamatta-
Höh, tottakai kalastuspaidassa pitää olla kaulus. Silittää sitä ei aina tartte, esim. tunturissa.Laiska kirjoitti: Perhokalastus on hieno laji. Itsekin olen siihen viime vuosina perehtynyt, mutta en silti kalasta kauluspaita päällä ja varsinkaan muita kalastajia arvostellen.
Eniten kalastuksessa vituttaa nämä tauot, joita talviksi kutsutaan. Varmasti kepulaisten keksintö, että maanviljelijät pääsee tuhlaamaan tukensa Kanarialle tai Kyprokselle....
Ranta-Hurreja!! 
- Anna Kuivana
Amen.jarna kirjoitti:Ranta-Hurreja!!
Ei ole kalaa karvoihin katsomista.
Pike Yakuza
KTK - Kalasta Tai Kuole since 2009!
Pikkuhauki expertti!
Pike Yakuza
Pikkuhauki expertti!
talvea
edit: tai en talvea, vaan jäätä meressä
Ei toi jää oo paha, mutta se vesi ja lumi siinä jään päällä.tupe kirjoitti:talvea
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Kaikkia niitä kaloja joita olen yrittänyt saada.....
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
muupeli79 kirjoitti:Ei toi jää oo paha, mutta se vesi ja lumi siinä jään päällä.tupe kirjoitti:talvea
On se, paras vesi on sula vesi.
Joo, ei tähän vitutukseen auta yhtään, vaikka olis 20cm vettä jään päällä. Ei siihen voi venettä laskea!
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
TOP 3:
- Lihalaatikkoryöstökalastajia (äidinkielestä riippumatta)
- "Min vatten, min fisk, åka bort" - ihmisiä (ibid)
- Wannabe prokalastajia
- Lihalaatikkoryöstökalastajia (äidinkielestä riippumatta)
- "Min vatten, min fisk, åka bort" - ihmisiä (ibid)
- Wannabe prokalastajia
Eiks kyse ollut kalastuksesta, eikä veneilystä?Samtheman kirjoitti:Joo, ei tähän vitutukseen auta yhtään, vaikka olis 20cm vettä jään päällä. Ei siihen voi venettä laskea!
Parhaat kalastushetket vaatii veneen. Ainakin täällä päin suomenniemeä, pentele!
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
JÄÄTÄ...meressä,mut lasissa menee...
-Åbo-
-Åbo-
..Pike Performance...Hauen kalastusta jo yli 30-vuotta..
- Anna Kuivana
Mites whiskey on the rocks ilman jäitä?Åbo kirjoitti:JÄÄTÄ...meressä,mut lasissa menee...
-Åbo-
http://www.instantrimshot.com/
Kyllä ne jäät pistää tosiaan vituttamaan! Semmonen hinku päästä paukuttaa. On tullu jo uniinki kalajutut, vaikka kauden avaukseen on pieni tovi vielä.
Ei ole kalaa karvoihin katsomista.
Pike Yakuza
Pikkuhauki expertti!
Pike Yakuza
Pikkuhauki expertti!
Samoilla linjoilla ollaan mutta tuo "Saimaannorpan kohdalla kalastajien kyvyttämyyttä toimia siten että kuuttien kannalta tärkeään ajanjaksoon saataisiin totaali kalastuskielto vaikka sitten koko Saimaalle." sais mun puolesta koskee vaan verkkokalastusta. Sen sais kieltää Saimaalta 100%: sesti. Mutta normi uistelu/onginta yms setti ei mun mielestä niihen hylykeiden elämää hankaloita yhtää enempää ku mikää muu vesillä/rannoilla liikkuminen. Mullaki joskus ollu raksit vedossa ja norppa siinä potkurinvirrassa pyöriny pitkän aikaa ilman että ois rakseihin koskenu. Enkä oo kuullu että muutkaan ois uistelemalla norppia saanuHaukkivesku kirjoitti:Kalastuslakia verkkojen merkitsemisen osalta:
Miksi ei voi lakiin pistää kohtaa jossa verkko pitää merkitä AINA molemmista
päistä merkkilipulla? Siitä ainakaan kenellekkään mitään haittaa olisi.
C&R miesten oman toimintatapansa putkikatseista puolustamista.
Kalastusideologian keskittymistä vain suuriin yksilöihin.
Saimaannorpan kohdalla kalastajien kyvyttämyyttä toimia siten että kuuttien kannalta tärkeään ajanjaksoon saataisiin totaali kalastuskielto vaikka sitten koko Saimaalle.
Kalastuskulttuurin puuttuminen Helsingistä. Sama ilmiö on leviämässä myös muualle Suomeen.
Mut joo ehdottomasti kannatan verkkopyynnin kieltämistä Saimaalla ja mielummin vaikka koko Suomessa
"Ihmiset aina moittivat olosuhteita ja ympäristöä. Minä en usko olosuhteisiin. Pystyvät ihmiset tässä maailmassa ovat niitä, jotka etsivät toiminnalleen oikeita olosuhteita, mutta elleivät löydä, tekevät ne" (Shaw)
Ylimielisiä taimenen/lohen kalastajia jotka pitävät itseään niin hyvinä ettei mitään rajaa ja omaa kalastus muotoaan niin haastavana ettei toista olekkaan.
Kuhia ja haukia saa, kuka tahansa, kuinka paljon tahansa, vaikka kuinka isoja ja ihan millä vaan!
Saatanan ylimieliset paskahousut saa aina veren kiehumaan.
Kuhia ja haukia saa, kuka tahansa, kuinka paljon tahansa, vaikka kuinka isoja ja ihan millä vaan!
Saatanan ylimieliset paskahousut saa aina veren kiehumaan.