Montako maksamatta jättäjää tiedät täällä / kalacomista
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Renfors kirjoitti:
Täällä saitilla on yks semmoinen, jonka kanssa en tee kauppoja.
Huutelee huvikseen, eikä ole meininkikään lunastaa![]()
Älyvapaita selityksiä mm. potkut töistä, akka jätti, sain samanlaisen tavaran muualta, ym. ym. (On tehnyt muillekin tätä). Kyselee SP-n kautta sitä ja tätä tavaraa, joita kaivelen varastoista, johon menee aikaa. SP osoitteet ei lisäksi ole toiminnassa.
ONNEKSI en lähetellyt yhtäkään , vaan odottelin maksua, jota ei koskaan kuulunut
Sama homma, sama ukko.
On se saatana kumma, kun ei voi edes rehellisesti ilmoittaa että en otakkaan, ei edes yyveeseen voi vastata...
Tämä "mies" sekä yks pohjosen ukko, siitähän ne kaksi tulee.
Tuleehan se sieltä ko vähä potkii...
-
titti mike
- Valmetti on POP
Jerkkupuuta tossa joskun toimittelin puheella että pari valmista viehettä sitten...
Kalliita on herrojen herkut. Se puuhan maksaa vain 800€ kuutio...
Mutta kun en itse ole siitä mitään maksanut, niin ilmaistahan se.
Ajelinkin vain 650 kilometriä sen takia, ja Tyrä hiukan lisää...
edit: Unohtu lyödä noita hymiöitä perään, ettei luulla että olen iso kyrpä ottassa. Tässä. Saa ite valita sopivan.
8)
:P

Kalliita on herrojen herkut. Se puuhan maksaa vain 800€ kuutio...
Mutta kun en itse ole siitä mitään maksanut, niin ilmaistahan se.
Ajelinkin vain 650 kilometriä sen takia, ja Tyrä hiukan lisää...
edit: Unohtu lyödä noita hymiöitä perään, ettei luulla että olen iso kyrpä ottassa. Tässä. Saa ite valita sopivan.
Aion elää kunnes kuolen.
- Sostakovits da Silva
- Ilmo Tampio Lounasheimo
suunnilleen....
Hyvin on tullut lakoista suoritukset muutama on keskeneräinen ja yksi itä- suomen mies ei ole ottanut yhteyttä pyynnöistä huolimatta.
No voipi olla että kaveri on valinnut pitemmän tien , ei tunne minua.
Omani otan se maksakoot mitä maksaa , jos kerran tilaa myös maksaa.
Ja kaikki kasutuu lopuksi kaverin piikkiin.
pave

No voipi olla että kaveri on valinnut pitemmän tien , ei tunne minua.
Omani otan se maksakoot mitä maksaa , jos kerran tilaa myös maksaa.
Ja kaikki kasutuu lopuksi kaverin piikkiin.
pave
ei niin
Et varmasti ole en voi laittaa mitään nimiä enkä kohdistaa kehenkään.
Eipä se niitä haittaa joilla on puhtaat jauhot pussissa.
Hyvin yleensä koko lakkasirkus meni , ja jatkossa koitetaan järjestää niille jotka tilasivat.
KAIKILLE TASAPUOLISESTI KIITOKSET KAUPOISTA.
pave
Eipä se niitä haittaa joilla on puhtaat jauhot pussissa.
Hyvin yleensä koko lakkasirkus meni , ja jatkossa koitetaan järjestää niille jotka tilasivat.
KAIKILLE TASAPUOLISESTI KIITOKSET KAUPOISTA.
pave
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Minä olen jättänyt jollekkin maksamatta yhden/kaksi rh-viehettä.
Muistaakseni kyse oli 3€. Ryssin tilinumeron ja unohdin koko asian.
Mikäli tunnet piston sydämessäsi ja haluat vielä korjata asian ota
yhteyttä YV:n muodossa.
Muistaakseni kyse oli 3€. Ryssin tilinumeron ja unohdin koko asian.
Mikäli tunnet piston sydämessäsi ja haluat vielä korjata asian ota
yhteyttä YV:n muodossa.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Kaupaa olen käynyt täällä ja monilla muillakin palstoilla paljonkin, eikä koskaan ole maksu jäänyt tulematta. Ehkä suurin syy siihen on, että en lähetä tuotetta ennen kuin suoritus näkyy tililläni. Tosin nykyään lähettelen tuottetta jo ennakkoon tutuille "kauppakumppaneille" homman toimiessa. Tuossa katselin vanhoja "arkistoja" ja jopa Mr. Dalberg oli maksanut huutonsa eräässä huutokaupassa, joten siinä ei ainakaan sanomista ole! 
Mulla yksi täälläkin pyörivä ei ottanut mitään yhteyttä kaupan päätyttyä, vaikka kyselin. Laitoin kaman(ei huumeita) uudestaan myyntiin ja homma toimi taas. Muutaman(2) paketin on posti hukannut. Lähettämäni ja saajana ollessani.
Huutonetissä yks möi ihan paskaa tavaraa vaikka väitti uudeksi. En viittiny lähteä ovelle asti käymään, kun asui jossain lapin perukoilla. Lupasi maksaa rahat takaisin mutta eipä maksanu. Siin hävisin muutaman kympin.
Täällä kaikki toiminut erittäin hyvin.
Jukkasp
ps. toivottavasti en ole ketään unohtanut omissa maksuissa..
Huutonetissä yks möi ihan paskaa tavaraa vaikka väitti uudeksi. En viittiny lähteä ovelle asti käymään, kun asui jossain lapin perukoilla. Lupasi maksaa rahat takaisin mutta eipä maksanu. Siin hävisin muutaman kympin.
Täällä kaikki toiminut erittäin hyvin.
Jukkasp
ps. toivottavasti en ole ketään unohtanut omissa maksuissa..
"Undermine their pompous authority, reject their moral standards, make Anarchy and disorder your trademarks, cause as much chaos and disruption as possible but don’t let them take you alive."
- aitohoppis
- Veekoon vihreä kakkonen
- Viesti:
Ei ole tullut vastaan maksamattomia eikä toimittamatta jättämisiä.
Joidenkin kanssa on edetty tilanteeseen, että raha ei enää liiku, vaan tavara.
Joidenkin kanssa on edetty tilanteeseen, että mikään ei liiku, vaikka rehellisiä ovat olleetkin. Sehän on tietysti normaalia, että kaikkien kanssa ei vaan kemiat pelaa yhteen.
Joidenkin kanssa on edetty tilanteeseen, että raha ei enää liiku, vaan tavara.
Joidenkin kanssa on edetty tilanteeseen, että mikään ei liiku, vaikka rehellisiä ovat olleetkin. Sehän on tietysti normaalia, että kaikkien kanssa ei vaan kemiat pelaa yhteen.
~sing if you are happy that way~
- Wanhushauki
Kaikki on tullut perille ja pääsääntöisesti vielä ehjänäkin. Pari rikkoutunutta on, toinen täältä ja se toinen naapurifoorumilta. Postia ei noissakaan voi syyttää vaan lähettäjä voi katsoa peiliin. Huvittavaksi asian tekee se että toisessa on lähettäjänä henkilö joka ehkä eniten noista Postin toimesta rikotuista vaahtoaa.
Nyt näyttäisi siltä että yksi lähetys voi jäädä saapumatta mutta ei hätäillä vielä, aikaahan ei ole kulunut vielä kun reilu pari kuukautta.
Omista maksuistanikaan en ole hiidenvissi mutta jos unohdus on päässyt tapahtumaan niin toivoisin että siitä kohteliaasti huomautettaisiin.
Nyt näyttäisi siltä että yksi lähetys voi jäädä saapumatta mutta ei hätäillä vielä, aikaahan ei ole kulunut vielä kun reilu pari kuukautta.
Omista maksuistanikaan en ole hiidenvissi mutta jos unohdus on päässyt tapahtumaan niin toivoisin että siitä kohteliaasti huomautettaisiin.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Naapuri foorumissa on ollut pari tapausta.
Ensimmäinen oli semmoinen, että sanoi vaapun menneen rikki kuljetuksessa. Palautin tietysti rahat ja hän lupasi toimittaa vaapun takaisin. Niinhän siinä kävi, että vaappua ei ole tullut tähän päivään mennessä. Pistää ajattelemaan, että onkohan vaappu edes ollut rikki.
Toinen oli semmoinen, että ostin jotain Kemijoen tekijöiden vaappuja. Maksoin 40e tilille, mutta tavaraa ei ole tullut vieläkään. Kovaa äijä lupasi lähetellä ja laittaa mukaan jotain extraakin, mutta vitut! Olen ottanut yhteyttä useamman kerran, mutta ei ole vastausta kuulunut. Sinne meni rahat
Huutonetissä on muutama veemäinen tyyppi ollut myös.
Ostin huuto.netin kautta 35 eurolla hyvät vaaput, mutta äijä oli lähtenyt ulkomaille, joten tavaran toimitus viivästyi. Lupasi komiasti laittaa extraa ja samantien tulemaan. Eipä tullut mitään!
Myin Spearin 10,50 eurolla ja lähetin vaapun etukäteen. Maksua vaan ei tullut ja soittelin kyseiselle henkilölle. Hänen naisystävän nimissä oli tuo huuto.netin tunnus ja akka lupas, notta sanoo äijälle, että makseloo pois. Vitut sieltä mitään maksua tullut.
Vähän päälle 100€ on siis mennyt tällaisten henkilöiden vuoksi hukkaan.
Senpä vuoksi en enää lähetä tavaraa etukäteen joka kerta.
Mutta loppuun on pakko lisätä se, että 99,99999999999% meistä osaa hoitaa asiat niin kuin pitää! Hyviä kokemuksia 1000000 kertaa enemmän kuin noita huonoja
Ensimmäinen oli semmoinen, että sanoi vaapun menneen rikki kuljetuksessa. Palautin tietysti rahat ja hän lupasi toimittaa vaapun takaisin. Niinhän siinä kävi, että vaappua ei ole tullut tähän päivään mennessä. Pistää ajattelemaan, että onkohan vaappu edes ollut rikki.
Toinen oli semmoinen, että ostin jotain Kemijoen tekijöiden vaappuja. Maksoin 40e tilille, mutta tavaraa ei ole tullut vieläkään. Kovaa äijä lupasi lähetellä ja laittaa mukaan jotain extraakin, mutta vitut! Olen ottanut yhteyttä useamman kerran, mutta ei ole vastausta kuulunut. Sinne meni rahat
Huutonetissä on muutama veemäinen tyyppi ollut myös.
Ostin huuto.netin kautta 35 eurolla hyvät vaaput, mutta äijä oli lähtenyt ulkomaille, joten tavaran toimitus viivästyi. Lupasi komiasti laittaa extraa ja samantien tulemaan. Eipä tullut mitään!
Myin Spearin 10,50 eurolla ja lähetin vaapun etukäteen. Maksua vaan ei tullut ja soittelin kyseiselle henkilölle. Hänen naisystävän nimissä oli tuo huuto.netin tunnus ja akka lupas, notta sanoo äijälle, että makseloo pois. Vitut sieltä mitään maksua tullut.
Vähän päälle 100€ on siis mennyt tällaisten henkilöiden vuoksi hukkaan.
Senpä vuoksi en enää lähetä tavaraa etukäteen joka kerta.
Mutta loppuun on pakko lisätä se, että 99,99999999999% meistä osaa hoitaa asiat niin kuin pitää! Hyviä kokemuksia 1000000 kertaa enemmän kuin noita huonoja
-
Mikey
- Herr Doktor
Hmmn, kukahan olikaan tuo salaperäinen palstalainen joka "keräilee" 12cm Spearhedejä?Hymy56 kirjoitti: Myin Spearin 10,50 eurolla ja lähetin vaapun etukäteen. Maksua vaan ei tullut ja soittelin kyseiselle henkilölle. Hänen naisystävän nimissä oli tuo huuto.netin tunnus ja akka lupas, notta sanoo äijälle, että makseloo pois. Vitut sieltä mitään maksua tullut.
Edit: Niin, asiaakin piti kai jauhaa. Itselleni ei ole täällä sattunut huonomuistisia kavereita, eli rahat/tavara ovat aina löytäneet perille tarpeeksi ripeästi, ilman huomautuksia. Kalacomissa joskus jouduin jostain kelasta huomauttamaan, mutta sekin tuli sen jälkeen sovitulla tavalla.
Mikäli itse olen jotain unohtanut maksaa (en usko että olen, mutta JOS olen), niin ottakaa ihmeessä linkkiä ja hoidetaan asia pois päiväjärjestyksestä.
Viimeksi muokannut Mikey, 11:33:15 27.02.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Tais olla 8 senttinenMikey kirjoitti:Hmmn, kukahan olikaan tuo salaperäinen palstalainen joka "keräilee" 12cm Spearhedejä?Hymy56 kirjoitti: Myin Spearin 10,50 eurolla ja lähetin vaapun etukäteen. Maksua vaan ei tullut ja soittelin kyseiselle henkilölle. Hänen naisystävän nimissä oli tuo huuto.netin tunnus ja akka lupas, notta sanoo äijälle, että makseloo pois. Vitut sieltä mitään maksua tullut.
PS. Meni vähän otsikon ohitte tuo edellinen kirjoitus
Kulicomissa muutama jättänyt maksamatta. Itse en onneksi ehtinyt lähettää uistimia. Toinen ei vastannut mailiin ja toiselta tuli uhkaus tyyliin: "Varo kun törmäillään Kirkkonummella!!!!"
Syy miks ei ostanu oli kun ei ollut rahaa ja oli kuulemma elämä niin vaikeeta, seuraava päivänä oli kuitenkin tarjoomassa puolta kalliimmasta vavasta. Muuten porukka on ollut kuitenkin rehellistä.
Huijareita palstalla.
Eli onko tiedossa huijareita jotka ostaa kamaa mutta jättää maksamatta.Mulla on menossa yks tapaus,jonka nimeä en vielä julkaise(annan pari päivää vielä aikaa maksaa)Olis hyvä jos näiden kavereiden nimet saatais oman topicin alle,niin rehelliset kaupustelijat tietäis varoa.