Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aivan, kokonaisuutenahan tuossa Rapulakakassa noi värit on tosiaan aika ristiin eikä paljo silmää hivele, mutta tuolla siiven vihreä/punaisella sävyllä saatetaan jo pärjätä hyvinkin pitkälti.
Kalaa tulee niin vähän syötyä, ettei juurikaan tule säilöttyä pakkaseen.. otetut kalat yleensä löytää tientä jonnekkin, kaverit usein kiittelee.
migu kirjoitti:
Millä "perusteella" Craft fur on parsta, pitää itekkin tuota testata?
Noh, ehkä vähän mukana , mutta ihan jees materiaali ja hyvin on pelittäny kaloille. Halpaa ja tasalaatuista, värejä löytyy kirkkaista tummaan.
Useasti on palanu hihat ja ja välillä koko paita, kun on ettiny hyviä pitkiä kettuja, joten tästä on kehittynyt korvaava tuote, johon ainakin itse olen tyytyväinen.
Näitten innostamana, ajattelin kokeilla tehdä itsekkin ensimmäiset putkiperhot, mutta par kysmystä ois.
Pitääkö siiven pituus olla jossain tietyssä suhteessa putken pituuteen? Onko tuo cone välttämätön vai voiko tehdä ilman mitään painotusta etupäässä?
onko jotain muuta huomioitavaa normi koukkuunsidontaan verrattuna?
Putken pituus verrattuna siiven pituuteen.. Ei kai siihen voi mitään lakia tehdä, mutta mun mielestä nuo liki vaappua muistuttavat isot putket on hienon näköisiä.. Mutta käytetyimpiä on varmaan parin sentin putki ja 6-8cm siipi..
Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu..
conaria voi käyttää oikeestaan pariin tarkotukseen - plop plop tai tasapainotukseen. Kovassa virrassa tosin ei merkkaa onko tasapainossa vai ei ku virta sen kuitenkin oikasee. Toisaalta, ei se kala tiedä, pitääkö sen perseen roikkua vai ei. Nimim. Tenolta seisovasta vedestä titin kellusiimalla onkinut.