Mitä jäi jäälle
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
taisit itse aloittaa asuinpaikan mukaisen provosoinnin, miksi lappalaisia ei saisi haukkua samalla lailla?Anaras kirjoitti:Pistäppä moderaattori lukkoon tämä kirjoitteluketju. Menee näköjään paskanjauhannaksi ja lappalaisten haukkumiseksi, ellei se ole sitten luvallista tai jopa suositeltavaa.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
jos et itse kestä arvostelua, älä ala levittelemään herneitä.
luulen, että noin 95% etelän miehistä ei ole käynyt pilkillä lapin järvillä ja varmasti myös siellä löytyy eläimiä , jotka hyödyntävät ne perkeet
Eikä tarvi mennä ees lappiin asti..Sup78 kirjoitti:Ja eikös ne kaikki lappalaiset tapa haukia huvikseen ja heittele niitä pitkin joenpenkkoja? Kuis kaunista se sit on?
Kyllähän me lappalaiset ollaan tyhmiä, pieniä, rumia,juoppoja ,
ahneita, hulluja ,poronpurijoita,
haukien rannalleheittelijöitä, emme osaa lukea,
emme kirjoittaa,emme keskustele sivistyneesti,
haukumme kaikkea mikä liikkuu,tapamme kaikki peto- ja muut eläimet,raiskaamme luontoa, harrastamme noituutta,
palvomme epäjumalia, asumme kodassa,emme peseydy,vaihtovaatteita meillä ei ole, partakone on meille täysin vieras kapine,
hiuksia ei leikkauteta MUTTA HOMOJA ME EMME OLE ,EMME EDES
TIEDÄ TARKALLEEN MITÄ SE TARKOITTAA
:P.
ahneita, hulluja ,poronpurijoita,
haukien rannalleheittelijöitä, emme osaa lukea,
emme kirjoittaa,emme keskustele sivistyneesti,
haukumme kaikkea mikä liikkuu,tapamme kaikki peto- ja muut eläimet,raiskaamme luontoa, harrastamme noituutta,
palvomme epäjumalia, asumme kodassa,emme peseydy,vaihtovaatteita meillä ei ole, partakone on meille täysin vieras kapine,
hiuksia ei leikkauteta MUTTA HOMOJA ME EMME OLE ,EMME EDES
TIEDÄ TARKALLEEN MITÄ SE TARKOITTAA
"Mieluummin homo kuin lappalainen" kirjoitti sup78 tai jotain joten ei ollut minusta lähtöisin.
Empä mä viitsi enää vaivautua teidän takia kun en osaa edes lukea saatikka kirjoittaa puhumattakaan lukemisen ymmärtämisestä.
Herjatkaa vaan sehän on valtaväestönä teidän oikeutenne vähemmistöjä kohtaan. Niin ne tekevät muuallakin maailmalla.
En sano pahasti vain HYVÄSTI.
Empä mä viitsi enää vaivautua teidän takia kun en osaa edes lukea saatikka kirjoittaa puhumattakaan lukemisen ymmärtämisestä.
Herjatkaa vaan sehän on valtaväestönä teidän oikeutenne vähemmistöjä kohtaan. Niin ne tekevät muuallakin maailmalla.
En sano pahasti vain HYVÄSTI.
No ei se sit tänne olis sopinutkaan, kun noin helposti suuttui. Haukutaanhan täällä turkulaisiakin jatkuvasti. Muut taputtaa ja turkulaiset ei tajuu...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
-
putkiperhot
- www.apple.com/haukionkala
- Viesti:
Määä käyn kesällä pyytämässä anteeksi teidän rupipeppujen nälvijöiden puolesta ja juon niiden viinat sitten kun olen loppumattomalla osarilla saanut myytyä sinne pari lypsykonetta lisää...
Ja sitten humalapäissäni häviän ne rahat niille korttipelissä.
Näin tässä kuitenkin lopulta käy.
Ja sitten humalapäissäni häviän ne rahat niille korttipelissä.
Näin tässä kuitenkin lopulta käy.
Kaikkien sydämmessä asuu pieni hopeinen omena.
- Vilttiketju
- HUUTO: Edvard Munch
-
jaska joku
- etelä-savon amiraali