Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu. Kalamies.com foorumin yleissäännöt
rreipas kirjoitti:joo mie tuun ainakii
jos löytys joku itteensä kyllästyny limatuubi
sami ilmottelu kun tuut harjottelee ni koitan pysyy pois vesiltä sillo
tai jos mie sit tulen ni en ainakaa laita leikaria isompaa uintiin
Joo Kaikki saimaan luupäät on merkannu ton ajankohdan kalentereihinsa ja kerääntyy parhaille lohenottimontuille kymmenen metrin pinoihin. Samilla on niin hiano uus uisteluvene, ettei kehrata ajaa samaan laituriinkaan niinä viikonloppuina kun se on treenaamassa Tai on meirän ainakin veneen lattiat pestävä ennen sitä
jos joku hurja veneeseen huolii, niin mukana ollaan
- kari -
sekakäyttäjä vm -73 Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
kari kirjoitti:jos joku hurja veneeseen huolii, niin mukana ollaan
Tuukkona? Tänä vuonna mukaan mahtuu toinenkin, kun veneen koko kasvaa...
iliman muuta ja muut iliman
- kari -
sekakäyttäjä vm -73 Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
kapakala kirjoitti:Eli Samin veneen ristiäiset tulee kastettua hauenlimalla..
Eip.. Pidetään vaan rokotiili-ristoon sopiva turvaväli. Silloin ei pelkoa limoista
- kari -
Sen vähäisen kokemuksen mukaan mikä mulla Saimaasta on täytyy kyllä ihmetellä Samin äänen vetovoimaa Saimaan haukiin... Pelkkä puhelinyhteys saa hauet nousemaan ottisyvyyksille ja kiinnostumaan rakseista
Uskon että hauista ei Samin veneessä tule olemaan pulaa...
Ihan kuin täällä vittuiltas jollekulle?
Kyllähän tuokin reissu olis joskus mukava kokea.
Haluukko Sami toisenkin ketterän ja notkeen vapamiehen riesakses...
selenius kirjoitti:Sen vähäisen kokemuksen mukaan mikä mulla Saimaasta on täytyy kyllä ihmetellä Samin äänen vetovoimaa Saimaan haukiin... Pelkkä puhelinyhteys saa hauet nousemaan ottisyvyyksille ja kiinnostumaan rakseista
Ei mun veneessä ole pahemmin haukia käyny
Viimeks keväällä Rokotiili-Riston ajolinjat näki pinnassa kelluvista hauista, meille asti niitä ei onneks riittäny.
selenius kirjoitti:Sen vähäisen kokemuksen mukaan mikä mulla Saimaasta on täytyy kyllä ihmetellä Samin äänen vetovoimaa Saimaan haukiin... Pelkkä puhelinyhteys saa hauet nousemaan ottisyvyyksille ja kiinnostumaan rakseista
Ei mun veneessä ole pahemmin haukia käyny
Viimeks keväällä Rokotiili-Riston ajolinjat näki pinnassa kelluvista hauista, meille asti niitä ei onneks riittäny.
hitto miun pitää kai sit ihan yleisön pyynnöstä koluta sitte kaikki lumpeikot et saan samille kunnon rokotiilin mitä se sitte pääsee halailemaan
pari pikku pusua vielä sille kunnes se painuu takas ahdin valtakuntaan
Nyt on sellanen ongelma, että tuhlasin rahapussin sisällön raksivehkeisiin ja lopputulos se et hammastikkuja korvat täynnä ja yksikään raksi ei suostunut uimaan. Toimiiko tämä opetuskouluna samalla
abboreman kirjoitti:Nyt on sellanen ongelma, että tuhlasin rahapussin sisällön raksivehkeisiin ja lopputulos se et hammastikkuja korvat täynnä ja yksikään raksi ei suostunut uimaan. Toimiiko tämä opetuskouluna samalla
Puutteelliset tietoni täkyraksiuistelusta ja uintien virityksestä ovat vapaasti käytössäsi Saamamiähet jatkaa siitä, mihin mun konstini loppuvat.