-munapata
Saimaan uistelutreffit syksy 2011
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Saimaan uistelutreffit syksy 2011
Kyllä ne siitä viikon sisällä häipyy. Vedet jäähtyy vauhdilla ja sit alkaa räikät päristä 8) Wiskimiähen kanssa vedetään viikonloppuna viimeset luupäät "vapautettavaks" ja ei sitä tiärä, vaikka kolmeen päivään löytyis lohikin
-munapata
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
sellanen tutina et lohen hinta laskee...
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
To ja pe hommattu vapaaksi, jotta pääsee treffitunnelmaan kunnolla sit lokakuussa 
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Markun veneessä on mun jättämä kalaonni tallella, joten sitä riittää vieläwishky kirjoitti:sellanen tutina et lohen hinta laskee...
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
Jookari kirjoitti:Markun veneessä on mun jättämä kalaonni tallella, joten sitä riittää vieläwishky kirjoitti:sellanen tutina et lohen hinta laskee...
-munapata
Pitkään sun kalaonni kummitteli, mut lopulta päästiin siitä eroon.kari kirjoitti:Markun veneessä on mun jättämä kalaonni tallella, joten sitä riittää vieläwishky kirjoitti:sellanen tutina et lohen hinta laskee...
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Se oli varmaan vahinko ja väärin kalastettu
Mut asiasta kolmanteen: Jos joku tarttee treffeille pussitettua syöttimuikkua, niin sitä on saatavilla kuuden kappaleen vakumoituina pakasteina. Paikallisen ammattikalastajan treffialueelta pyytämää kamaa ja voin vakuuttaa että toimii näillä vesillä
Hintaa kuuden kappaleen pussille kertyy 1.5 euroa ja muikku on 12-14 senttistä. Ilmotelkaapa mahdollisesta tarpeestanne, niin kerron toimittajalle.
-munapata
Mut asiasta kolmanteen: Jos joku tarttee treffeille pussitettua syöttimuikkua, niin sitä on saatavilla kuuden kappaleen vakumoituina pakasteina. Paikallisen ammattikalastajan treffialueelta pyytämää kamaa ja voin vakuuttaa että toimii näillä vesillä
-munapata
Ota mulle 15 pussia!
Otanhan mie. Meinaatko, että riittää 8)Emppai kirjoitti:Ota mulle 15 pussia!
-munapata
Mulle 10 nyyttiä, kiitos!
Tuo muikku mitä Markku välittää on hiton hyvää tavaraa hintaansa nähden. Eipä oo viittiny käydä enää salakkaongella moneen vuoteen. 
TuleeSamtheman kirjoitti:Mulle 10 nyyttiä, kiitos!
-munapata
Meillä jo alustavati puheet oli. Varmaan tuo 10 on hyvä määrä.
Ja kun hyvälaatuista kerran on, niin jos lohelle ei ala kelpaamaan, niin pitänee syödä itse.
Emmää kyllä yhtään tiedä monellako vavalla vedellään, kun kapakala lupas luvat hoitaa...
Muutenkin on game planit meidän tiimillä vielä aika hakusessa.
Pitäsköhän joku tapsikin ennen reissua sitoa, olikohan edes koukkuja ja leikareita
Pari pikkuplaanariakin tarvis hommata oikealle puolelle. Vai olikohan se vasen
Riippuu tietty kummasta päästä venettä katsoo
Selkeesti mahtireissu tulossa 8)
Ja kun hyvälaatuista kerran on, niin jos lohelle ei ala kelpaamaan, niin pitänee syödä itse.
Emmää kyllä yhtään tiedä monellako vavalla vedellään, kun kapakala lupas luvat hoitaa...
Muutenkin on game planit meidän tiimillä vielä aika hakusessa.
Pitäsköhän joku tapsikin ennen reissua sitoa, olikohan edes koukkuja ja leikareita
Pari pikkuplaanariakin tarvis hommata oikealle puolelle. Vai olikohan se vasen
Tieto lisää tuskaa ja kuitu paskaa
Mikäs lupa tonne pitää/kannattaa ostaa?
Suursaimaan yhtennäislupa+ eteläsuomen lääninlupa. Niillä pääsee jo vetelemään seitsemää vapaa ja jos kyytiläisellä on lääninlupa, niin yksi vapa lisää. Niillä pärjää jo ihan mukavasti.Samtheman kirjoitti:Mikäs lupa tonne pitää/kannattaa ostaa?
-munapata
Kalakortista saa uisteluluvan. Suur-saimaan uistelu lupa.
http://2011.kalakortti.com/luvan_tilaus ... lastuslupa
http://2011.kalakortti.com/luvan_tilaus ... lastuslupa
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
Lupia ON suur-saimaan lupa ja se toinen en nyt muista mikä joka oikeuttaa käyttämään 12 vapaa jossain paikassa.. selkenee kun haen luvat viikonlopun aikana veneestä..savolax kirjoitti:
Saatko muikkua aikaisemmin? Pitäis lähteä viikon päästä sulkavalle.. voisin otta 20 pussukkaa.munapata kirjoitti:Se oli varmaan vahinko ja väärin kalastettu![]()
Mut asiasta kolmanteen: Jos joku tarttee treffeille pussitettua syöttimuikkua, niin sitä on saatavilla kuuden kappaleen vakumoituina pakasteina. Paikallisen ammattikalastajan treffialueelta pyytämää kamaa ja voin vakuuttaa että toimii näillä vesilläHintaa kuuden kappaleen pussille kertyy 1.5 euroa ja muikku on 12-14 senttistä. Ilmotelkaapa mahdollisesta tarpeestanne, niin kerron toimittajalle.
-munapata
Aijaah tälläisiäkin järkätään täällä 
Olisi kyllä MAHTAVAA jos joskus pääsisi saimaalle kalastelemaan!
jos joku ottaa veneeseen rautaakin kovemman kalamiehen niin ottakaa yhteyttä ( lähden vaikka heti )
Olisi kyllä MAHTAVAA jos joskus pääsisi saimaalle kalastelemaan!
jos joku ottaa veneeseen rautaakin kovemman kalamiehen niin ottakaa yhteyttä ( lähden vaikka heti )
Johan kahressatoista vavassa on teille pualet liikaa. Kyllä sen hauen saa vähemmälläkin vapamäärälläkapakala kirjoitti:Lupia ON suur-saimaan lupa ja se toinen en nyt muista mikä joka oikeuttaa käyttämään 12 vapaa jossain paikassa.. selkenee kun haen luvat viikonlopun aikana veneestä..savolax kirjoitti:
-munapata
Eiköhän toi onnistu. En saannu Anttia enään puhelimella kiinni, mutta huomenissahan toi selviää. Sehän vois toimittaa ne kauppahallin kalakaupan pakkaseen sun nimellä varustettuna, niin voisit hakea, kun siltä tuntuu?kapakala kirjoitti:Saatko muikkua aikaisemmin? Pitäis lähteä viikon päästä sulkavalle.. voisin otta 20 pussukkaa.munapata kirjoitti:Se oli varmaan vahinko ja väärin kalastettu![]()
Mut asiasta kolmanteen: Jos joku tarttee treffeille pussitettua syöttimuikkua, niin sitä on saatavilla kuuden kappaleen vakumoituina pakasteina. Paikallisen ammattikalastajan treffialueelta pyytämää kamaa ja voin vakuuttaa että toimii näillä vesilläHintaa kuuden kappaleen pussille kertyy 1.5 euroa ja muikku on 12-14 senttistä. Ilmotelkaapa mahdollisesta tarpeestanne, niin kerron toimittajalle.
-munapata
-munapata
Se tuntuu hyvältämunapata kirjoitti:Eiköhän toi onnistu. En saannu Anttia enään puhelimella kiinni, mutta huomenissahan toi selviää. Sehän vois toimittaa ne kauppahallin kalakaupan pakkaseen sun nimellä varustettuna, niin voisit hakea, kun siltä tuntuu?kapakala kirjoitti:Saatko muikkua aikaisemmin? Pitäis lähteä viikon päästä sulkavalle.. voisin otta 20 pussukkaa.munapata kirjoitti:Se oli varmaan vahinko ja väärin kalastettu![]()
-munapata
-munapata
Nyt se näyttää siltä et mie tuun kiusaamaan teitä!
Varaas Markku miulle kymmenen säkkiä Häkkisen muikkua!
Alias rikisorsan veli ei pääse, mut mie tuun sen veneellä
Yhtä keulahomppelia kysytty, muttei ollu satavarma vielä.
Saattas löytyy kuskin paikka sitä tarvitsevalle?
Alias rikisorsan veli ei pääse, mut mie tuun sen veneellä
Those of us who let go, will be swallowed. Left here to die.
Joo! lisään tilaukseenSpilitus kirjoitti:Nyt se näyttää siltä et mie tuun kiusaamaan teitä!
Alias rikisorsan veli ei pääse, mut mie tuun sen veneellä![]()
Olkoon Voima kanssasi, ja ottakoon hauki koukkuusi 8)Spilitus kirjoitti:Nyt se näyttää siltä et mie tuun kiusaamaan teitä!
Alias rikisorsan veli ei pääse, mut mie tuun sen veneellä![]()
-jouni
diipa daapa