Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
Näillä näkymin tulossa ollaan
Kunnon mestaan vetää!
- rreipas
- Rokotiili-Risto
- Paikkakunta: saimaanharju saman nimisen järven lähellä oleva penkere
muniksen personaltrainer raksikoulun käyneenä voin suositella
ennen en saanu kun haukia...ja kurssin jälkeen en oo enää saanu edes haukia
ennen en saanu kun haukia...ja kurssin jälkeen en oo enää saanu edes haukia
munapata kirjoitti:Puutteelliset tietoni täkyraksiuistelusta ja uintien virityksestä ovat vapaasti käytössäsiabboreman kirjoitti:Nyt on sellanen ongelma, että tuhlasin rahapussin sisällön raksivehkeisiin ja lopputulos se et hammastikkuja korvat täynnä ja yksikään raksi ei suostunut uimaan. Toimiiko tämä opetuskouluna samallaSaamamiähet jatkaa siitä, mihin mun konstini loppuvat.
-munapata
vtu mitään saa
Onkos saimaan laksuille jotain tiettyä syys väriä mikä toiminu? Ois tossa muutamia A/S huppuja vailla pinotexia.
Ei tiedolla ei taidolla vaan TUURILLA!
Laitoin yytä ja veetäuke86 kirjoitti:Onkos saimaan laksuille jotain tiettyä syys väriä mikä toiminu? Ois tossa muutamia A/S huppuja vailla pinotexia.
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Haukikisa sesonki alkaa olla harmittavasti lopuillaan joten joutunen tulemaan pahimpien vieroitusoireiden hillitsemiseksi lohenpyyntiin 
Juhankaa perkele
Äijä laitto profiiliin koko Suomen paikkakunnat, hajos koko voorumi... Ainaki melkein. Puukotin profiilias, katos mitä sinne laitat 
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
No uh huh. Sinulle on varattu paikka päärakennuksessa munapadan kainalossa. Ei haittaa kuorsaaminen meitä muita jotka koittaa keskittyä seuraavaan päivään..Zander kirjoitti:Haukikisa sesonki alkaa olla harmittavasti lopuillaan joten joutunen tulemaan pahimpien vieroitusoireiden hillitsemiseksi lohenpyyntiin
Edit: "supi" tontilla, ruoka kannattaa laittaa vaikka makuupussin jalkopäähän
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
PRKL, näyttää pahasti et oon duunikeikalla just tolloin.
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Ja pysy siellä!wishky kirjoitti:PRKL, näyttää pahasti et oon duunikeikalla just tolloin.
Väki vähenee ja pidot paraneeEmppai kirjoitti:Ja pysy siellä!wishky kirjoitti:PRKL, näyttää pahasti et oon duunikeikalla just tolloin.
Viime viikonloppuna oli treffialueella neljät uistelukisat päällekkäin. Palkinnot jaettiin kuulemma arpomalla, kun ei ensimmäistäkään mitallista lohikalaa löytynyt puntariin
-munapata
Harjoittelureissuja on jo suunnitteilla...
Voi Per..leSamtheman kirjoitti:Harjoittelureissuja on jo suunnitteilla...
-munapata
Teillä on vaan tuuri kohdallaan! Kyllä sieltä tänne asti kantautui viime viikolta huhuja useista 55-58cm lohnista. Kellekään ei kuitenkaan mennyt 60cm raja rikki. Onneksi teille osui mukavasti taas mitalliset...munapata kirjoitti:Viime viikonloppuna oli treffialueella neljät uistelukisat päällekkäin. Palkinnot jaettiin kuulemma arpomalla, kun ei ensimmäistäkään mitallista lohikalaa löytynyt puntariinMyö Rokotiili Riston kanssa ei osallistuttu kisoihin ja tyhjennettiin taas "pajatso". Kyllä siällä lohta on, mut kalat oli varmaan vahinkoja tai ainakin väärin ongittuja 8)
-munapata
Bellalla on sen verran meriittejä ja vuosia, että mun kiululla pitää tulla sukelluksissa laiturin viereen ja kysyä lupa rantautumiseen bellalta.munapata kirjoitti:Voi Per..leSamtheman kirjoitti:Harjoittelureissuja on jo suunnitteilla...Se on sit ruvettava bellaa kiillottamaan, että kehtaa tuara sen leviän laituriin
![]()
-munapata
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Ei kun Samppa, sun pitää tulla peruuttaen laituriin...
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Keräkkääs joku koko porukka kasaan jotta nähdään paljonko on porukkaa
tulossa.
Jos vaikka tekis vaikka yhden yhteisen safkan?
tulossa.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Joukon kokonaisvahvuus tulee olemaan lähes komekymmentä persoonaa, eli juuri sopivasti majoituskapasiteettiin nähden
Eiköhän tolla porukalla syödä lohta ja taimenta eri muodoissaan joka päivä 8) Hauki on alueella rauhoitettu ja se vapautetaan verestettynä
-munapata
-munapata
Ois kyllä mahtavaa jos lauantaina ois yhteinen safka. Mä tein viime viikonloppuna kalawokki yli 80 hengelle ja tuli tosi iisisti. En vaan tiedä mistä tonne sais ison wokin ja pakasteet säilymään.Haukkivesku kirjoitti:Keräkkääs joku koko porukka kasaan jotta nähdään paljonko on porukkaa
tulossa.
Mä lähden mestoille torstaina joskus 19 aikoihin Riihimäeltä. Olen varmaan maanantaihin tai tiistaihin asti paikalla. Joku autokyytiä vailla? Pimeässä on kyllä perse ajella Leviään vaan vesi lienee korkealla edelleen?
Vesi on aivan helvetin korkealla. Veneitä mahtuu laituriin varmasti kahdeksan kappaletta enemmän kun kevät treffeillä.
-munapata
-munapata
Lyödään nyt lukkoon tuo oma tulemin. Eli mukana omalla veneellä ja keulahomokin löytyi mukaan.. Kumpikaan ikinä raksia uittanut eli oppeja vailla. Oliks se niin et toi munapata on hyväks todettu ja vapaaehtoinen pt neitsyideille(ainakin raksihommissa)?
Munapata osaa neuvoo saimaan varmimmat haukipaikat, kalan tuloa ei voi estää...wzlo kirjoitti:Lyödään nyt lukkoon tuo oma tulemin. Eli mukana omalla veneellä ja keulahomokin löytyi mukaan.. Kumpikaan ikinä raksia uittanut eli oppeja vailla. Oliks se niin et toi munapata on hyväks todettu ja vapaaehtoinen pt neitsyideille(ainakin raksihommissa)?
Meillä ei ainakaan ollut hauista pulaa keväällä...
Tosissaan muttei totisesti.
- rreipas
- Rokotiili-Risto
- Paikkakunta: saimaanharju saman nimisen järven lähellä oleva penkere
aijuu miulla on sitte paatissa tilaa yhelle
en ota tota mein junnua mukaan ettei opi ihan paskoille tavoille siellä kaikkien puli...siis uistelijoiden seassa
kokroona ei päästä sitä nooiiin moneks päiväksi vesille...outo naaras
en ota tota mein junnua mukaan ettei opi ihan paskoille tavoille siellä kaikkien puli...siis uistelijoiden seassa
kokroona ei päästä sitä nooiiin moneks päiväksi vesille...outo naaras
vtu mitään saa
Älä valitajagge86 kirjoitti:Munapata osaa neuvoo saimaan varmimmat haukipaikat, kalan tuloa ei voi estää...wzlo kirjoitti:Lyödään nyt lukkoon tuo oma tulemin. Eli mukana omalla veneellä ja keulahomokin löytyi mukaan.. Kumpikaan ikinä raksia uittanut eli oppeja vailla. Oliks se niin et toi munapata on hyväks todettu ja vapaaehtoinen pt neitsyideille(ainakin raksihommissa)?![]()
Meillä ei ainakaan ollut hauista pulaa keväällä...
-munapata
Me tarvitaan syöttejä. Hienoa että syöttihuoltokin pelaa 
Samoin me! Tosin niiden virittämisestä ei hajuakaan, mutta joku varmaan osaa siinä auttaa:)