Täytyy sanoa että älä koskaan myy uistimia joita et käytä/tarvitse.. Mä meinaan myin ja nyt kadun sitä. Esset Busa…
Kello soi aamulla 3.15 joten eväät tekoon, kahvi termariin ja rakkaalle vaimolle joka juuri kotiutui yövuorosta ”iltapalaa” valmiiksi. (lisä pisteitä).
Oswaldi kurvasi pihaan ja taas mentiin. Tankit täyteen kannut mukaan ja viime vkl paikoille takaisin. Pikkuisen meinasi olla kuoppainen tie ajella mutta kyllä se siitä. Ekassa heittopaikassa ei mitään. Siirtymä ja yämahan vaihde vaijeri sanoi sopimuksen irti ! Viddu ! No koppa pois koneesta ja käsi syötöllä mentiin loppupäivä eteen ja taakse.
Toisessa paikassa Oswaldi oli jo räjäyttää potin. Muutama heitto ja kipparin suusta kuului”nyt ON” komeat renkaat ja hieno iso vihernieriän kylki pyrstöineen pyrähti pinnaassa ! Jatkoa lauseeseen, viddu irti !!! TAAS !
Päivä jatkui ja paikat vaihtuivat ja Oswaldi sai kalaa esset Busalla, mä en, enkä millään…
Tilanne 6-0 Oswaldille.
Viime reissulla bongatulla paikalla muutama heitto ja perästä kuuluu nyt on nätti ja niin oli.
7.66kg kävi veneessä pyörähtämässä ja suusta pilkisti vielä ISON lahnan pyrstö.
Mamma takaisin uimaan .

Taisi kello tikittää jo klo 14.00 kun mun ensimmäinen kala suvaitsi saapua veneeseen.
Sitten se pikku hiljaa alkoi, meinaan selkä sauna. Oswaldi kepitti useamman kalan yhtä kyytiä veneeseen vaikka mää vetelin vaan tyhjää. Siis ihan pihalla taas.
Kello tikitti jotain 16.00 kun pääsin Busan paskiksella jyvälle hommasta. Pienessä hetkessä 4 kalaa veneeseen josita pienin oli n. 3kg. Hetki siitä ja matalassa kallio rannassa paskista vietin… JIIHAA ! Nyt on voimaa ja meno haluja ! Kala otti uskomattomia syöksyjä ja vei siimaa puolalta vaikka kuinka antoi painetta sille lisää. Olisko enkka.. on..ei , ei ole. Muori kyytiin ja 7.31kg puntariin, kiitos hei ja näkemiin myöhemmin ! Jep päivä pelastettu, yksi iso pelastaa päivän.

Tämän jälkeen Oswaldi päätti vielä tiputtaa pari huomattavan suurta kalaa varmuuden vuoksi. Ettei homma tunnu liian helpolta.
Syönti loppui samanlailla kuin viime vkl, 18.15 ja sen jälkeen ei mitään tapahtumaa.
Loppu saldo oli kipparille 18 kpl ja mulle 8.
Oswaldille 7.66 kg ja muutama 3kg mulle 7.31kg, 4,7kg ja 4,1kg eikä yhtään alle 2kg.
Vesi oli 10,5-10,8 astetta. Kalat erittäin matalassa. Ihan ok päivä vaikka selkään tuli murska luvuin.
Tästä on taas hyvä jatkaa.