Kustavin/Iniön valtaus

Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
stento_z

Re: Kustavin/Iniön valtaus

Viesti Kirjoittaja stento_z »

Jos pääsen tulemaan niin en tarvitse majoitusta,Menen kaverin mökille yöksi :bigboss:
Vanhalla on oppimisen vaikeus
Jani
Olut ON Kustavissa

Viesti Kirjoittaja Jani »

Tuli tänään jutun aiheeks Sakkeuksen kans sellanen et ku nyt alkaa tuota porukkaa olemaan jo melko paljon ni pitäisköhän yrittää hommata joitakin muitakin palkintoja ku pelkästään se pytty. Vaikkapa isoimman kalan saaneelle ja tietty tuo pytty menis sit vaikkapa kisassa yhteispainoltaan suurimman saaliin saaneelle. Viime vuosina kalantulo ei kyl ei ole ollut mitenkään huimaa et oikein monelle olis tarvinnut palkintoja jaella :-) mut jos vaikka tänä vuonna useampi sais kalaa ni olishan se kiva jakaa muillekin jotain ku pelkästään yhdelle.

Tavaroiden ei tartte olla mitään kovin arvokasta mut olishan se kiva et kalastuskisasta (no ei tää ny mikään verenmaku suussa kisailu ole) löytyis jotain kalastukseen liittyvää. Sakkeus jo lupas hiukan kysellä josko jotain tavaraa irtoais mut olishan se kiva jos jollakin olis jotain kontaktia johonkinpäin tai vaikkapa valmis luopumaan muutamasta omavalmisteesta.
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

Jani kirjoitti:No niin saatiin pari paikkaa veneeseen. Eli nimimerkki T.L, jonka kautta tuli vinkkiä tosta paikasta, lupas parille tyypille venepaikan :juu: .
T.L:n veneessä tilaa? Karilta ainakin uupuu venhopaikka myös.
Emppai
Käsijuusto

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Mul on ainakin jotain roinaa palkinnoksi.
T.L

Viesti Kirjoittaja T.L »

Aavikkosammakko kirjoitti:
Jani kirjoitti:No niin saatiin pari paikkaa veneeseen. Eli nimimerkki T.L, jonka kautta tuli vinkkiä tosta paikasta, lupas parille tyypille venepaikan :juu: .
T.L:n veneessä tilaa? Karilta ainakin uupuu venhopaikka myös.
Juu tilaa on kahdelle!Tervetuloa kyytiin.
T.L

Viesti Kirjoittaja T.L »

Jani kirjoitti:Maksimimäärä osallistujia on sit 34. Se määrä mahtuu viel siihen samaan rakennukseen nukkumaan. Sit jossain päin on viel käsittääkseni 1 kuuden hengen mökki mut mun mielestä on järkevämpää pitää porukka saman katon alla.

Tai mun puolesta osallistujia saa olla vaikka miten mut majotus järjestyy mun kautta 34:lle :-).
Ja siinä rannassa ihan vieressä on neljän hengen mökki ilman mukavuuksia ja kyllä se kuuden mökkikin siinä vieressä taitaa olla.Eikä pidä unohtaa mökkiä nimeltä naima"kahdelle"

Palkinto krääsää löytyy kanssa täältäpäin!
Jani
Olut ON Kustavissa

Juu niin käsitin et siin on jotain mökkejä ilman mukavuuksia eli suihku ainakin puuttuu. En sit tiedä pitäiskö nuokin sit kysyä käyttöön jos tulee niin paljon innostuneita et saadaan se 40 täyteen. No katotaan ja ihmetellään tilannetta. Täs viel on aikaa hyvää aikaa ns. viimeseen ilmoittaumispäivään mut pidetään nyt toi 34 ja katotaan kuun puoles et mikä on tilanne.

Miten muuten porukalla on plottereita/merikortteja tuolta alueelta käytössä? Mulla pitäis olla pari ylimäärästä merikorttia mökillä antaa lainaan et takas rantaan löytää ja pahimmat kivikot osaa väistää.

Onkos kaikilla muilla nyt paikka veneessä paitsi kalastaja89:llä?
Kalastaja89

Viesti Kirjoittaja Kalastaja89 »

Pääsisinköhän mäkin tohon T.L:n kyytiin? Ite pääsen paikalle vasta lauantai aamulla mutta olen siellä kuitenkin jo joskus 6 ja 7 välillä, että kalaan kerkeen heti aamusta.
JaRu
Joka alan wannabe-besserwisser

Viesti Kirjoittaja JaRu »

Kalastaja89 kirjoitti:Pääsisinköhän mäkin tohon T.L:n kyytiin? Ite pääsen paikalle vasta lauantai aamulla mutta olen siellä kuitenkin jo joskus 6 ja 7 välillä, että kalaan kerkeen heti aamusta.
Ei kannata noin aikaisin paikalle saapua.
Kaverit on vasta heräilemässä krapulas.. eikun kaljas... eiku kalastamaan klo 8-10 välissä.
Arskakin nousee vasta kasin jälkeen. :lol:
Kalastaja89

Viesti Kirjoittaja Kalastaja89 »

JaRu kirjoitti:
Kalastaja89 kirjoitti:Pääsisinköhän mäkin tohon T.L:n kyytiin? Ite pääsen paikalle vasta lauantai aamulla mutta olen siellä kuitenkin jo joskus 6 ja 7 välillä, että kalaan kerkeen heti aamusta.
Ei kannata noin aikaisin paikalle saapua.
Kaverit on vasta heräilemässä krapulas.. eikun kaljas... eiku kalastamaan klo 8-10 välissä.
Arskakin nousee vasta kasin jälkeen. :lol:
Kyllä mä sen tiesin :D mutta lähen suoraan töistä ku ei jaksa lähteä kiertämään koti kautta
Jani
Olut ON Kustavissa

1. Jani (vene)
2. ptang (venepaikka)
3. Froste (venepaikka)
4. Emppai (vene)
5. aaAAaa (venepaikka)
6. Royal Trude (venepaikka)
7. Hannufox (vene)
8. Hessu57 (venepaikka)
9. Catch_a_fish (venepaikka)
10. Aimo Nurminen (vene)
11. Tuomas (venepaikka)
12. Ville (venepaikka)
13. Mka79 (Vene)
14. PeNa (venepaikka)
15. Aavikkosammakko (venepaikka)
16. Kalastaja89
17. wishky (venepaikka)
18. Eligius (vene)
19. Eligius kaveri (venepaikka)
20. -"- (venepaikka)
21. -"- (venepaikka)
22. -"- (venepaikka)
23. Sakkeus (venepaikka)
24. Soikkeli (vene)
25. Rane (soikkelin kyydis)
26. Sup78 (vene)
27. kari

Olikos Supin veneessä viel muita ku Sakkeus? Siin on ainakin tukeva kulkine eikä ihan pientä aallokkoa tartte pelätä. Soikkeli paattiinkin ilmesest mahtuu viel yks? Ja jos tuo stanto on viel tulossa/hinaamassa venettä tuonne ni josko siitä irtoais yks paikka?

Se on sit alotettava jotkut loitsut pikku hiljaa et kelit olis kohdillaan. Ei kauhiast huvittais keikkua ensmäisen tapahtuman kelissä. :? .
PeNa

Viesti Kirjoittaja PeNa »

Jani kirjoitti:...pitäisköhän yrittää hommata joitakin muitakin palkintoja ku pelkästään se pytty. Vaikkapa isoimman kalan saaneelle ja tietty tuo pytty menis sit vaikkapa kisassa yhteispainoltaan suurimman saaliin saaneelle.
Eikös tämän nykyisen pytyn(Mr. Tampax) alkuperäinen idea ollut nimenomaan kisan suurin taimen?
Kyllä se kala sitten syö, kun vedet jäähtyy...
Jani
Olut ON Kustavissa

PeNa kirjoitti:
Jani kirjoitti:...pitäisköhän yrittää hommata joitakin muitakin palkintoja ku pelkästään se pytty. Vaikkapa isoimman kalan saaneelle ja tietty tuo pytty menis sit vaikkapa kisassa yhteispainoltaan suurimman saaliin saaneelle.
Eikös tämän nykyisen pytyn(Mr. Tampax) alkuperäinen idea ollut nimenomaan kisan suurin taimen?
Jaa oliks noin :shock: . No se on ollu helppo jakaa ku kaloja ei montaa ole tullut ja isoin ollu myös ns. yhteiskilpailun voittaja eli oikeeseen osoitteeseen on joka kerta menny.
Mikey
Herr Doktor

Viesti Kirjoittaja Mikey »

No enköhän mä nyssitte mukaan ilmoittaudu? Kaappaan mitä ilmeisimmin Ruutan mun miehistöksi ja mehän ollaan herrasmiehiä ja kalastetaan perholla sekä juodaan IPA:ta. Uitetaan tietty munat padassa joka päivä joten turhaan sinne mitään palkintoja hankitaan kun me ei kuitenkaan voiteta. Mä voin sitoa palkintopottiin vaiks muutaman Hailin jossain huonoksi todetuissa väreissä.

Tuon oman veneen mukaan ja miehistönä toimii tuo sukkahoususofiero. Lisää miehistöä ei mun paattiin mahdu ellei sitten halua seisoa keskituhdolla perhojen viuhuessa korvien ympärillä.

Mikäli paikat täyttyy niin minä majoittaudun ihan mielelläni tuohon kuuden hengen majaan, sillä 30+ kusipäätä rellestämässä samassa kämpässä kuulostaa mun korviin siltä, etten välttämättä, väkisin halua siellä nukkua. Kuusi idioottia on aikalailla parempi kuin 30.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
kari
Yrjö I Rusetti

Viesti Kirjoittaja kari »

Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukana :mitaviddua: että kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
Jani
Olut ON Kustavissa

1. Jani (vene)
2. ptang (venepaikka)
3. Froste (venepaikka)
4. Emppai (vene)
5. aaAAaa (venepaikka)
6. Royal Trude (venepaikka)
7. Hannufox (vene)
8. Hessu57 (venepaikka)
9. Catch_a_fish (venepaikka)
10. Aimo Nurminen (vene)
11. Tuomas (venepaikka)
12. Ville (venepaikka)
13. Mka79 (Vene)
14. PeNa (venepaikka)
15. Aavikkosammakko (venepaikka)
16. Kalastaja89
17. wishky (venepaikka)
18. Eligius (vene)
19. Eligius kaveri (venepaikka)
20. -"- (venepaikka)
21. -"- (venepaikka)
22. -"- (venepaikka)
23. Sakkeus (venepaikka)
24. Soikkeli (vene)
25. Rane (soikkelin kyydis)
26. Sup78 (vene)
27. kari
28. Mikey (vene)
Jani
Olut ON Kustavissa

kari kirjoitti:Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukana :mitaviddua: että kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
Kenen venees ruutta ny sit olikaan ni siit ainakin vapautu yks paikka ku Trude siirty Mikey:n veneeseen.
kari
Yrjö I Rusetti

Jani kirjoitti:
kari kirjoitti:Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukana :mitaviddua: että kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
Kenen venees ruutta ny sit olikaan ni siit ainakin vapautu yks paikka ku Trude siirty Mikey:n veneeseen.
kai mä sitten luulen pääseväni jonkun kyytiin
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
Mikey
Herr Doktor

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Jottei tää menis liian helpoksi niin tulen paikan päälle vasta lauantaiaamuna. Ei nimittäin ollut mitään saumaa luistaa perjantaina töistä joten koen helpoimmaksi yöpyä pe-la kotosalla ja ilmestyä vasta lauantaina kukonlaulun aikaan paikalle kiusaamaan krapulaisia kalamiehiä. Anssi saa siis pitää Ruutan hyvänään perjantaina. :lol:
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
T.L

Viesti Kirjoittaja T.L »

kari kirjoitti:
Jani kirjoitti:
kai mä sitten luulen pääseväni jonkun kyytiin
Käsitin että tulet sammakon kanssa mun kyytiin!
soikkeli
SE-Simputtaja

Viesti Kirjoittaja soikkeli »

Kari, hereillä :D . Mä luulen että heitän perinteitä kunnioittaen sunnuntaina riittävät 5 heittoa...
Eligius
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eligius »

soikkeli kirjoitti: Mä luulen että heitän perinteitä kunnioittaen sunnuntaina riittävät 5 heittoa...
Pidä sinä lampunsärkijä turpas kiinni :mailahteri:
kari
Yrjö I Rusetti

T.L kirjoitti:Käsitin että tulet sammakon kanssa mun kyytiin!
Asia pihvi, kyljys ja kotletti. Loikimme siis veneeseen.
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
kari
Yrjö I Rusetti

Eligius kirjoitti:
soikkeli kirjoitti: Mä luulen että heitän perinteitä kunnioittaen sunnuntaina riittävät 5 heittoa...
Pidä sinä lampunsärkijä turpas kiinni :mailahteri:
tarttee vissiin "viritellä" soikkelin kalustoa, johan loppuu elvistely
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
aaAAaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aaAAaa »

kari kirjoitti:tarttee vissiin "viritellä" soikkelin kalustoa, johan loppuu elvistely
Perinteitä kunnioittaen vedät pienet :kari: soikkelin pakkiin niin eiköhän se riitä...
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.
Vastaa Viestiin