Kuusamon Vuosiustin 2000
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Kuusamon Vuosiustin 2000
Nyt olis tarvetta tietää, minkä värinen on vuoden 2000 vuosiustin. Ostin tollasen uistimen, jossa oli hapettumia. Poistaakseni hapettumat käytin jtn kiillotustahnaa, ja väriksi tuli täysin kirkas kromi.. Oliko lusikka alunperin kultainen?
- E.N.Hääppönen
- IVRAN Saunabad
- Viesti:
Taas huomattiin, että käyttöohjeita kannattaisi aina välillä vilkaista. Kiillotusaine oli jotain ikivanhaa POLia. Olin aikaisemmin kiillottanut aineella useita lusikoita, mutta en kullattuja. Ohjeissa lukee suunnilleen näin:
HUOM!
Älä käytä POLia suoraan kullatuille pinnoille, vaan käytä liinaa jolla olet jo kiillottanut jotakin (liinassa oleva musta on POLia). Kultaus pysyy eikä lähde pois.
Että se siitä. Minulla on nyt sitten kullaton Vuoden 2000 Vuosiustin Räsänen.
HUOM!
Älä käytä POLia suoraan kullatuille pinnoille, vaan käytä liinaa jolla olet jo kiillottanut jotakin (liinassa oleva musta on POLia). Kultaus pysyy eikä lähde pois.
On se Nuija, Nuija se on...Nuija kirjoitti:Taas huomattiin, että käyttöohjeita kannattaisi aina välillä vilkaista. Kiillotusaine oli jotain ikivanhaa POLia. Olin aikaisemmin kiillottanut aineella useita lusikoita, mutta en kullattuja. Ohjeissa lukee suunnilleen näin:
HUOM!
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
- E.N.Hääppönen
- IVRAN Saunabad
- Viesti: