Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa. Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Lebajoe, Jou40, diabolo, Kirppu, Hämy Lures jne., keiden kanssa on kauppaa käyty
Lisäksi PFCompany:lle mukavasta juttuseurasta ja vink vink -jutuista!
Kireitä teille kaikille.
Kiitän tässä kerralla kaikkia joiden kanssa kaupat on saatu päätökseen 2013 ja 2014 puolella. Tavaraa on tullut ja mennyt, ja näiden nimimerkkien kanssa se on onnistunut hienosti! (Voi olla, että jonkun unohdan - jos näin käy olen pahoillani. Lisäksi on vielä muutamia kauppoja kesken):
eskomoto
vpn
perr
quintares
jones
marshall
sampukka
xpasix
isä
JPC
Jyrikuu
Rami
okl85
pike
Siitos78
JPK82
jpuustinen
wakiiri
Motoristi
Lonttis
Tekota800
Jakob
Welling
diabolo
oku
valssi1
Ja Jupezku... ÄÄRIMMÄISEN isot kiitokset "osanotosta" kun Vapaaherranelämää-pilkkireissu jäi väliin ja osallistuit kustannuksiin. Ei harmita kyllä yhtään.
Onnistuneita kauppoja seuraavien nimim. kanssa, tavara tuli ja olen tyytyväinen kaikin puolin.
Vaissi 1.
Hämppy.
Jama 83.
Erkkari.
Buurmanni. Niemi.
Kabanossi.
Muitakin, en muista, mutta KIITOKSET!
Jossakin lumet sulaa joka vuosi ja sateen jälkeen tulee pouta.
Koska olen jatkuvasti henkisesti parissa promillessa, en muista kenen kanssa olen handelia tehnyt. Jokaiselle kuitenkin kiitos, koska mitään ongelmia ei ole ollut!!!
oku kirjoitti:PikeBoylle iso kasa ruusuja ja kaikkee muutakin mahdollista hupparikauppojen johdosta. On kyllä viimeisen päälle hieno mies, ei voi muuta sanoo.
Kiitokset myös kaikille muille kenen kanssa on kauppoja tehty, hyvin on sujuneet!
Kiitokset myös sinne, ilo oli minun puolellani! Mainittakoon nyt täällä, että melkein kaikki hupparit ovat matkalla, huomenna pitäisi suurimman osan olla perillä
Kiitokset kaikille... Taas on paljon kauppoja tehty, eikä kenenkään kanssa ole ollut mitään moitittavaa. Hienoja kalamiehiä (ja tietty -naisiakin) palsta täynnä.