SILLI LURES
Alueen säännöt
Täällä voivat liikkeet ilmoittaa tuotevalikoima- / aukioloaikamuutoksistaan, palveluistaan, tarjouksistaan, alennusmyynneistään sekä yhteisöt toiminnastaan ja www-sivuistaan.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Täällä voivat liikkeet ilmoittaa tuotevalikoima- / aukioloaikamuutoksistaan, palveluistaan, tarjouksistaan, alennusmyynneistään sekä yhteisöt toiminnastaan ja www-sivuistaan.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: SILLI LURES
12+15+17
EDIT: Hyvin meni, just kaikki em. värit meni ennen mun varausta... jos laskin oikein.
Nopen osille jäätiin tälläkkin kertaa, mutta en ollut ainoa.
EDIT: Hyvin meni, just kaikki em. värit meni ennen mun varausta... jos laskin oikein.
Wiion laki:
§ 2: Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
§ 3: On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.
§ 2: Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
§ 3: On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.
-
Kattokassinen
8.1 väri 14
Kaikkia jäljellä olvia 1
"Ihmiset aina moittivat olosuhteita ja ympäristöä. Minä en usko olosuhteisiin. Pystyvät ihmiset tässä maailmassa ovat niitä, jotka etsivät toiminnalleen oikeita olosuhteita, mutta elleivät löydä, tekevät ne" (Shaw)
-
juhokuusij
Koko setti 1kpl kaikkia 8.1 halutaam
Juho
Juho
numero 13, kiitos.
16 ja 17, kiitos
- kalamies81
kaseja kaikkia värejä 1kpl
Kalakerho Jäykkä Vapa Ry
Kalastusta vakavasti, mutta leikkimielellä!
Kalastusta vakavasti, mutta leikkimielellä!
- VaasanSilli
Kasi1: 14 x 2 kpl
Jos jotain jäljellä, 1 kutakin
1 kpl 17, 1kpl 8. siis 8.1.