Canada 29.10 - 5.11 THE RAPORTTI julkaistu!
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Kallel
- Mr. Takakenopönö
- Viesti:
Korjaan omaa, Haukioiran lähettämää raporttia, lohia tuli tänään n. 60... 5 tuntia kalastettiin 8 miehen ja 1 naisen voimin. Nuo lohet olivat Chum salmon eli koiralohia. Chum on kala joka taistelee tosi raivokkaasti eikä todellakaan halua pois vedestä
Ja on vielä vahva kala! Lisää myöhemmin...
Kalastakaa!
Äsken tuli puhelu kanadasta. Olivat olleet jälleen joella kalastamassa lohikaloja. Sykähdyttävä kokemus kuulema, kun olet keskellä jokea heittämässä ja äkkiä rantatörmällä seisoo mustakarhu kahden pennun kanssa.
No kalojakin on tullut. Koko porukka oli nostanut kymmeniä lohia joista Kallel itse 7 ja kalakaverinsa Kest saman määrän. Suurin toistaiseksi n. 8.5kg. Välineenä painon kanssa heitetty perho. Tärppejä tulee kuulema paljon, mutta karkuutuksia miltei yhtä paljon. Kallel arveli tärppejä kertyneen hyvinkin satakunta.
Huomenissa (nyt siellä ilta, olivat nukkumaan menossa) ja ylihuomenna lähtevät kalastamaan sampea, joten eivätköhän kohta jo enkatkin pauku. Upea reissu kuulema, mitä en tietenkään millään saata uskoa
No kalojakin on tullut. Koko porukka oli nostanut kymmeniä lohia joista Kallel itse 7 ja kalakaverinsa Kest saman määrän. Suurin toistaiseksi n. 8.5kg. Välineenä painon kanssa heitetty perho. Tärppejä tulee kuulema paljon, mutta karkuutuksia miltei yhtä paljon. Kallel arveli tärppejä kertyneen hyvinkin satakunta.
Huomenissa (nyt siellä ilta, olivat nukkumaan menossa) ja ylihuomenna lähtevät kalastamaan sampea, joten eivätköhän kohta jo enkatkin pauku. Upea reissu kuulema, mitä en tietenkään millään saata uskoa
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
- Kallel
- Mr. Takakenopönö
- Viesti:
Tänään Fraser riveristä 5 sampea, kaikki päälle metrin ja yksi päälle kaksi metriä. Painavin ei ollut pisin, painoa tällä 194 cm kalalla oli 90 kg, saajana ryhmän ainoa nainen eli näin kalamiehiä kyykytetään! Tuo pisin oli 203 cm ja 80 kg, saajaa voitte arvailla 
Huomenna yritetään parantaa...
Huomenna yritetään parantaa...
Kalastakaa!
En ole kateellinen, en ole kateellinen, en ole kateellinen
NO PERKELE, OLENPAS!
Onnittelut saajille!
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
- Mr.Cool
- My name is Istala, Päivi Istala
- Viesti:
vähän COOLIA 
Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Burberry, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Gucci, Hugo Boss <3
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
- Vilttiketju
- HUUTO: Edvard Munch
- Kallel
- Mr. Takakenopönö
- Viesti:
Taas päivä takana sampijoella. Pärrckele, tää sammenkalastus alkaa olla sellaista touhua jota vois tehdä enemmänkin!
Itse jäin tänään ilman kalaa, vaikkakin yhden pienehkön hukkasin. Muuten saatiin vain pientä, 10 sampea kävi veneessä josta isoimmat "vain" sellaisia 178 cm, 166 cm ja 161 cm. Muutama "Väiski" tuli kanssa eli lyhyempiä kuin Wayne Gretzkyn pelinumero
Huomenna Vancouverin edustalle merelle kalaan.
Itse jäin tänään ilman kalaa, vaikkakin yhden pienehkön hukkasin. Muuten saatiin vain pientä, 10 sampea kävi veneessä josta isoimmat "vain" sellaisia 178 cm, 166 cm ja 161 cm. Muutama "Väiski" tuli kanssa eli lyhyempiä kuin Wayne Gretzkyn pelinumero
Huomenna Vancouverin edustalle merelle kalaan.
Kalastakaa!
Oon ainakin nähny sellasen ohjelman missä niitä kalastettiin mädillä, ootto-onki periaatteella. Mäti laitettiin sellaseen pieneen verkkopussiin ja ooteltiin. Huikeen näkösia väsytyksiä oli. No kohta varmaan parempaa tietoa.Tyrä kirjoitti:Millaisilla viehetyksillä noita sampia kalastetaan?
Pidin itseäni hulluna kun näin märkiä unia kaloista. Täällä tunnen olevani normaali.
- Kallel
- Mr. Takakenopönö
- Viesti:
Juuri näin. Jostain ihmeen syystä tuo on vallan mielenkiintoista ja hauskaa puuhaa, kaikki 9 oli sitä mieltä että sampea voisi kalastaa enemmän. No kyllähän se on se ison kalan mahdollisuus joka hermoja kutkuttaa. Ja väsytyksestä, ei sanat juuri nyt riitä...jaardi kirjoitti:Oon ainakin nähny sellasen ohjelman missä niitä kalastettiin mädillä, ootto-onki periaatteella. Mäti laitettiin sellaseen pieneen verkkopussiin ja ooteltiin. Huikeen näkösia väsytyksiä oli. No kohta varmaan parempaa tietoa.
Kalastakaa!
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Se verkkopussi on , yllätys yllätys, sukkahousua. Happosen mukaan paras syöttipussi tulee, arvatkaapas mistä kohdasta...jaardi kirjoitti:Oon ainakin nähny sellasen ohjelman missä niitä kalastettiin mädillä, ootto-onki periaatteella. Mäti laitettiin sellaseen pieneen verkkopussiin ja ooteltiin. Huikeen näkösia väsytyksiä oli. No kohta varmaan parempaa tietoa.Tyrä kirjoitti:Millaisilla viehetyksillä noita sampia kalastetaan?
Aion elää kunnes kuolen.
- Kallel
- Mr. Takakenopönö
- Viesti:
Jep, sukkahousuja nuo käytteli. Eivät paikalliset oppaat useasta tiedustelusta huolimatta suostuneet paljastamaan minkä denierin sukkahousut ovat parhaat.
Happosen tiedot (vaikkakin oikeat) ovat sikäli hieman harhaanjohtavat että mäskääminen, johon luonnollisesti römpsänhajuiset sukkahousut kuulu, on kielletty
Happosen tiedot (vaikkakin oikeat) ovat sikäli hieman harhaanjohtavat että mäskääminen, johon luonnollisesti römpsänhajuiset sukkahousut kuulu, on kielletty
Kalastakaa!
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti: