Suuri KevätHaukiRieha 2007
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Aavikkosammakko
- PaMu "the Hand" Henry
- PASIMYSIINI
- Jarziger
- Jone Nikula
- Viesti:
Tsiisös, että on kaunis kala!
Joskus kun itsekin vielä näkisi livenä tuollaisen...
Itse en olisi antanut 8)
Joskus kun itsekin vielä näkisi livenä tuollaisen...
Ei se papitus ole koosta kiinni...Stickan kirjoitti:Siinä olisi jo moni SHS-mieskin antanut pappia, vaikka olisi ollut vähän snadimpikin. Hatunnosto tosiaan C&R:stä.
T: Stickan, jolla on lohitrofee seinällä.
Itse en olisi antanut 8)
Me, myself and I! Kolmen vuosikymmenen kestosuosikit samassa paketissa!
Onnittelut aivan käsittämättömästä kalasta! Ilman minkäänlaista kalamiehen kateutta oon ilonen saamamiehen puolesta!
P.S. Oma ennätyksen oli muuten täsmälleen saman mittainen kuin tuo hirmu. Erona vain se, että omani oli kutenut, laiha ja täysin tyhjä ruikula, joka painoi "vain" 10, 24 kg. Paljonkohan olisi painoa ollut vaikka päiviä tai viikkoa aikaisemmin...? Ikuista jossittelua
P.S. Oma ennätyksen oli muuten täsmälleen saman mittainen kuin tuo hirmu. Erona vain se, että omani oli kutenut, laiha ja täysin tyhjä ruikula, joka painoi "vain" 10, 24 kg. Paljonkohan olisi painoa ollut vaikka päiviä tai viikkoa aikaisemmin...? Ikuista jossittelua
- rommakko
- Kallel
- Mr. Takakenopönö
- Viesti:
Ollaan muuten jo useamman kerran HK:n kanssa spekuloitu tätä kalastusta. HK:lla on vaikka kuinka monta yli kympin haukee mutta tänä keväänä ei vielä yhtään. Lähellä on ollut mutta jos ei niin ei. Mulla taas ennen tätä kevättä tasan 0 yli kymppiä, enkka kyl hieno 120cm ja 9.5kg kala. Ja yhtäkkiä tänä keväänä 3 yli kympin.Rami kirjoitti:Heh, vai oli Pasi kuskinakin. No, tuplat sitten tuli täältä ja syystä. Toki miehistöäkin pitää taputella selkään. Varsinkin, kun näyttää isot karttavan tänä keväänä Haukikoiraa.
Tää on kalastusta jätkät, mikään ei ole niin varmaa ku epävarma!
Enkä nyt sanois et isot ovat karttaneet HK:ta, onhan se ollut veneessä mukana tänä keväänä aika mukavassa sarjassa: 16.7 - 12.3 - 11.7 - 10.7 - 10.7 - 9.4 - 9.1 (HK itse!) - 9.1
Silloin ku HK ei ole ollut mukana niin paras on 6.4kg?!?
Tuosta ei keulapiip parane!!!
Kalastakaa!
Niin, jokainen venekunta itse tietää parhaiten millainen vaikutus kenelläkin veneessäolijalla kaloihin on ollut. Joukkuepeliähän tuo on parhaimmillaan. Tosin kalansaaja on aina kalansaaja, varsinkin heittohommissa. Mutta omassa mielessä myös uistelussa, jos ei nyt kilpailuista puhuta.
Kalastus on siitä mukava harrastus, ettei koskaan tiedä mitä saa. Meneekö munat pataan vai tuleeko seuraavalla heitolla vaikkapa 18-kiloinen. Välillä isot kiertää pahasti ja välillä osuu tiheään. Joillekin ei omalle kohdalle meinaa osua sitä ensimmäistäkään isoa. Pitää olla vaan kärsivällinen ja yrittää oppia taitavammaksi. Silti ei ole mitään takeita saada vaikkapa kymppikiloista, vaikka olisi saanut kymmenenkin yli 9-kiloista. Jos ei osu, niin ei osu.
Kalastus on siitä mukava harrastus, ettei koskaan tiedä mitä saa. Meneekö munat pataan vai tuleeko seuraavalla heitolla vaikkapa 18-kiloinen. Välillä isot kiertää pahasti ja välillä osuu tiheään. Joillekin ei omalle kohdalle meinaa osua sitä ensimmäistäkään isoa. Pitää olla vaan kärsivällinen ja yrittää oppia taitavammaksi. Silti ei ole mitään takeita saada vaikkapa kymppikiloista, vaikka olisi saanut kymmenenkin yli 9-kiloista. Jos ei osu, niin ei osu.
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Meillä on aina kisa päällä, että voi ilmainen pullakahvi essolla maistua reissun jälkeen, jos sattuu suurimman saamaan, toisaalta on ne niin "kalliit" maksaa...Rami kirjoitti: jos ei nyt kilpailuista puhuta.
Mut on se erikoista, tuolla heitellessä korvissa soi busavideon fiilismusa, just ennenku kolahtaa, ja sitten ku se veret seisauttava tärppi tulee ni joko se on yli-innokas teini, tai ottaa hatkat. Mutta silti.... KIVAA on ollut tänä keväänä jo tässä vaiheessa, ja missio oli etsiä kookasta eikä niinkään lukua.
Taidankin jättää uistimet huuhtelematta ja katsoa josko sitten toimis paremmin ens vkl???
- Liitteet
-
- Jopas mennään.jpg (48.58 KiB) Katsottu 3061 kertaa