Meritaimenta heittämällä 2005 - 2007
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Onnea täältäkin! Hieno on kala, hienoja ne on muutkin...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tänään lyhyehkö reissu heitetty Särjen & 165J:n kanssa. Saldona alamitta, lukuisia seurailuita veneen vierelle ilman kopautuksiakaan sekä 5,7kg tuubi ögen...
Keli oli loistava kahden ensimmäisen tunnin aikana, sen jälkeen ihan jotain muuta. Tuuli nousi yli sietorajojen ja heittopaikat karsiutui samantien minimiin. Lisäksi miinuksena vielä auringon paistaminen lähes pilvettömältä taivaalta... No tälläistä välillä. Eihän tämä muuten niin mukavan haastavaa olisikaan jos joka reissulla saisi sen kymmenkunta kalaa 
Iso, pieni, seiska...
-
hyppykottaraine
Karppa kirjoitti:Luulisin että vene starttaa rannasta iltapäivästä täälläkin, remontti väistyy tärkeämmän edeltäToivottavasti
ei käy vakoilemassa täällä...
Kyllä se vaan käy!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt kuulkaa poijjat semmonen homma, että jossei tuota karppaa ala kiinnostaa tuo remppahomma, niin siellä on pian joku toinen reiska hommissa ja lukot vaihdettu
Laita Karpalle teltta pihalle aina keväisin kun mertsarikausi on kiivaimmillaan. Sieltä on hyvä tehdä iskuja merelle, remppaamaan ja remppaemännän tykö tehdyt yöllisetkkin iskut voidaan täältä lukea
Nojoo, johan lähti taas lapasesta -tääkin..... jatketaan !
No onneksi itsekin pääsee "repimään" löysät pois..Pe-Su tiukkaa settiä Emäsalo-Kalkkiranta akselilla..eiköhän tuo Ahti jonkun sintin anna..kun 30h virpoo....
.raportoidaan kun palataan...Melko "mukavaa" keliä luvassa..toivotaan ettei mene ihan auringon otoksi..Onko muita likkeellä "samoilla alueilla"(?) Moikataan jos nähdään...
-
hyppykottaraine
Ei ole ei!!! Tai onhan nää tietenkin kiinni miten hommansa hoitaa!!joonas kirjoitti:Ihminen ei ole nykyjään enää missään turvassa !
Laita Karpalle teltta pihalle aina keväisin kun mertsarikausi on kiivaimmillaan. Sieltä on hyvä tehdä iskuja merelle, remppaamaan ja remppaemännän tykö tehdyt yöllisetkkin iskut voidaan täältä lukea![]()
Nojoo, johan lähti taas lapasesta -tääkin..... jatketaan !
Taitaa olla parempi, et teltta laitetaan naapurin tontille pystyyn, ni ei tarvii nukkuvanakaan nährä
Pitänee varmaankin alkaa tuon karpattimen kanssa tätä kautta keskustella, täällä se näköjään niin ahkerasti käy 8)
Kotona kun se käy vaan nukkumassa ja soittaa ei saa, tanet voi pelästyä
perherauhan nimissä silveri saattaa joku yö syttyä, mutta sehän EN OLLUT MINÄ!!!! siis turha mistään tuhotyöstä käydä syyttämään:)
-
Kimmo Kuha
-
hyppykottaraine
Heheeeeetco kirjoitti:non ni. taas karppaa kiusataan.
karppa, oot kyl aika paljon pois kotoa. paas kattoen et jos jälkeläisiä rupee tuleen niin ettei ne muistuta liikaa talonmiestä.![]()
ja sit takas kalastuskeskusteluun. nyt lopetetaan karpan kiusaaminen ja keskitytään tanestukseen.
perherauhan nimissä silveri saattaa joku yö syttyä, mutta sehän EN OLLUT MINÄ!!!! siis turha mistään tuhotyöstä käydä syyttämään:)
-
Helmiräsänen
Eilen länsi-stadissa illalla muutama tunti saatanallisessa tuulessa kirkkaassa kelissa. Saaliina suun alta kiinni ollut lahna, jeppajee. Pudotettiin jo toinen ajoankkuri tänä vuonna, käsittämätöntä miten karbiinihaka ei pysy busterin nokkalenkissä kiinni - muljahtaa jotenkin siten, että irtoaa vedossa.
/T
/T
Onkia - disconnecting fish
- Fuso
- Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Minulla on muutaman kerran lähtenyt karbiinihakasella kiinni oleva keulaköysi irti rantautumisvaiheessa.Olen nysvännyt sen kanssa monta kertaa,enkä vieläkään oikein tajua,miten se tapahtuu.tube kirjoitti:Eilen länsi-stadissa illalla muutama tunti saatanallisessa tuulessa kirkkaassa kelissa. Saaliina suun alta kiinni ollut lahna, jeppajee. Pudotettiin jo toinen ajoankkuri tänä vuonna, käsittämätöntä miten karbiinihaka ei pysy busterin nokkalenkissä kiinni - muljahtaa jotenkin siten, että irtoaa vedossa.
/T
Täytyy siirtyä kierteillä lukittavaan malliin.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Mietiskelin tätä, ja on se malli mitä käytettiin mahdollista saada lenkkiin sillai, että kun vetää narusta se aukeaa. Joo, kierremalli seuraavaan...Fuso kirjoitti: Minulla on muutaman kerran lähtenyt karbiinihakasella kiinni oleva keulaköysi irti rantautumisvaiheessa.Olen nysvännyt sen kanssa monta kertaa,enkä vieläkään oikein tajua,miten se tapahtuu.
Täytyy siirtyä kierteillä lukittavaan malliin.
/T
Onkia - disconnecting fish