Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mää laittelen kaikille sen tili nro s-postitse kunhan saan sen tai kun tiedän asiasta enemmän kuinka se hoidetaan. Siipimutteri on tulossa huomenna käymään joten sitten olen viisaampi.
Tervehdys saittilaisille piiitkästä aikaa. Asia siis on edennyt paremmin kuin suurimmissakaan unelmissani pystuin kuvittelemaan ja eilen hain Wobblerista satsin itselleni ja kuten jotkut jo huomasivat, Kallel sai työmatkalla omansa. Ilmeisesti hänellä on kunnia ollutkin pidellä ensimmäistä värillä 206 saatua haukea... Asiaan.
Pääkaupunkiseutulaiset voivat halutessaan noutaa Wobblerista omat kappaleensa ja maksaa uistimensa sinne. Tiskillä pitää mainita nimim. jotta pojat tietävät kirjata nimimerkin ja määrän ylös. Mikään ei tietysti kiellä hakemasta myös kaverilleen, mutta tällöin hänen tulee olla tilannut uistin ja kaverinkin nimim. pitää ilmoittaa. Jos velkualle lähtijöiden joukossa on "maltillisia", voi Mr. Åbo toimittaa ne sinne, kunhan maksu on maksettu. Esim supille ja Jarzigerille on jo tällä kyydillä lähdössä.Postitteluita alan tekemään ensi viikolla suoritukset nähtyäni ja pyrin olemaan kaikkien lähetysten kanssa niin sutjakka kuin se on töiden kannalta mahdollista parissa kolmessa suuremmassa satsissa. Rahat tilitän suoraan sitten lyhentämättömänä wobbleriin.
Tilinumero johon voi maksaa on 800024-16150737 ja vastaanottaja Harri Panjanen , viestiin nimimerkki ja kappalemäärä. Hinta on kaikille sama, 16,90 ja ostotyylistä riippumatta kaikille sama.Osoitehan on käsittääkseni jo hilulla, joten sen saan häneltä. Kysymyksiä voi minulle esittää numeroon 040-760 9883 ja mielellään ( jos arkisin soittaa ) klo 16- 21. Puhelimessa voidaan katsoa myös, josko joillekin pystyn jopa autolla toimittamaan suoraan pääkaupunkiseudulla.
Viimeksi muokannut spande, 22:16:30 08.09.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eipä ollut kummoinen uistin, kele. Munat pataan tänään.
No ei, hieno se on kun mikä ja mun ainoa tapahtuma (seurimo) tuli juuri tällä - mutta fakta on että joku muu saa kunnian napata eka hauki tällä värillä
Kallel kirjoitti:Eipä ollut kummoinen uistin, kele. Munat pataan tänään.
No ei, hieno se on kun mikä ja mun ainoa tapahtuma (seurimo) tuli juuri tällä - mutta fakta on että joku muu saa kunnian napata eka hauki tällä värillä
POSTEJA EI TARVITSE LISÄILLÄ. Sorry Sam.. jos jo kerkisit. Saat kyllä erotuksen takaisin. Puhelimella saa kiinni 04: jään tänä yönä jos kysyttävää ja muuten em. aikoina. Oma kone vielä päivähoidossa matkalla koneiden taivaaseen,joten ihan joka hetki ei pysty pyörimään sivustolla ( asia korjaantunee ensi viikolla ).