Kalamiescom- Busteri
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Hapankaali
- Vastarannan Kiiski
- Herrojen Herkku
Ei saatana että on ruma kapula!
Postilaatikkoon ilmestyi eilen Busa, kiitos siitä!
Oli postimies jotenin kalpean ja huonovointisen näköinen, kun pakettia laatikkoon laittoi. Vissiin vaan kateellinen..
Kyyyllähän tuolla on pakko kalaa nousta. Ja on kuulemma noussutkin.
Hatunnosto vielä Spandelle kaiken kukkuraksi siitä, että jaksoi vielä puhelimitsekkin kantaa huolta toimitusten perille menemisestä!
-Teme
Oli postimies jotenin kalpean ja huonovointisen näköinen, kun pakettia laatikkoon laittoi. Vissiin vaan kateellinen..
Kyyyllähän tuolla on pakko kalaa nousta. Ja on kuulemma noussutkin.
Hatunnosto vielä Spandelle kaiken kukkuraksi siitä, että jaksoi vielä puhelimitsekkin kantaa huolta toimitusten perille menemisestä!
-Teme
-Parempi muna padassa, kuin kymmenen oksalla-
Honkiz: On lähetetty viime viikolla. Lähetysjärjestys menee sen mukaan, milloin maksu näkyy minulla ja minulla on aikaa kirjata, pakata ja viedä wobbleriin ja postiin. Tästä syystä saattaa tulla viiveitä. Eilen on lähetetty kaikille muille maksaneille paitsi ristukselle, sillä jostain syystä minulla ei ole osoitetta missään tallella. Voitko siis lähettää sen tuohon numerooni niin saan sen huomenna pakattua viimeistään. Tänään pakkailen taas ja yritän joillekin myös toimittaa ( Elux, ole varuillasi. ). Olen aika pitkälti töissä koko ajan, joten kannattaa kysellä puhelimella suoraan jos epäilee pakettia kadonneeksi tms.
Wobblerissa vielä noudettavissa täältä tilanneille, muistakaa mainita nimim. MattiMyöhäisille vielä tässä vaiheessa pakko sanoa ei, mutta todennäköisesti muutamia ylimääräisiä saattaa jäädä. Katsotaan niitä sitten kun virallinen lista on uistimensa saanut ja maksanut, joskin mahdollisimman nopealla aikataululla.
Yst: Harri " Spande " Panjanen
Wobblerissa vielä noudettavissa täältä tilanneille, muistakaa mainita nimim. MattiMyöhäisille vielä tässä vaiheessa pakko sanoa ei, mutta todennäköisesti muutamia ylimääräisiä saattaa jäädä. Katsotaan niitä sitten kun virallinen lista on uistimensa saanut ja maksanut, joskin mahdollisimman nopealla aikataululla.
kiitoksia tiedosta, kuten sanon minulla ei sinänsä kiirettä kunhan ovat rahat tulleet oikeaan suntaan, on tuon verkkopankin kanssa ollut vähän onkelmaa viie aikoina....spande kirjoitti:Honkiz: On lähetetty viime viikolla. Lähetysjärjestys menee sen mukaan, milloin maksu näkyy minulla ja minulla on aikaa kirjata, pakata ja viedä wobbleriin ja postiin. Tästä syystä saattaa tulla viiveitä. Eilen on lähetetty kaikille muille maksaneille paitsi ristukselle, sillä jostain syystä minulla ei ole osoitetta missään tallella. Voitko siis lähettää sen tuohon numerooni niin saan sen huomenna pakattua viimeistään. Tänään pakkailen taas ja yritän joillekin myös toimittaa ( Elux, ole varuillasi. ). Olen aika pitkälti töissä koko ajan, joten kannattaa kysellä puhelimella suoraan jos epäilee pakettia kadonneeksi tms.
- Wanhushauki