Kalastus-lehden toimitusajat

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Samtheman
Pippelsman

Kalastus-lehden toimitusajat

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Nyt alkaa hiljakseen risomaan toi touhu. Lehti on kai hyvä, kuulemma? Kai sen kaikki muut paitsi mä onkin jo lukeneet? Mulla kun ei ole kalastusvälineliikettä lähellä, ja viikot suomen ulkopuolella, niin olen maksanut kotiinkannosta. MIKSI??? Jumalauta, viimeks meni 3 viikkoa että saivat toimitettua sen lehdykän kotiin, nyt on kai menny jo kuukausi??? Tää ei koske lehden toimitusta, vaan jakelijaa.
SAATANAN ISO RISU! :evil: :evil: :evil:
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Likimain täysin samasta syystä (erona se etten oo tilannu) en oo viäläkään päässy lukemaan sitä erellistä nummeroa. Kun ne tulivat sitten myöhässä niin ne menivät samantien. Tiärän tunteen... :evil:

OT: sämthömän, mulla on noita uusia kaksi kpl, vaihtaria?
Viimeksi muokannut Royal Trude, 16:23:37 02.11.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

RT; voin käydä hakeen joku päivä ko. anti-läpyskän, jos ei Sampalle mee. Maksan mitä se nyt sitten normisti maksaakin.
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Royal Trude kirjoitti:OT: sämthömän, mulla on noita uusia kaksi kpl, vaihtaria?
No ilimankos ne loppuu Tampesterissa ihan parissa tunnissa - ota vaan yks :twisted:
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
Samtheman
Pippelsman

Royal Trude kirjoitti:Likimain täysin samasta syystä (erona se etten oo tilannu) en oo viäläkään päässy lukemaan sitä erellistä nummeroa. Kun ne tulivat sitten myöhässä niin ne menivät samantien. Tiärän tunteen... :evil:

OT: sämthömän, mulla on noita uusia kaksi kpl, vaihtaria?
Siis siihen toissa-nroon? Ei mul oo ku yks... Tahtois pitää sen (vessassa). Öh, jotain muuta?

Mr.Cool
My name is Istala, Päivi Istala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mr.Cool »

paha sanoa, kenen vika, mutta äsken kävin taas ihan huvikseni ruokaostosten yhteydessä pilkki osastolla. no siellähän oli kalastuslehtiä iso pino jäljellä. eli lehdet ovat tulleet hyllylle todennäköisesti tällä viikolla, koska aikaisemmin en niitä ole siellä nähnyt. tuo 3. numero on kaiketi ilmestynyt jo syyskuussa :roll: paikkana jkl keljon prisma, muutenkin noita lehtiä ei ole j-kylästä aikaisemmin löytynyt...
Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Burberry, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Gucci, Hugo Boss <3
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
Jou40
Hauki - Mään

Viesti Kirjoittaja Jou40 »

Joo, mie lopetin tilauksen. Liikaa limaa :D

-jouni
diipa daapa
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Mr.Cool kirjoitti:muutenkin noita lehtiä ei ole j-kylästä aikaisemmin löytynyt...
:javitut: Perhokolmiossakin oli viimeksi kun kävin ja siitä on nyt pari viikkoa.
Meinasin ottaa Samthemanille, mutta aattelin et rojekti on jo ohi.
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
Mr.Cool
My name is Istala, Päivi Istala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mr.Cool »

no ei ollut silloin syys-lokakuun vaihteessa, kun kävin. ja pro fishillä kävin useampaankin kertaan, kun on tossa keskustassa, mutta eipähän sieltä saanut mitään, ei edes palvelua :shock:
vähän ikävää kyllä, jos isot marketit jättävät noi lehdet jonnekin takavarastoon siksi aikaa, kunnes kesäkalastusvälineet on myyty ja tulee hyllyille tilaa, mutta sehän ei ole kalastus -lehden syy :roll:
Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Burberry, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Gucci, Hugo Boss <3
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
Samtheman
Pippelsman

Eipä ole tänne mitään tullu. Onkohan mun tilaus loppu?

JaRu
Joka alan wannabe-besserwisser

Viesti Kirjoittaja JaRu »

Laita Sami osoitetta jos kaipaat nro3/07 lehteä.
Samtheman
Pippelsman

Samtheman kirjoitti:Eipä ole tänne mitään tullu. Onkohan mun tilaus loppu?
Olihan se, pentele!
Eivät vaan viitsineet ilmoittaa ettei mun kestotilaus ollutkaan kestotilaus? Vai ymmärsköhän se typy väärin, kenelle tilauksen jätin... Noh, pyysin lähettämään lisää ensi vuonna.
Kumma ettei ollenkaan samanlaista ahdistelua tullut, kun silloin aikoinaan ku lopetin erään läpyskän tilaamisen?

Puutarhuri lupas edellisen nummeron, kiitos siitä.

Haukivaras

Risuja Kalastuslehdelle

Viesti Kirjoittaja Haukivaras »

30.5.2008 olen sähköpostilla tilannut kyseisen lehden, mutta toistaiseksi ei ole postiluukusta ainuttakan lehteä tipahtanut. Risut pitäis kai kohdistaa jakelijalle. Olen antanut itselleni kertoa, että en taida olla ainut jolla sama ongelma. Jäädään odottelemaan, jos vaikka joku päivä se sieltä tulisi. :cry:
Sitä saa mitä tilaa...
restless

Viesti Kirjoittaja restless »

Lasku kumminkin tullut jo?
Hiukan paree, ku iha huano.
Haukivaras

Viesti Kirjoittaja Haukivaras »

Ei ole laskuakaan näkynyt, ehkä sähköposti ei ole tavoittanut ketään tai jotain?
Sitä saa mitä tilaa...
Vastaa Viestiin