Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu. Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Elikkäs kuten Anssin kanssa sovittiin jo seminaarissa niin sanottakoon julkisestikkin.
Olen tulossa ja tarvittaessa otan max.4 henk. kyytin reitiltä Imatra-Lpr-Luumäki-Kotka.
Tarjoudun soutamaan vuokravenhosta täysin varustein.
Myös jos soutajia on jo riittävästi niin voin tulla laiturille ja antaa käyttöön muutaman punttisatsin.
Kihu kirjoitti:Elikkäs kuten Anssin kanssa sovittiin jo seminaarissa niin sanottakoon julkisestikkin.
Olen tulossa ja tarvittaessa otan max.4 henk. kyytin reitiltä Imatra-Lpr-Luumäki-Kotka.
Myös jos soutajia on jo riittävästi niin voin tulla laiturille ja antaa käyttöön muutaman punttisatsin.
Varaan yhen paikan kyydistäsi,ettei munpadan tarvii ajella tän kautta.
Kihu kirjoitti:Elikkäs kuten Anssin kanssa sovittiin jo seminaarissa niin sanottakoon julkisestikkin.
Varaan yhen paikan kyydistäsi,ettei munpadan tarvii ajella tän kautta.
Noinhan se käykin kivuttomasti
Jos jäät yöks puntinheittoon, niin saat kyllä aamulla kyydin kotiin.
Erittäin hyviä uutisia Kotkan suunnalta koko laituri on meidän käytössä koko päivävuoron ajan ja kalastus on maksuton! Ilmoittautumiset laiturille otetaan myöhemmin, mutta halukkaat "oppaat" voivat ilmoittautua jo nyt. Oppaiden tulee olla ehdottomasti selvin päin ja valmistautua siihen, ettei päivän aikana ehdi omaan vapaan juurikaan koskea. Kiitos Kari Taimisto ja kiitos Kotkan kalastusyhtymä!!