KMC uistelutreffit?
KMC uistelutreffit?
Koskas pidetään ja missä? Mulla ei kauhean montaa viikonloppua ole kun ei sovi ja paikan suhteen olen kovin avoimin mielin. Päijänne, Saimaa, Näsijärvi tms. Ketäs kiinnostaisi?
- Hanski_Koo
Muuten mulla ei ole juurikaan vaatimuksia, mutta kaloista pitää löytyä taimenta ja järvilohta. Lohi ei ole mikään ehdoton vaatimus.
Mun puolesta voidaan mennä vaikka Ruotsalaiselle ja majoitus meidän suvun mökillä, mutta vesistö on vaan kovin haastava. Kalkkisten kanavalle ei kyllä aja ku n 40min/25kn ja siitä pääsee Päijänteelle. Pulkkilanharjun seutu on ihan jees keväisin. Toisaalta olis kiva mennä uusille vesille, mutta ei sen niin väliä.
Mun puolesta voidaan mennä vaikka Ruotsalaiselle ja majoitus meidän suvun mökillä, mutta vesistö on vaan kovin haastava. Kalkkisten kanavalle ei kyllä aja ku n 40min/25kn ja siitä pääsee Päijänteelle. Pulkkilanharjun seutu on ihan jees keväisin. Toisaalta olis kiva mennä uusille vesille, mutta ei sen niin väliä.
- Hanski_Koo
En tunne sen paremmin Päijänteen maantietoa, mutta eikös toi Kelventeen saari ole aika lähellä Padasjokea? Meinaan vaan, että ehkä kannattaisi suunnittelu aloittaa siitä, että majoitus/ruokailu/saunomis yms. fasiliteetit olisi kuitenkin "perustasoa". Telttamajoituskin voi olla kivaa, jos kelit on kohdallaan, mutta ehkä kuitenkin pitäisi lähtökohtana pitää urbanisoituneen ihmisen luonnosta etääntymistä ja mukavuudenhalua sekä tottumista peruspalveluiden saatavuuteen. Eikä se koppiveneessäkään asuminen kivaa ole kosteilla keleillä.
Päijännettä esitetty - muita vaihtoehtoja? Saimaalla / Yövedellä on myös aika hyvä tilanne jalokalan suhteen nykyisin.
Päijännettä esitetty - muita vaihtoehtoja? Saimaalla / Yövedellä on myös aika hyvä tilanne jalokalan suhteen nykyisin.
Onko maapallolla älyllistä elämää? - Ei, olen vain käymässä.
Padasjoen lähellä on hyvä idea, vois tulla mökiltä käymään tonteilla!!!
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
No nääs
oishan tos toi Saimaakin viärellä
Kalastuskohteena saatanan haastava ja kalastoltaan runsas vaihtoehto, mutta parhaimmillaan vetouistelijan paratiisi
Tasokkaan majotuksen järjestäminen suuremmalle porukalle saattaa muodostua melkoiseksi säätämiseksi, koska majoituskapasiteetti ei vastaa valtavan vesialueen tarpeisiin sesonkiaikana. Ts. täyttä jokapaikassa.
-munapata
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
- Hanski_Koo
Savolaiset taitaa olla nyt hitaampia, kuin Hämäläiset. Kyllä ne sieltä kohta herää - ja niillähän saattaa olla jopa omasta takaa joitakin ideoita. Tuolla Saimaallakin oli joku "puolijulkinen" saaritukikohta saunomis- ja yöpymismahdollisuuksineen, en nyt vaan saa päähäni missä... Kaikki käy, mulla on autossa kääntyvät etupyörät.Anssi Lehtinen kirjoitti:Kelvenne on Padasjoen edustalla. Siinä on monta hyvää kalapaikkaa lähellä ja Padasjoen satama on loistava. Käy mulle oikein hyvin. Olisi kiva jos Lappeenrannan Mafiakin olisi edustettuna.
EDIT: kultasormi ehti väliin...
Onko maapallolla älyllistä elämää? - Ei, olen vain käymässä.
-
Teamwerner
- Viesti:
Uistelutreffit olis loistava idea. Kauden aikana voisi parit treffit järjestää. Päijänteelle tulee mentyä muutenkin, mutta sinnekin voin suunnata treffien merkeissä.
Saimaa kiinnostaisi kovasti.
Näsijärvelle olisi mukava viedä porukkaa, nyt meillä on ihan kohtuu tilanne järvessä. Viime syksynä nousi mukavasti kalaa ja tänä vuonna tilanne on varmasti vielä parempi. Majoituspuoli pystytään myös järjestämään. Suosittelen harkitsemaan.
Saimaa kiinnostaisi kovasti.
Näsijärvelle olisi mukava viedä porukkaa, nyt meillä on ihan kohtuu tilanne järvessä. Viime syksynä nousi mukavasti kalaa ja tänä vuonna tilanne on varmasti vielä parempi. Majoituspuoli pystytään myös järjestämään. Suosittelen harkitsemaan.
Fish with Drago Boats
www.tr-products.com
www.tr-products.com
Täähän olis hyvä juttu. Mää voisin kanssa osallistua Päijänteellä ryynäämiseen. Lähes pelkästään tuota Päijännettä tulee haravoitua. Kelventeeltä on lyhyet matkat pelipaikoille suuntaan jos toiseen.
t:Paccio
t:Paccio
"Pitkän aikaa vintillä palanut valo on sammutettu kustannussyistä"
Ostan/vaihdan H. Renforsin uistimia.
Ostan/vaihdan H. Renforsin uistimia.
-
Teamwerner
- Viesti:
Eiköhän tuo ajankohta järjesty. Toivottavasti jäät ovat lähteneet.
Kesäkuussa voitaisiin mennä saimaalle, vai kuinka? Mansessakin ottiaikaa;)
Syksyllä sitten marraskuussa tervetuloa Näsijärvelle!
Kesäkuussa voitaisiin mennä saimaalle, vai kuinka? Mansessakin ottiaikaa;)
Syksyllä sitten marraskuussa tervetuloa Näsijärvelle!
Fish with Drago Boats
www.tr-products.com
www.tr-products.com
- Hanski_Koo