..niin täällä kuin Huutonetissä....
...Laittakaa nyt SAATANA vaikka lähetyskuluja 2.50e tms. ,jotta tulevat pahvilootassa EHJÄNÄ perille...KIITOS!
(ilmainen vinkki, koska ette ilmeisesti ole aiemmin oivaltaneet. VAi onko menttaliteetti nykykakaroilla?:
"sehän on nyt sun vaappu, ei kuulu mulle jos posteljooni istuu KIRJEKUOREN päälle kahvitunnilla"..)
.
.. ja Prantalan uisteet tulivat kanssa ehjänä perille,Kiitos heille.
Muille en sano edes Käsipäivää...(vittutushymiö)
Paras selitys oli ilman pahoitteluita "mä oon työtön"..
Tosin olisi suotavaa että vaivaituisivat ajattelemaan edes kerran päivässä sohvalla maatessaan...
Siis aikuisten oikeesti..... klik,klik,
(jää ostamatta, kun arvatenkin koira on jo syönyt puolet sivuista ja kussut kertaalleen päälle(ei vain muistanut mainita?))
Keräily harrastuksen viikko/2 sitten aloittaneena edellä mainittu henkilö(mikä on taas on hyvä asia vrt. uusi antoisa harrastus)), olisi minulla ollut uteluihin vastauksia,laittaa vaappuja ja Wanhoja Arpalan katalookeja Startiksi.
(kaikkia ei ole vieläkään myyty)
Mutta kun kerran kustuaan pottiin oli asia mikä tahansa/kuka tahansa, pääsee ainakin minun "Mustalle listalle."
Tosin sehän ei maailmoja järisytä, mutta koittakaan nyt hyvät Next-Generation edustajat oivaltaa sellainen FAKTA, kulisseissa soivat puhelimet todellisten keräilijöitten...
(tosin ihmettelen miksi minulle soitellaan..->Noviisille
...välillä ,harva se päivä ympäri Suomenniemen...
... joilla on jotain annettavana sellaista, mitä ei vuosienkaan opiskelulla opi eikä muista, puhumattakaan helmistä toisten kokoelmiin...
Osa tiedosta on sellaista mitä ei ole painomusteen muodossa saatavanakaan..
..Eli kannattaako pilata maineensa VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDELLÄ/Ajattelemattomuudella, mistä loppujen lopuksi on kirjekuorilähetysten osalta kyse. Maksoipa ostos 1e tai 100e, sillä ei ole väliä..?
Eipä mulla muuta , jospa tuosta nyt jonkun tolkun joku ottaa..
...Nyt tupakalle ja uusimuki..
-k-
ps. Tämä ei ollut hyökkäys ketään YKSITTÄISTÄ henkilöä kohtaan.
Toivottavastai herättää ajatuksia itse kussakin, kuinka toisen omaisuutta käsittelee/altistaa käsittelylle.....
pps. Sille Yhdelle "HAUENROIKOTTAJALLE" terveisiä kakkaosioon...,->
Luet näitä kumminkin, tosin et ilkeä naamaasi näyttää..
Lämpörele on edelleen lauenneena...