Risuja Sami S:lle
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kai tää tänne kuuluu.
Haeskelin tuossa viikko takaperin siimaa itselleni ja sainkin viestiä nimim. Sami.s että siimaa löytyis. No minä tottakai maksoin ennakkoon niinkun oltiin sovittu. Odottelin parin päivän päästä että saisin postista paketin, mutta ei kuulunut. Noh ajattelin että vähän postissa ruuhkaa tai jotakin.
Nyt on yli viikko odoteltu mutta ei ole vielä siimaa näkynyt. Ei siellä postissa noin kauaa mene. Ajattelin että posti on hukannut paketin enkä sen kummemmin ottanut yhteyytä sami.s:ään. Kunnes tuli viestejä muilta palstalaisilta että ko. henkilön kanssa on aikasemminkin ollut paljon näitä paketin katoamis juttuja! Osa saanut rahansa takaisin kun soitellut tyypin isälle, ilmeisesti siis joku nulikka kyseessä.
Laitoin kyllä yyveetä aisan omaiselle, mutta ei ole vielä viestiä lukenut joten katotaan mitä vastaa.
Voihan se olla että posti on oikeasti kadottanut paketin, mutta jos on aikasemminkin ollut sotkuja niin sopii kait epäillä.
Jos jollain on kokemuksia Sami.s kanssa käydyistä kaupoista niin minulle saa laittaa yyveetä siitä ja miellelään palstallekkin.
Haeskelin tuossa viikko takaperin siimaa itselleni ja sainkin viestiä nimim. Sami.s että siimaa löytyis. No minä tottakai maksoin ennakkoon niinkun oltiin sovittu. Odottelin parin päivän päästä että saisin postista paketin, mutta ei kuulunut. Noh ajattelin että vähän postissa ruuhkaa tai jotakin.
Nyt on yli viikko odoteltu mutta ei ole vielä siimaa näkynyt. Ei siellä postissa noin kauaa mene. Ajattelin että posti on hukannut paketin enkä sen kummemmin ottanut yhteyytä sami.s:ään. Kunnes tuli viestejä muilta palstalaisilta että ko. henkilön kanssa on aikasemminkin ollut paljon näitä paketin katoamis juttuja! Osa saanut rahansa takaisin kun soitellut tyypin isälle, ilmeisesti siis joku nulikka kyseessä.
Laitoin kyllä yyveetä aisan omaiselle, mutta ei ole vielä viestiä lukenut joten katotaan mitä vastaa.
Voihan se olla että posti on oikeasti kadottanut paketin, mutta jos on aikasemminkin ollut sotkuja niin sopii kait epäillä.
Jos jollain on kokemuksia Sami.s kanssa käydyistä kaupoista niin minulle saa laittaa yyveetä siitä ja miellelään palstallekkin.
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Asiasta taitaa nousta kohta meteli...
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... ht=#405671
Siirsin tämän ihan omaksi topikikseen.
Ylläpidolla on muutama todisteaineisto kaverin samanlaisesta toiminnasta.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... ht=#405671
Siirsin tämän ihan omaksi topikikseen.
Ylläpidolla on muutama todisteaineisto kaverin samanlaisesta toiminnasta.
Piiloteksti
Vi##u se on olevinaan lähettän mulle pakin ja oon ootellu melkee 3 viikkoo ja eipä oo näkyn. keskiviikkon laitto et tulee pe eli tänää, mut eipä oo näkyn. jä tänää laitto et maksaa takasin jos ei pakkii näy, pitää kai oottaa maanantaihin ja sit laittaa sen maksamaa, prkl

MYYN RAPALA COUNTDOWN 7cm KOKOELMAA KAPPALEITTAIN
http://picasaweb.google.fi/117803013042502682219
Minullekki lupaili maksaa takaisin, ja tilinumeron onnoin! Onko maksellut sinulle perza? minulle ei ainakaanperza kirjoitti:Sanoi tänään maksavansa minulle takaisin, annoin tilinumeron jäädään odottelemaan rahoja.
MYYN RAPALA COUNTDOWN 7cm KOKOELMAA KAPPALEITTAIN
No niin siinä kävi että eipä noita tullut.
Sami-poju ei nyt vaan oikein ymmärtänyt parastaan.
Toivottavasti joskus ymmärtää.
Paskaa puhuttiin parinkymmenen tekstarin verran.
Renkaatkin muka lähti jo maanantaina tulemaan mutta lähetyskoodia ei koskaan löytynytkään.Oliskohan matkis hukannut sarjan pikkuisia autonkumeja
Noh, asia on järjestelyssä ja jos Sami luet tämän niin kiitos kaupoista
Kuitenkin mun tililtä puuttuu nyt 200e. Ne on vaan lainassa vähän aikaa.
Ne tulee takuulla takaisin
Välttäkää "kauppoja" Sami Sinisalon kanssa,tulette pettymään...
Sami-poju ei nyt vaan oikein ymmärtänyt parastaan.
Toivottavasti joskus ymmärtää.
Paskaa puhuttiin parinkymmenen tekstarin verran.
Renkaatkin muka lähti jo maanantaina tulemaan mutta lähetyskoodia ei koskaan löytynytkään.Oliskohan matkis hukannut sarjan pikkuisia autonkumeja
Noh, asia on järjestelyssä ja jos Sami luet tämän niin kiitos kaupoista
Välttäkää "kauppoja" Sami Sinisalon kanssa,tulette pettymään...
Silmä kirkas,käsi vakaa;
Vinetto sen takaa
Team Sämpylänsyöjät
Vinetto sen takaa
Team Sämpylänsyöjät
Ei oo vielä rahoja näkynyt minun tilillä...
varmaan kannattas tehä semmonen juttu että mainostaa vähän joka kalastus foorumilla ja muillakin josssa kauppaa tehdään ko. henkilöä. Ja laittaa pari varottavaa esimerkkiä. Uksosin että kauppojen teko vähentys ainakin vähäsen samin kanssa.
Onneks löytyy ainakin jotain samin yhteys tietoja niin osaa ottaa tarvittaessa yhteyttä.
Sinulla vielä noin suuri summa rahaa, itellä ei ollut kuin vajaan parinkympin ostokset, mutta minulle sekin on jo iso raha rikollisille annettavaksi.
varmaan kannattas tehä semmonen juttu että mainostaa vähän joka kalastus foorumilla ja muillakin josssa kauppaa tehdään ko. henkilöä. Ja laittaa pari varottavaa esimerkkiä. Uksosin että kauppojen teko vähentys ainakin vähäsen samin kanssa.
Onneks löytyy ainakin jotain samin yhteys tietoja niin osaa ottaa tarvittaessa yhteyttä.
Oliskohan matkis hukannut sarjan pikkuisia autonkumeja
Sinulla vielä noin suuri summa rahaa, itellä ei ollut kuin vajaan parinkympin ostokset, mutta minulle sekin on jo iso raha rikollisille annettavaksi.
perza kirjoitti: Sinulla vielä noin suuri summa rahaa
Vähän kun säästöön laittais,takasinhan ne tulee joka tapauksessa.
Kannatti käydä poliisiasemallakin poikkeamassa.
Pääsi jutulle kaksin kauniin nuoren muijajetsonin kans samaan koppiin
Viimeksi muokannut jullimon, 11:03:53 28.05.2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Silmä kirkas,käsi vakaa;
Vinetto sen takaa
Team Sämpylänsyöjät
Vinetto sen takaa
Team Sämpylänsyöjät
- Sostakovits da Silva
- Ilmo Tampio Lounasheimo
...
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 08:48:19 25.04.2014. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.