Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu. Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Multa tulee sitten yhdet/kahdet liivit eli kyydissä oleville
Pitää sitten kyytiläisten kanssa sopia kenellä on tarvetta päästä kotia jo samana iltana vai jäädäänkös puntin heittoon/soutamaan... Mutta nuo on sovittavissa
(Edellyttää että saadaan luvat/(vene))
Ite ei pääse päivällä vielä ohjeistamaan mutta iltahutiin tulen. Eiköhän päivän aikana oo pääosin kaikki tärkeimmät asiat selvinnyt mutta kyllä yölläkin jotai neuvoja yökalastukseen voin jaella mikäli junnuja vielä paikalla on.
munapata kirjoitti:Mä olen jo varannu yöluvat ittelleni ja molemmille Joensuun pojille. Saattaa olla ihan mukava kokemus junnuille nähdä myös laiturin yökalastus.
-munapata
Thänks! Mä jo tuossa soittelin yks päivä sinne salakalaan josta saa luvat varattua, mutta ei siellä kukaan vastannu, tais olla jo kiinni
No eipähän tarvitse enää soitella, Kiitti-
nyt rupes himottamaan toi homma, vieläköhän pääsis mukaan
multa löytyy yks kelakin millä vois ehkä punttia viskoa, 6600 ssc3
mieluiten kuitenkin veneeseen lähtisin
Mukaan vaan, vuorotellaan sit laiturilla jos ahdasta tulee. Yritys on, että jokainen halukas pääsee veneeseen käymään tunniksi tai pariksi. Sen verran paljon halukkaita kuitenkin on, että pidempää ei valitettavasti voi luvata.
Thimba:
Mun ja Anssin nrot löytyy topikin alusta, mutta me ei kyllä osata kun neuvoa 7-tieltä perille...
8) Kyl kai mä sen muistin Kun näätte Lappeenrannan asemalla semmosen vanhemman "herrasmiähen" verkkareissa ja lauritsalan kuninkaallisen erän lippalakissa, niin se oon minä Hyvää matkaa
munapata kirjoitti:8) Kyl kai mä sen muistin Kun näätte Lappeenrannan asemalla semmosen vanhemman "herrasmiähen" verkkareissa ja lauritsalan kuninkaallisen erän lippalakissa, niin se oon minä Hyvää matkaa
Mukavaa oli ja hommahan toimi paremmin kuin hyvin! Kiitokset järjestäjille, Kotkan kaupungille laiturista ja kaikille paikalla olleille sekä aikuisille, että junnuille. Ens vuonna uudestaan?
Taivaskin tummenee kun kala syö...
Kunnon kuviakin tulee jossain vaiheessa näytille.
Team Don't Push The River Member #1
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.