Tänne lähti osa 20090 ja muutama muukin osa varalle.aitohoppis kirjoitti:Osan 4528
Mitä kalastukseen liittyvää ostit viimeksi?
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
-
hulluhauki
23 cm Jätte ja Ownerin koukut ja tukevat uistinrenkaat. Koukut 88 senttiä kipale, uistinrenkaat 2 euro 24 senttiä 15 kappaleena pussissa. Jätte 10,8 euroa, laskussa lukee että 10 prossan ale kaikesta 
Wobblerista.
Wobblerista.
Menestykseen on kaksi tietä: tehdä töitä hampaat irvessä ja unohtaa kaikki kiva - tai keskittyä kivaan ja menestyä siinä!
-
hannufox
- EX-tURKUlainen rakkauden levä, vesien Jeesus
- Viesti:
Ownerin koukkuja 1/0, lukkoja ym pientavaraa
Aina voi oppia uutta, varsinkin kalastuksesta
http://www.deltacafe.fi/
http://www.deltacafe.fi/
Mä sain tänään elämäni ensimmäisen virvelin, vieläpä vaaleanpunaisen!
Ai, vähän innoissani! 
Nyt mä tarviin vielä ison kasan vaaleanpunaisia uistimia, ja pinkin pakin ja vaaleanpunaista siimaa ja ja mitähän vielä..
Niin ja luvat printtaan ilman muuta vaaleanpunaiselle paperille. Sävysävyyn se olla pitää! 
Niin ja nyt pitäis oppia vielä heittämään.. Huomenna kalastamaan, tulossa todennäköisesti varsin hupaisa reissu, etenkin kanssa ihmisilleni.
Jännää! Iik, mitäs jos mä saan kalan..
Nyt mä tarviin vielä ison kasan vaaleanpunaisia uistimia, ja pinkin pakin ja vaaleanpunaista siimaa ja ja mitähän vielä..
Niin ja nyt pitäis oppia vielä heittämään.. Huomenna kalastamaan, tulossa todennäköisesti varsin hupaisa reissu, etenkin kanssa ihmisilleni.
Noilla värimieltymyksillä saat spanden oppaaksesi koska vaan ja siltä löytyy muuten PALJON pinkkejä uistimia...Puputyttö kirjoitti:Mä sain tänään elämäni ensimmäisen virvelin, vieläpä vaaleanpunaisen!Ai, vähän innoissani!
Nyt mä tarviin vielä ison kasan vaaleanpunaisia uistimia, ja pinkin pakin ja vaaleanpunaista siimaa ja ja mitähän vielä..Niin ja luvat printtaan ilman muuta vaaleanpunaiselle paperille. Sävysävyyn se olla pitää!
Niin ja nyt pitäis oppia vielä heittämään.. Huomenna kalastamaan, tulossa todennäköisesti varsin hupaisa reissu, etenkin kanssa ihmisilleni.Jännää! Iik, mitäs jos mä saan kalan..
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.
- Fuso
- Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
aaAAaa kirjoitti:Noilla värimieltymyksillä saat spanden oppaaksesi koska vaan ja siltä löytyy muuten PALJON pinkkejä uistimia...Puputyttö kirjoitti:Mä sain tänään elämäni ensimmäisen virvelin, vieläpä vaaleanpunaisen!Ai, vähän innoissani!
Nyt mä tarviin vielä ison kasan vaaleanpunaisia uistimia, ja pinkin pakin ja vaaleanpunaista siimaa ja ja mitähän vielä..Niin ja luvat printtaan ilman muuta vaaleanpunaiselle paperille. Sävysävyyn se olla pitää!
Niin ja nyt pitäis oppia vielä heittämään.. Huomenna kalastamaan, tulossa todennäköisesti varsin hupaisa reissu, etenkin kanssa ihmisilleni.Jännää! Iik, mitäs jos mä saan kalan..
Vaaleanpunainen on erittäin hyvä värivalinta mihin tahansa kalastusvälineeseen,se on täällä lukuisia kertoja todettu.
Liitekuvakin aiheeseen liittyen sallittanee tällä kertaa asiatopicissa.
Ja tietysti Puputytölle tervetuloa palstalle.
- Liitteet
-
- Korkkarilla.jpg (49.22 KiB) Katsottu 2557 kertaa
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Hienoa, muillakin on yhtä hienostunut värisilmä!
Vaaleanpunainen on aina hyvä valinta, kuten tuo Fuson kuvakin sen todistaa. Grrr, mitkä sukkikset! 
Pinkki uistin kokoelma on pakko joskus nähdä, edes kuva! Itse mietiskelin asiaa ja taidan ottaa hopean omaan pakkiini vaaleanpunaisen rinnalle, aina olen väristä tykännyt noin ylipäänsä. Siis pääasiahan ei mistä kalat tykkää, vaan se mikä omaan silmään on kaunis.
Pinkki uistin kokoelma on pakko joskus nähdä, edes kuva! Itse mietiskelin asiaa ja taidan ottaa hopean omaan pakkiini vaaleanpunaisen rinnalle, aina olen väristä tykännyt noin ylipäänsä. Siis pääasiahan ei mistä kalat tykkää, vaan se mikä omaan silmään on kaunis.
.35 Spiderwireä isälle lahjaksi, itelle lahjaksi Savagear Butch värissä firetiger.
Kokkolan erästä. Siima 19 euroa ja butchi 12. Butch pyydysti ekan, kolmepilkkukolmosen hauen, noin kahdessa tunnissa siitä kun postiluukku kolahti
Kokkolan erästä. Siima 19 euroa ja butchi 12. Butch pyydysti ekan, kolmepilkkukolmosen hauen, noin kahdessa tunnissa siitä kun postiluukku kolahti
Menestykseen on kaksi tietä: tehdä töitä hampaat irvessä ja unohtaa kaikki kiva - tai keskittyä kivaan ja menestyä siinä!
IHQ kela...Gill kirjoitti:Curado 201DHSV:n.
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--