Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RiWeHe kirjoitti: Sinnehän tuli noin kolme kertaa mun verstaan kokoinen tila lisää
Vanha navetta on siitä hyvä, että laajennustilaa on riittävästi!
Tein tuahon pitkän seinän toiselle pualelle autopajan. Seinään vaan nosto-ovet ja sähköt yms. sisälle ja avot. Siällä on jo antiikki foortti orottamas hitsausta ja pohojatöitä
Pistetää ny meikäläisenki duunauspaja kaikkien silmien alle
Kerrostalon toisessa vaatehuoneeseen oon koittanu vähän duunata pientä säätöpajaa. Maalauskaappia eii oo.....et käsin tähän mennessä maalattu mitä on 8)
Tässä tredissä on näkyny aika paljon vartavasten pystytettyjä vaapupajoja. Meikäläisen pajana toimii farmin konepaja. Hyvin onnistuu puun muokkaaminen näilläkin.
Tuossa kuvassa näkyy ikävä puoli, katto ei pidä vettä.
Peltikatto vaatii ehdottomasti aluskatteen. Muuten tuppaa tulemaan säilytettäviin tavaroihin kosteusvaurioita.
Itse huomasin asian ikävällä tavalla latausvehkeiden kanssa.
mutku kirjoitti:mistäs sais ostettua tota putkea?alumiinista löysin mut hintaa oli 10e 3m..vai onko toi halvempaa?
No jos alumiininen maksaa 3 metrin pätkä vaan 10 €, ni osta sitä. Itse köyhdyin 2 metrin pätkästä tuollasta muovista haitariputkea 20 €. Tosin en kyllä löytänyt sitä kuin siitä yhestä ainoosta liikkeestä täältä meiltä päin.
mutku kirjoitti:mistäs sais ostettua tota putkea?alumiinista löysin mut hintaa oli 10e 3m..vai onko toi halvempaa?
No jos alumiininen maksaa 3 metrin pätkä vaan 10 €, ni osta sitä. Itse köyhdyin 2 metrin pätkästä tuollasta muovista haitariputkea 20 €. Tosin en kyllä löytänyt sitä kuin siitä yhestä ainoosta liikkeestä täältä meiltä päin.
ok!haen sit sitä..viittittekö kurkata ton alustavan piirrustuksen tulevasta kaapista,pitäskö siis toimia homma noilla mitoilla ja vehkeillä?löytyskö jotain mitä pitäs ottaa huomioon?tuolla:http://img413.imageshack.us/my.php?image=liesisa8.png