Oletko koskaan tippunut jäihin?

Alueen säännöt
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Ei o tullu jäihin pudottua, mutta välillä on kyllä pelottanut ja paljon. alkutalven ohuilla jäillä kun kulkee ja kairailee meneen niin yht äkkiä jään vahvuus putoo monta senttiä jo muutenkin vain muutamasta sentistä niin kyllä rupee sydän lyömään ja äitiä tulee ikävä :)
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
vilke93

Viesti Kirjoittaja vilke93 »

Eipä ole tullut pudottua kertaakaan jäihin, tosin en kovin ohuille jäille jaksa lähteä urhoilemaankaan
Sea Bear

Viesti Kirjoittaja Sea Bear »

Useita kertoja vuosien mittaan tullut dipattua, ylös tultu omin avuin ja välillä kaverin auttamana. Nykyään en heikoille/epävarmoille jäille ilman pelastautumispukua mene 8) .
... ja kalantuloahan ei voinut estää ...
Prinssi
El Reino

Viesti Kirjoittaja Prinssi »

Kerran Raippaluodossa.
Pääsiäisenä järjestetty ja lehdestä bongattu pilkkireissu bussikuljetuksineen sai arvoisensa huipennuksen.

"Virkistäytymismatkakshan" tuo män muutenkin.. :? Simaa het aamuyöstä naamaan ku bussi starttas.
Kukaan reissulla ei saanu isoa ahventa, paitsi kaveri. 1kpl n.350g.

Niihän sitä mentiin sit "jään" läpi et heilahti ku reikää aloin veivaamaan.
Nopiasti oon tullu ylös, ku vaatteet haalarin alla ei ees kastunu
:shock: Tästä ei tarkempia muistikuvia..
Känny män pimeex rintataskussa, tupakit myäs, joten kohtalaisen syvällä tuli kai käytyä.

Reissun järjestäjä kävi hakemassa meitit jäältä pois odotettuaan bussissa
muitten, luultavasti hiukka karheitten kalastajien riemuksi n.2 tunnin odottelun jälkeen. Oli aika menny hieman siivillä
:lol:
No SIM korttiki hukku siinä mainingeissa.
Kyllä on kivaa pilkkiä humalassa :!:
Vuorovetten Prinssi, parjattu rantarunkkari
hopeatukka
Saitanivan sieni-insinööri

Viesti Kirjoittaja hopeatukka »

Piruko nuita jaksaa laskea. Työhommissa napotettiin parraimmillaan kalakinlevittimen kanssa pohjassa, niin että perse kastu ja luonto pois.
Metristen hankiin aikaan, tuluvapurosta on oikiasti vittumainen nousta, kun on ne metriset hanget sivulla, ja ullivesi kun mennee, eikä meinaa. Tuossa tappauksessa oli pajunvirpa sinä oljenkortena.
Saati sitten mettäsukset jalassa rimmestä karhunhiihossa. Arvatkaapa kuka voitti sen erän.
Juokse villi lapsi!
lfc

Viesti Kirjoittaja lfc »

Kerran olen tippunut jäiden läpi jokeen. Onneksi vettä oli vain kaulaan asti ja pääsi omin avuin ylös sieltä jollakin ihmeen konstilla. :?
"Forget your strengths.Work on your weaknesses."
mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi

Viesti Kirjoittaja mutteri »

En, onneksi. Ehkä varovaisuudella ollut osansa. Täytyy vaan koputtaa puuta=päätä. Enkä sitäpaitsi ole oikein avantouinnin ystävä.
Rytmilepakko

Viesti Kirjoittaja Rytmilepakko »

Pienenä olin äidin kanssa kävelyllä ja halusin mennä meren jäälle "luistelemaan". Oli heikkoa jäätä eikä äiskä halunnut pikkupoikaansa sinne päästää. No lopulta kun kinusin tarpeeksi niin antoi mun mennä ihan rantaan, ajatellen ilmeisesti että saanpahan opetuksen. Jäähän sitte petti heti alta ja olin vyötäröön asti märkä. Eikun ylös, kotiin ja kuivaa päälle.

Eipä ole heikoille jäille sen jälkeen ollut mieli mennä :D
eeduskii
Viienkilonhauki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeduskii »

Tänään oli lähellä
Vastaa Viestiin