Mistä edullisin Shimano Curado CU201E7?
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Mistä edullisin Shimano Curado CU201E7?
Mistä kannattaisi köyhän tilata tuo uudenmallinen nopeavälitteinen 201 Curado? Noista ulkomaantilauksista kun en ymmärrä oikeastaan mitään, niin auttakkee tollova. Halvalla pitäisi saada ja pian 
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
- Samthefisherman
Curado ei sit varmaan sovi "köyhälle", mutta amerikasta sen saa halvemmalla. Siihen tarvitset avuksi veijarin jolla on luottokortti. Kauppa vois olla vaikka: http://www.reelfishingdeals.com/
- Samthefisherman
Veikkaan, että Suomessa on aika lailla sama hinta joka paikassa.
Deepin linkissä on näköjään tarjous päällä Curadoista, E7 tekee n. 162 € jos tulee tullin kautta.
Tyrä, osta multa hyväkuntoinen Citica 201D 6.2:1-välityksellä.
Sitä paitsi uusi pienempi Curado (ulkomitat on "vanhan" D100-sarjan kokoa) näyttää hassulta sun 13-koipisessa seipäässä
Deepin linkissä on näköjään tarjous päällä Curadoista, E7 tekee n. 162 € jos tulee tullin kautta.
Tyrä, osta multa hyväkuntoinen Citica 201D 6.2:1-välityksellä.
Sitä paitsi uusi pienempi Curado (ulkomitat on "vanhan" D100-sarjan kokoa) näyttää hassulta sun 13-koipisessa seipäässä
-
Mikey
- Herr Doktor
Mulla olis ylimääräisen jerkkailuun sopiva 7001LH, räikkä ja kaikkee. Sähän olit muistaakseni vielä kaiken kukkuraksi Abumiehiä?:bigboss:
Kokeile löytää joku mikä tekis sun kanssa kimppatilauksen vaikka Reelfishingdealsiin ja hoitaisi hommat. Sun vaivaksi jäisi vain maksaminen...
Kokeile löytää joku mikä tekis sun kanssa kimppatilauksen vaikka Reelfishingdealsiin ja hoitaisi hommat. Sun vaivaksi jäisi vain maksaminen...
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Joo mullakin ois sulle kela = Döörin 5600 C4.
Mutta asiaan...Oon tilaamassa reelfishingistä tän kuun lopussa tai ens kuun alussa pari kelaa, niin kyllähän tyrä sullekkin siinä veivi samalla saatas. Hintaa tulis just noin toi samikalamiehen mainitsema. Nako yyveetä jos oot kiinnostunu musta
Mutta asiaan...Oon tilaamassa reelfishingistä tän kuun lopussa tai ens kuun alussa pari kelaa, niin kyllähän tyrä sullekkin siinä veivi samalla saatas. Hintaa tulis just noin toi samikalamiehen mainitsema. Nako yyveetä jos oot kiinnostunu musta
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Garya suosittelen minäkin. Yleensä suosin kotimaisia myyjiä, mutta en vaan pysty käsittämään kelakaupassa olevan "ilman" määrää. Ilmeisesti kauppa käy, koska noista ns. huippukeloista huudetaan kaupan hyllyllä ihan jäätäviä hintoja vuodesta toiseen.Deep kirjoitti:Curado ei sit varmaan sovi "köyhälle", mutta amerikasta sen saa halvemmalla. Siihen tarvitset avuksi veijarin jolla on luottokortti. Kauppa vois olla vaikka: http://www.reelfishingdeals.com/
Garylta olen ostanu kaksi Curado 200E7 -kelaa. Toinen pääsi livahtamaan tullin ohi ja hinta posteineen kotiinkuljetettuna ~120e, sillosen kurssin mukaan.
Toinen kela jäi tulliin ja siitä maksettiin sitten alvit. Toimutusaika molemmilla alle viikko.
Tossa suora linkki siihen haluamaasi kelaan:
http://reelfishingdeals.com/shop/produc ... ucts_id=28
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään mahdottomia.
---
LimaMaster 2011
---
LimaMaster 2011
Re: Mistä edullisin Shimano Curado CU201E7?
Minäkin olen köyhä ja tuota samaa kelaa vailla, joten jos rupeat tuolta reelfishingdealsilta tilailemaan niin otatko yhteyttä yv:llä...Tyrä kirjoitti:Mistä kannattaisi köyhän tilata tuo uudenmallinen nopeavälitteinen 201 Curado? Noista ulkomaantilauksista kun en ymmärrä oikeastaan mitään, niin auttakkee tollova. Halvalla pitäisi saada ja pian
Muistaakseni kolmesatasen Curadon Ovh. ois noin 340€.
Just tilasin Reelfishingdealssista ja ongelmia ei ilmenny.
Maileihin tuli salaman nopeat vastaukset ja ei muuta kun nettikaupasta klikkailemaan tuotteet.
Pyysin viä lähettään kelat erikseen ja sekään ei ollu ongelma, vaikka myyjän kulut kasvoivatkin.
Suosittelen.
Just tilasin Reelfishingdealssista ja ongelmia ei ilmenny.
Maileihin tuli salaman nopeat vastaukset ja ei muuta kun nettikaupasta klikkailemaan tuotteet.
Pyysin viä lähettään kelat erikseen ja sekään ei ollu ongelma, vaikka myyjän kulut kasvoivatkin.
Suosittelen.
Juuri noin se taitaa olla.restless kirjoitti:Kyyyl maar niitä jo täällä... Tuossa Pyyntivälineessä yhtä käsissäni pyörittelin päivänä eräänä. Taitaa olla kumminkin ns. maahantuojien "tyrkkyeriä" kyseessä, eli varsinainen saanti alkaa tuolloin maalis/huhtikuussa.
200 sarjalaisesta en tiä, mutta kolmisatasta ei tu maahantuojalle nyt keväällä vasuria ollenkaan. Jostain syystä olivat jättäny sen listoilta pois. Tiä si onko menekki muka niin pieni että ei kannata vai mikä niillä mättää?
Mä en sitä kaipaa koska kelaan kuten normaalit