Mistä edullisin Shimano Curado CU201E7?

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Juvonen

Viesti Kirjoittaja Juvonen »

Minäkin tilasin 201E7:n ReelFishingDealsilta. Helppoo ku hengittäminen, nopeaa toimintaa ja hintaa tuli 160 dollarii (~125e) ja jotain tullin räpellyksiä päälle. Venemessuilla oli jollain tiskillä kyseinen rulla messuhintaan 195e. Kuulin huhun että riippuen Japanin jenin kurssista (vai mikä se oli..) Curadojen hinnat noussee 5-25 rossaa..
karju

Viesti Kirjoittaja karju »

Tilasin myöskin Reelfishingdealsilta. Maksu onnistui muuten myös Visa Electron kortilla, joten varsinaista luottokorttiakaan ei tarvita.
Beach

Viesti Kirjoittaja Beach »

ReelFishingDealsia voin suositella lämpimästi myös omalta osaltani - tieto toimituksesta kulkee sähköpostitse pykimättä ja toimitus on varmaa ja nopeaa.

Postikuluja RFD ei yli 100 taalan ostoista veloita.

"Tullin räpellyksineen" hintaa 201/200E7:lle tulee noin 150 euroa.

- Beach
karju

Millä kuitilla kelan hait tullista Beach?

Onko jotain mitä pitäisi tietää ennenkuin hakee tuotteen tullista?
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Kai sieltä tullista tulee ilmotus kun tuote on haettavissa?
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
karju

Varmaan tuleekin, en minä sitä.

Kuuleman mukaan vaan pitäisi olla joku lähetyslista tms. mukana kun menee noutamaan. Tarkoitan nyt sellaista josta käy ilmi paketin sisältö ja hinta.
psy1
Vähän ihastunut

Mulla mitään semmosia o :shock:

On se ny ihme järjestelmä että jos ne sieltä lapun lähettää ja sä et sillä + henkkareilla saa tuotteita pihalle?
.:P:.

Viesti Kirjoittaja .:P:. »

Se sähköpostiin tullut kuitti kelpaa sinne tulliin, missä ilmenee hinta. Joudut kuitenki avaamaan paketin ja näyttämään mitä siellä on.

Eli tavara tullut lappu ja kuitti mitä makso..
karju

Ok, kiitokset. Eipähän sitten tarvi ajella montaa kertaa.

Noista pyrokraateista kun ei aina tiedä mitä ne milloinkin haluaa :=)
Msr
Syöpäläinen

Viesti Kirjoittaja Msr »

Jos maksu meni paypalin kautta niin sieltä saa kuitin tulostettua ja hyvin kelpaa. Yhtälailla kelpaa tulostus visan tapahtumista -ainakin tampereella- jossa on muuten nätit tullitytöt :oops:
psy1
Vähän ihastunut

Msr kirjoitti: tampereella- jossa on muuten nätit tullitytöt :oops:

Sais sit tulla jo ne kelat...niin tai voishan niitä käydä vaikka kyselemässäkin huomenna :)
Zeiaar

Viesti Kirjoittaja Zeiaar »

Pelittääkö takuut normaalisti???

...rupee olemaan noita säästyneitä tupakkirahoja taas taskussa... :wink:
Zeiaar
catch_a_fish
Väärin kalastaja

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Zeiaar kirjoitti:Pelittääkö takuut normaalisti???
En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Mikey
Herr Doktor

Viesti Kirjoittaja Mikey »

catch_a_fish kirjoitti:
En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.
Jeps. Silloin kun ulkomailta tilattu kela räjähtää, takuut hoidetaan joko myyjäliikkeen kautta (lähetyksineen tämä luultavasti maksaa ja kestää) tai sitten soitetaan esimerkiksi Shimanon tapauksessa Normarkille ja tilataan omaan piikkiin varaosia kelaan joka pistetään myös itse kuntoon.

Eli jos haluaa varmatoimisen ja maksuttoman takuuhuollon niin ehdottomasti suomalaisesta liikkeestä kelaa ostamaan.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Samtheman
Pippelsman

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mikey kirjoitti:
catch_a_fish kirjoitti:
Jeps. Silloin kun ulkomailta tilattu kela räjähtää, takuut hoidetaan joko myyjäliikkeen kautta (lähetyksineen tämä luultavasti maksaa ja kestää) tai sitten soitetaan esimerkiksi Shimanon tapauksessa Normarkille ja tilataan omaan piikkiin varaosia kelaan joka pistetään myös itse kuntoon.

Eli jos haluaa varmatoimisen ja maksuttoman takuuhuollon niin ehdottomasti suomalaisesta liikkeestä kelaa ostamaan.
Jep, kummassakaan tapauksessa toi 40€:n hintaero ei riitä edes alkuun...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Zeiaar

Tämäkin asia selkisi, thänks, takaisin asiaan... -> psy1, joko sait kelasi???
Zeiaar
sursill
Pirkan pilaaja

Viesti Kirjoittaja sursill »

Mulla on myös paketti ReelFishingDealsilta matkalla ja kyllä mä meinaan itse korjata jos jotain menee.
Toi Daiwa C.I pitäis olla vaan niin perus kauraa (ja toivottavasti vahvaa), että olis kelaa siinä useammaksi vuodeksi.

n.8 vrk jäljellä kotiutumiseen. :ohno: olen daivaassa
psy1
Vähän ihastunut

Zeiaar kirjoitti:Tämäkin asia selkisi, thänks, takaisin asiaan... -> psy1, joko sait kelasi???

En saanu. laitoin tilauksen viimeviikon keskiviikkona ja ei o mitään hajua kauan toimituksessa kestää. Tänään oli postilaatikossa pari postin lappua että meillä ois kaks isoa pakettia sulle. Ehdin jo innostuun että molemmat ois lipsahtanu tullin ohi, mut sit tajusin että siä on perhana jerkkejä mitkä ei mahtunu luukusta sisään :lol:
Mikey
Herr Doktor

Samtheman kirjoitti:
Mikey kirjoitti:
catch_a_fish kirjoitti: En mä välttämättä lähtisi kotimaista maahantuojaa ahdistelemaan jos mun jenkeistä ostettu kela leviäisi käsiin. Ainakin mä olen lähtökohtaisesti asennoitunut siihen, että jos joku ulkomaan kelaostokseni hajoaa niin yhteyttä myyjään ja katsotaan miten toimitaan. Jos/kun maksaa maltaita lähettää ulkomaille hoitoon, niin kärsitään nahoissaan ja korjataan itse.

Jep, kummassakaan tapauksessa toi 40€:n hintaero ei riitä edes alkuun...
Naah, kallein varaosatilaus mitä olen Normarkille joutunut maksamaan on tehnyt 5e+pk:t. Useampi onkin sitten tullut kuluitta ja mennyt siis puhtaasti hyvän palvelun piikkiin. Eli jos on valmis huoltamaan/korjaamaan itse niin kyllä tuo melkeinpi kannattaa rahallisetsi Jenkkilästä tilata. Omissa tapauksissa ei yleensä valinnanvaraa ole edes ollut, kun maahantuoja ei tuo vasureita yleensä ekassa tuontierässä Suomeen ja oikuri kun ei mulle kelpaa...
Zeiaar

psy1 kirjoitti:Ehdin jo innostuun että molemmat ois lipsahtanu tullin ohi, mut sit tajusin että siä on perhana jerkkejä mitkä ei mahtunu luukusta sisään.
:shock:
Ookko ihan varma, et jaksat vielä heittää ton kokosta jerkkiä? :wink:...

Mut laita infoo koska ilmestyvät, kiinnostaa vaan tietää, et kauanko noiden rahtaukseen menee.
Zeiaar
Nilsuilija

Viesti Kirjoittaja Nilsuilija »

Mulle tuli Garylta Curaho 200 E7 kotia ennen joulua noin viikossa viikossa, eli suht nopeasti. Kela jäi tulliin, mutta tiettyjen seikkojen takia hinnaksi tuli kokonaisuudessaan vain 128 euroa kaikkine kuluineen 8) .
"Puuttuvan taidon korvaa rautainen itseluottamus"
jerkman

Viesti Kirjoittaja jerkman »

Te jotka olette uuden Curado E7:n tilanneet ja saaneet. Minkälaiset tuntumat on ko. kelasta? Heittelemään nyt ei tietty vielä ole päässyt, mutta noin muuten. Minkälaiselta vaikuttaa esim. verrattuna edeltäjään, eli Curado D:hen?
Mikey
Herr Doktor

jerkman kirjoitti:Te jotka olette uuden Curado E7:n tilanneet ja saaneet. Minkälaiset tuntumat on ko. kelasta? Heittelemään nyt ei tietty vielä ole päässyt, mutta noin muuten. Minkälaiselta vaikuttaa esim. verrattuna edeltäjään, eli Curado D:hen?
Mulla on ollut tuo koko talven haukipilkkivavassa ja ainakin siinä se on kiva peli pienen kokonsa takia. Kädessähän tuota ei periaatteessa edes huomaa, niin pieni se on. Heittotilanteista, herkkyydestä tai huollontarpeesta en sano tässä vaiheessa vielä mitään.
Walto
X - filée

Viesti Kirjoittaja Walto »

Menneen kauden viimeinen puolisko parilla tuollaisella, mainio peli. Toimi ja väsytteli pienestä isoon. Uppoaa ja istuu lapaseen hyvin, kevyt eikä ole niveaa paljoa huudellut.
Ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa!
albiirt

Viesti Kirjoittaja albiirt »

Curado pitäis kai kevääksi hankkia, mutta mietityttäää mahtuuko 200-sarjan Curadon puolalle "riittävästi" paksua punottua siimaa, esim. 0,36 PP:ta?

Kumpi muuten parempi jerkkakseen, uusi cu 200e7 vai cu 300e?
Vastaa Viestiin