Mulle oli tullut pari YVtä kameroista, en pysty vastaa niihin, kun se ei toimi. Mailia saa laittaa.
Abon ääneen ajatteluun jatkaen omilla harmailla soluilla:
Mä ostin 450 tiki repelin. Olen kyllä ihan saakurin tyytyväinen. Kuvat on mannaa ja ainoat asiat jotka harmittaa on sarjakuvausnopeus ja sen puskuri ja se että ISO jää 1600. Meinaan kun tuolla ISO 1600 saa mielettomiä kuvia ja vieläkin huonompikin kelpaisi. Pistän tuohon lopuksi yhden ISO 1600 kuvan.
Se kaikista paskin juttu tuossa on sekundäärinen ongelma, optiikka. Hyvä lasi maksaa käytettynäkin niin vitusti Canoniin. Markkinaa piisaa.
Ja tuo syy on niin valtava, että jos nyt ostaisin kameraa ja tietäisin tän asian ja olisin yhtä PA kuin nyt, niin luultavasti valinta ei olisikaan Canoni enää??? En tiiä.
Olympuksen ja Nikonin bajonettiin sopivia loistavia, käytettyjä obiskoita liikkuu ihan toisella tapaa ja hinnat on ihan toisenlaisia.
D200 voisikin olla kohtuullinen vaihtoehto?
Vaan Pana tarjoa aika kovaa mustaa hevosta, Lumix G1. Kenno on huonompi kuin DSLRissä, mutta vain aavistuksen. Kittiobiskat, 15-55 ja 55-250 on loistavia piirroltaan. Vastaa melkein Canonin L:ää. Vedin nuo millit ulkomuistista, mutta suurin piirtein tuommoiset ne oli.
Että mitä sitä nyt tekisikään, jos ei tuo kamera olisi tuossa? Uskoisin, että valinta olisi Nikoni tai tuo Pana?

Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.