Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu. Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Ja minä kun aattelin, että olisin saanut kyytiin jonkun kirkasotsaisen nuorukaisen, jonka olisi voinut laittaa perämiehen virkaa hoitamaan, niin että olisi voinut itse keskittyä oleelliseen.
No, laadukkaita sauhujuomia ei tule sitten tältä venekunnalta puuttumaan
savolax kirjoitti:What happens in Lappland, stays in Lappland!
Ja minä kun aattelin, että olisin saanut kyytiin jonkun kirkasotsaisen nuorukaisen, jonka olisi voinut laittaa perämiehen virkaa hoitamaan, niin että olisi voinut itse keskittyä oleelliseen.
savolax kirjoitti:What happens in Lappland, stays in Lappland!
Jupezku kirjoitti:Ja lomat heltisi kyseiselle ajankohdalle eli mukana ollaan. Pitäähän jonkun ne nollatkin tulla vetämään
Vetelet vaan tiukasti Bellan vanavedessä, niin viädään izmon kanssa sut varmoille ottipaikoille
-munapata
Jos nollilla halua pysyä, niin kannattaa pysyä kaukana minun veneestä. Perinteisesti parhaat ottipaikat on ollut sen veneen vieressä, tai ainakin näköetäisyydellä, missä itse olen ollut. Turhan usein on saanut vierestä väsytyksiä ja haavimisia katsella
Jupezku kirjoitti:Pitäähän jonkun ne nollatkin tulla vetämään
Joopa joo, mutta minun apajille ET tule
-jouni
Et kai sää pelkää, että joku vahingossa saisi houkuteltua kaloja veneesi lähistölle, niin että vahingossa joku (tod.näk. ulkopuolelta) koukkuunkin sattuisi tarttumaan?
Moinenhan aiheuttaisi vaikka mitä harmia. Vähintäänkin joutuu vehkeitä ylös kelaamaan/uudelleen virittelemään ja pahimmassa tapauksessa suolestettuja kaloja vapauttamaan
Lisäksi siimasotkujen ja kalustutappioden riski moisessa paniikkitilanteessa lähentelee 100%:ia. Syytähän moista on kaikin keinoin vältellä.
Varaisin toiseksi päiväksi venepaikan JOS Pikeä alkaa
ensimmäisen päivän haukisaalis ahdistamaan....
Pike on imuri minä hauki imuri...
Myö ollaan sellaisella alueella missä ei ole pienintäkään haukivaaraa. Toki jos tuota paavinkoppia haluat koittaa, niin voidaanhan noita venepaikkoja vaihdella.
You’ll Never Walk Alone - Liverpool FC
Champions League: 1977 1978 1981 1984 2005 UEFA Cup 1973 1976 2001
League Champions 1901 1906 1922 1923 1947 1964 1966 1973 1976 1977 1979 1980 1982 1983 1984 1986 1988 1990