LIDL

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Ja tietysti liikkuvat taakse vedettynä :wink:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
poka
oli hyvä. Nyt satiaisia.

Viesti Kirjoittaja poka »

psy1 kirjoitti:
carambola kirjoitti:Pakko revetä :lol:
:D :D :D Aika seksikästä...kaveri veti pari vuotta viä vähän tiukemmilla :P

Vähä tuon näköisiä saksalais turisteja oli pari vuotta sitten Saltstraumenissa kalastamassa setiä.. Heittivätkin haspelilla kela yläpuolella.. :D :D
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Joo toi haspelilla kela yläpuolella on ehkä pahin :P löytyy kans ahvenanmaalta saman moisia turisteja. Siihenku lisää noi pökät niin :cry: No nyt rupes heikottaan :? tyrä heittämässä haukee pelkissä noissa :shock:
samu_88

Viesti Kirjoittaja samu_88 »

Tuo oli hyvä. Germaannit amatöörejä vai?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Mikä on se joka polttaa taloja? - Pyromaani.

Mikä on se joka varastaa? - Kleptomaani.

Mikä on se, joka polttaa JA varastaa? - GERMAANI
:D
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
gsxf
Voima korvaa taidon

Viesti Kirjoittaja gsxf »

Tyrä kirjoitti:
gsxf kirjoitti:Noi kahluusaappaat on kyllä hieman hintahtavat :shock:
Kuvittelepa meikäläinen pukeutuneena PELKÄSTÄÄN NOIHIN! :lol:
EN KUVITTELE! :shock:
Shimano apuvälineitä kädettömille
Mokia
Operan Killisilmä

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Isä osti joskus vaappuja tuolta ja täytyy kyllä myöntää, että meinas hätä jysähtää housuun ne nähdessäni, kun olivat niin järkyttävän näköisiä. :shock: Ei vakuutteneet ainakaan minua. Siimaakin taisi faija tuolta joskus ostaa ja siinä vaiheessa alkoi ihmetyttämään, kun 6k -kokoiseen hyrrään oli mennyt koko 500m puolallinen, eikä kela ollut vielä edes puolillaan siimaa. Saksalaisten metrit ovat lyhyet. :roll:
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Jakob
Tunturikemisti

Viesti Kirjoittaja Jakob »

Turskaviehe-setin ostin viime kesänä. Kyllä niillä kevyemmillä (<100 g) pilkeillä sai heittämällä seitiä ja jopa yhden turskan.
Älä syö keltaista lunta
Waily

Viesti Kirjoittaja Waily »

Kysyin tossa kuukausi sitten, että onko tulossa jotain kalastukseen liittyvää myyntiin, niin siellä sanottiin, että ei lähi näkyminen.
Mutta kai niitä sitte... :roll:
Parin kiven heiton päässä Lidl, kai sitä täytyy käydä kattomassa... :shock: :lol: :roll:
"...ei haukia ole syytä mennä häiritsemään, antaa niiden kutea rauhassa. Et sinäkään tykkäisi, jos joku vetää sängyn alta, kun olet lemmenleikeissä."
poka
oli hyvä. Nyt satiaisia.

Viesti Kirjoittaja poka »

Jakob kirjoitti:Turskaviehe-setin ostin viime kesänä. Kyllä niillä kevyemmillä (<100 g) pilkeillä sai heittämällä seitiä ja jopa yhden turskan.
Samoja pilkkejä ostin.. Komian näköisiähän ne oli, mutta maalit ja teippaukset ei oikeen pysynyt ja koukut oli aivan suolesta.. Kyllä niillä kalaa tuli siinä missä muillakin pilkeillä..
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

Itse meinasin aikanaan ostaa haavin. Hypistelin sitä aikani, mutta jätin ostamatta. Pari päivää myöhemmin olin taas lidlissä ja hokasin saman mallihaavin. Se oli menny rikki. Ei ollut kestänyt siis edes uteliaiden hypistelyä. Eli turha kuvitella ostavansa huippulaatua halvalla, kun lidlissä asioi. Tai no ehkä joskus vielä löytyy jokin helmi... :lol:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
psy1
Vähän ihastunut

Kyllähän se niin menee että laatu maksaa ja siihen kannattaa panostaa!!!
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

psy1 kirjoitti:Kyllähän se niin menee että laatu maksaa ja siihen kannattaa panostaa!!!
Jos on mitä panostaa :cry:
psy1
Vähän ihastunut

Onhan se kyllä niinkin...itelle napsuu toi työttömyyskorvaus että ei silläkään paljon haaveilla :( Mutta oon vaikka pari viikkoo syömättä kuhan saan muutan uuden/uuden käytetyn vieheen :D (en todellakaan oo koukussa hauen kalastukseen, mutta oliko elämässä jotain tärkeempää???) :P :P
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

:lol:
gsxf
Voima korvaa taidon

Viesti Kirjoittaja gsxf »

Tyrä kirjoitti:
psy1 kirjoitti:Kyllähän se niin menee että laatu maksaa ja siihen kannattaa panostaa!!!
Jos on mitä panostaa :cry:
Herra Cardiff valittaa :shock:
Shimano apuvälineitä kädettömille
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

(psst gsxf, se kallis oli calais. gardiff on shimanon halpissarjaa :wink: )
juustok
Baijerilainen Emmerdaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juustok »

Jotaa kohtuu monofilii sielt joskus löyty, kun kaveri veti rannarit poikki ,30mm :D
Koskela Suomesta syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

juustok kirjoitti:Jotaa kohtuu monofilii sielt joskus löyty, kun kaveri veti rannarit poikki ,30mm :D
Rannarit poikki? Ei jummarra, selventäisitkö :roll:
juustok
Baijerilainen Emmerdaali
Viesti:

Tyrä kirjoitti:
juustok kirjoitti:Jotaa kohtuu monofilii sielt joskus löyty, kun kaveri veti rannarit poikki ,30mm :D
Rannarit poikki? Ei jummarra, selventäisitkö :roll:
Perhojuttuja :D
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

Vai perhojuttuja?
Tahtoo lisätietoa?
juustok
Baijerilainen Emmerdaali
Viesti:

No se on semmonen siima, mihin kiinnitetään toinen siima, mihin kiinnitetään peruke.

Ja sen vetolujuus oli vissii 40lbs, tai jotaa semmosta.
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

juustok kirjoitti:No se on semmonen siima, mihin kiinnitetään toinen siima, mihin kiinnitetään peruke.

Ja sen vetolujuus oli vissii 40lbs, tai jotaa semmosta.
Eli pohjasiima, heittosiima, peruke, ymmärsinkö oikein? Se mitä en ymmärtänyt oli tuo "kun kaveri veti rannarit poikki ,30mm". Eli mikä ovat ne rannarit jotka kaverisi veti poikki? Onko se jokin nimitys esim. tuolle perukkeelle?

Sori jos kyselen tyhmiä, mutta tahtoisin tietää, vaikka perhosteluslangi onkin minulle silkkaa jargonia.
Samtheman
Pippelsman

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Rannari= Running line= Juoksusiima ampumapääsiiman jälkeen. Perho-peruke-heittosiima(ampumapää)-rannari-pohjasiima.

Rannari on kuin virppamiehelle siima, uistimen korvaa heittosiima. Yleensä kai otetaan heittosiima ulos, ja rannari jalkoihin/käsiin/veteen kiepille/irralleen ja linkaistaan heittosiima mäjelle. Rannari seuraa perässä ja säilyttää tuntuman :) Näin mä sen oon ymmärtäny. Tajusiksää??? :D
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

Samtheman kirjoitti:Rannari= Running line= Juoksusiima ampumapääsiiman jälkeen. Perho-peruke-heittosiima(ampumapää)-rannari-pohjasiima.

Rannari on kuin virppamiehelle siima, uistimen korvaa heittosiima. Yleensä kai otetaan heittosiima ulos, ja rannari jalkoihin/käsiin/veteen kiepille/irralleen ja linkaistaan heittosiima mäjelle. Rannari seuraa perässä ja säilyttää tuntuman :) Näin mä sen oon ymmärtäny. Tajusiksää??? :D
Nym mää tajusin, kiitoksia :lol:
Vastaa Viestiin