Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?
Maksatko postit niistä busista vai onko se mun homma? Ja jos mä maksan niin miten se tapahtuu kun olen aloittelija näis hommis
-
JaRu
- Joka alan wannabe-besserwisser
No Sakkeus voi mennä Raisioon katsomaan sitä "laajaa" busa valikoimaa joka löytyy.
Se että kpl hinta on 12,90€ ja useammat sitten pienellä rabatilla tuohon jättää kuitenkin värikarttaan aikamoisen loven. Raisiossa värejä n. 20 ja W-kaupassa veikkailisin 40-50 ja lisää tulee kun Shallow-mallit otetaan mukaan. Ja samalla voi hihaan tarttua Pigiä yms joita ei Raisiosta saa.
Jakkeja muuten sai 3kpl/20 rahaa. Honkkarista 3,90€ pala.
Eikä muuten löytynyt Raisiosta Busaa C359F värissä (perjantaina kävin).
Pyyntsärissä oli. Luulisin että W-kaupassakin.
OT
Ainainen vattuileminen jerkkien hinnoista rupee pikkuhiljaa risomaan. Mekaro.fi ja Busat on halpoja mutta värikartta pieni.
Hongkong ja Jakki on sikahalpaa 3.90€.
Mitä muuta te haluatte halvalla??
No perskeles: Sliderit 6,95€ Prisman matalikolla, värikartta suppea.
Se että kpl hinta on 12,90€ ja useammat sitten pienellä rabatilla tuohon jättää kuitenkin värikarttaan aikamoisen loven. Raisiossa värejä n. 20 ja W-kaupassa veikkailisin 40-50 ja lisää tulee kun Shallow-mallit otetaan mukaan. Ja samalla voi hihaan tarttua Pigiä yms joita ei Raisiosta saa.
Jakkeja muuten sai 3kpl/20 rahaa. Honkkarista 3,90€ pala.
Eikä muuten löytynyt Raisiosta Busaa C359F värissä (perjantaina kävin).
Pyyntsärissä oli. Luulisin että W-kaupassakin.
OT
Ainainen vattuileminen jerkkien hinnoista rupee pikkuhiljaa risomaan. Mekaro.fi ja Busat on halpoja mutta värikartta pieni.
Hongkong ja Jakki on sikahalpaa 3.90€.
Mitä muuta te haluatte halvalla??
No perskeles: Sliderit 6,95€ Prisman matalikolla, värikartta suppea.
Samoilla sanoilla!!jrc kirjoitti:Spanden kanssa on tullut kauppaa tehtyä useastikkin.Aina on tavara löytänyt perille,joskus on kestänyt muutaman viikon,joskus on tullut seuraavana päivänä. Täytyy todeta ,että Spande on varmaan yks reilumpia kavereita mitä koko palstalta löytyy.Aina on homma pelannu,ja jos jostain syystä on joku homma myöhästynyt,niin soittamalla on sekin homma hoitunut heti kuntoon.
Aika vitun naurettavaa ruvata dissaan julkisesti, että ei kannata lähettää rahoja ton sällin tilille. Ja tyyliin että, se yrittää nyt vetää välistä kun pyytää 15€ pala. Ja että tavaraa saat odotella puolivuotta jos kaupat teet.
Ite tehny monet diilit ilman mitään ongelmia. Spande tuskin on se henkilä ketä pitäs ruveta kusettamisesta epäileen.
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Jos mä saan haluamani Busavärit posteineen kotiin 15€ kappale, ni mä olen helvetin tyytyväinen.
Naama on tietty niin ruma ettei sillä saa alennusta.
perkeleen turhaa vääntöä ja kiukuttelua taas palstalla. Ei ollenkas parane hyvä meno sivustolla täl tapaa. 
Naama on tietty niin ruma ettei sillä saa alennusta.
Eiköhän tää vääntö oo tässä, jatkakaa yyveellä tms. jos jotain jäi kesken.
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.
No tuskin kaveri tarvii 50 väriä, jos hakee ensimmäisiä Busteretansa? Minä en ainakaan tarvitse 50 eriväristä palikkaa hauelle?
Kuten edellä kirjoitin TEHKÄÄ kauppaa miten itse haluatte! Nythän kaverille on luvattu ILMAISEKSI Busterit kotiin joten tuskin kaveri nyt ranteitaan kotona auki viiltelee? Säästää nyt ainakin sen 15€ pala!
Kuten edellä kirjoitin TEHKÄÄ kauppaa miten itse haluatte! Nythän kaverille on luvattu ILMAISEKSI Busterit kotiin joten tuskin kaveri nyt ranteitaan kotona auki viiltelee? Säästää nyt ainakin sen 15€ pala!
-
JaRu
- Joka alan wannabe-besserwisser
Paskanmarjat
Sakkeus
Laitas tulee Busaa 15 rahaa kappale .
Menee hetki kun käyn ton värikartan läpi.
PS. Älä ihmettele jos ei löydy värejä Motonetistä tai Raisiosta .
ainii osa on sitten shallow-mallia. Eihän tuota onkelmia?
OT
tantunkalastaja harvemmin tarvitsee yhtä väriä ja mallia enempää senhän tietää jo Rikukin.
Sakkeus
Laitas tulee Busaa 15 rahaa kappale .
Menee hetki kun käyn ton värikartan läpi.
PS. Älä ihmettele jos ei löydy värejä Motonetistä tai Raisiosta .
ainii osa on sitten shallow-mallia. Eihän tuota onkelmia?
OT
tantunkalastaja harvemmin tarvitsee yhtä väriä ja mallia enempää senhän tietää jo Rikukin.
Viimeksi muokannut JaRu, 21:39:32 26.09.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pistät tiedot vaan tuleen, niin homma on sillä siisti.ZeroHero kirjoitti:Maksatko postit niistä busista vai onko se mun homma? Ja jos mä maksan niin miten se tapahtuu kun olen aloittelija näis hommis
Ai että mun ei tarvii maksaa ees postei?
ZeroHero kirjoitti:Ai että mun ei tarvii maksaa ees postei?
Ei mulle ainakaan. Spandesta en tiä?
Ei tarvi ja ei tässä kauppaa olla tekemässä. Mun puolesta lätinä loppuu nyt, kun Zeron kanssa jo yv. vaihettu ja hänen ei tarvitse tilata netistä mitään. Ei taida sakkeuksella olla mitään ylimääräisiä 
Niin ja tuleehan kohta taas alennukset liikkeisiin kun talvi saapuu.
Jopa -50% Busistakin. Pitäskö siitä sit yleistää että busia saa noin 8€ kpl?
mulko
Jopa -50% Busistakin. Pitäskö siitä sit yleistää että busia saa noin 8€ kpl?
mulko
No, jos tarkkoja ollaan en juuri kymmentä väriä enempää hauellekkaan tarjoa!JaRu kirjoitti:
OT
Juu eiköhän tarjouksesta saa kohta sopivasti?
Hyvä niin. Sit saa multakin halvemmalla

Toi nyt on ihan hirveen uusi tilanne, että joku työtön ei keksi muuta tekemistä, kuin ilmoittaa, että jostain saa uisteita halvemmalla kuin muualta. Toi pustereiden hintakulttuuri ja sen sisäiset erot on niin lluppuunjäydetty aihe, että sen jälleen esiinnostaminen kertoo vaan henkisestä köyhyydestä. Myydäänhän täällä palstallakin kyseisiä kapuloita joskus ylihintaan, viimeksi itse maksoin eräästä 17e kipaleelta. Pitäis laittaa joku vahtipalvelu eräille varmaan, jotta voi jokaisessa korkeassa hintapyynnössä olla välittömästi kärppänä paikalla vehkaamassa.
Aloitetaanko seuraavaksi vaikka vääntö C&R:stä, tai ehkä "pituus vai paino"- aiheesta...?
Aloitetaanko seuraavaksi vaikka vääntö C&R:stä, tai ehkä "pituus vai paino"- aiheesta...?
On Nii Hikiki
Eiköhän asia ole nyt jo taputeltu, mutta puhuinko paskaa, kun kerroin Bustereita saatavan halvemmalla kuin tuo 15€ pala....?
Et puhunut. Puhuinko mä paskaa susta ja valehtelinko mä hinnan, joka on markkinoilla vallitseva ja johon mä saan noi wobblerista? Seuraavaks kun myyt jotain, toivon, että jengi ei laita sun tilille mitään, kun olen kuullut huhua, että homma ei oikein toimi
Kandee lukea mistä on kysymys ennenkuin alkaa hyökkäillä noin niinkun jatkossa. Zero ei kuitenkaan ollut tilaamassa mistään noita ihan jo iän ja kokemattomuuden vuoksi. No annettiin ainakin yhelle aloittelevalle kalamiehelle hyvä kuva toiminnasta joka sivuilla on. Toivottavasti ei aktivoidu näille sivuille sen enempää niin ei vahingossa sano mitään väärää.
Nyt kalaan niin ei tarvi lätistä enempiä.
Tuossa Zerolle busan värikarttaa:
http://www.haukkiklubi.com/haukkiklubi/ ... buster.htm
On taputeltu. Et puhunu HINNASTA paskaa.sakkeus kirjoitti:Eiköhän asia ole nyt jo taputeltu, mutta puhuinko paskaa, kun kerroin Bustereita saatavan halvemmalla kuin tuo 15€ pala....?
Ihan huippu sälli sä varmaan oikeesti oot
Kyllä sä oot aika raskas välillä....spande kirjoitti:Et puhunut. Puhuinko mä paskaa susta ja valehtelinko mä hinnan, joka on markkinoilla vallitseva ja johon mä saan noi wobblerista? Seuraavaks kun myyt jotain, toivon, että jengi ei laita sun tilille mitään, kun olen kuullut huhua, että homma ei oikein toimi![]()
Kandee lukea mistä on kysymys ennenkuin alkaa hyökkäillä noin niinkun jatkossa. Zero ei kuitenkaan ollut tilaamassa mistään noita ihan jo iän ja kokemattomuuden vuoksi. No annettiin ainakin yhelle aloittelevalle kalamiehelle hyvä kuva toiminnasta joka sivuilla on. Toivottavasti ei aktivoidu näille sivuille sen enempää niin ei vahingossa sano mitään väärää.
Kyllä täällä on hyvä meininki!!!!!!ja erityisesti SPANDE on ihan kakka kaveri 
-
kahluuhousu
Oikeesti iltaa piristävä keskustelu henkilöihin puuttumatta, kun en ketään ees tunne
Mut maksakaa ny munki postimaksut, ei kyl mitään tarvii lähettää
Keep on rockin' Rakas harrastushan tää on kaikille
-t
Keep on rockin' Rakas harrastushan tää on kaikille
-t
"Sleepin´where the fish is"
onse kova, ei sille riittänyt et *käytin* sen kalassa, lähtiessään vie viel verkkkarit ja teepaidankin,eilen, lupasi palauttaa *seuraavalla*kerralla.. joo joo..mut oli hyvät kyydit,eikös ? niin ja kiitos mattapumusta paikanpäälletoimitetusta,että se siitä 
Asiasta kolmanteen. Mistä tuo 12,90 busia myyvä liike kalikkansa hommaa? Itse muutaman kerran vieraillut siellä ja jossain busissa oli hintalappu, jossa ruotsin valuutta?
Mä ku luulin et Tampereen Kalastusväline hoitaa maahantuonnin
Mä ku luulin et Tampereen Kalastusväline hoitaa maahantuonnin
Jos netistä haluatte halvalla niin menkää kalastuskauppa mekaron sivuille. Buster jerk 15cm hinta 10e
. tosin värivalikoima on aika suppea 
Viimeksi muokannut ZeroHero, 20:05:44 29.09.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.