Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
psy1
Vähän ihastunut

Re: Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?

Viesti Kirjoittaja psy1 »

devas kirjoitti:Asiasta kolmanteen. Mistä tuo 12,90 busia myyvä liike kalikkansa hommaa? Itse muutaman kerran vieraillut siellä ja jossain busissa oli hintalappu, jossa ruotsin valuutta?

Mä ku luulin et Tampereen Kalastusväline hoitaa maahantuonnin olen daivaassa

Oisko toi ruotsalainen hintalappu pieni vinkki siihen mistä ne tulee ;)

Eli juu. Ostettu puoli-ilmaseks ruottista ja myydään etiäppäin. Se on ihan sallittua, mutta voisin kuvitella että erät on pieniä ja värivalikoimat erittäin suppeita.

Väline hoitaa kyllä maahantuonnin, mutta ei se muualta ostaminen o silti kiellettyä.
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
catch_a_fish
Väärin kalastaja

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Tuskin maltan odottaa että tämä ketju leimahtaa "Bustereiden hinta" -keskusteluksi. Ennusmerkit on hyvät.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
JaRu
Joka alan wannabe-besserwisser

Viesti Kirjoittaja JaRu »

catch_a_fish kirjoitti:Tuskin maltan odottaa että tämä ketju leimahtaa "Bustereiden hinta" -keskusteluksi. Ennusmerkit on hyvät.
Miten niin leimahtaa?
Hintahan vaihtelee ostopaikan ja sesongin mukaan.
Se vääntö on jo käyty niin täällä kuin kalakoomassa. Ei kai kukaan vanhoja viitsi kaivella :ohno:
No kuitenkin :popcorn:
spande
Valtakunnansovittelija

Viesti Kirjoittaja spande »

:D :D :D On se aina helvetti liian kallista tai halpaa ja joku voittaa liikaa aina. Toi yks verkkokauppahan pääs jo alle W-kaupan ja Raision ja mun hintojen. Saatikka sitten käytettyjen.Antakaa olla jo ajoissa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa ja paskanpuhumiset luurilla tai paskanjauhantaan. Paa aaAAaa lukkoa ajoissa. Aiemmat viestit tuli ilman punajuomaa, mutta tulee liian karkeeta jos korkki aukee.

Mun numero 0451312713 johon voi sit itkeä mun kaupoista joko aiheesta tai aiheetta ihan suoraan noin jatkossa, ennenkuin painaa entteriä.
VPR

Viesti Kirjoittaja VPR »

"Eli juu. Ostettu puoli-ilmaseks ruottista ja myydään etiäppäin. Se on ihan sallittua, mutta voisin kuvitella että erät on pieniä ja värivalikoimat erittäin suppeita."

Käsittääkseni tulevat ruottin kautta, valikoima tais hiljan olla suht suppea mut keväällä esim. oli paljon noita ruotsin liikkeiden erikoisvärejä, tilaavat ison mällin kerralla mikä on varsin järkevää.
ZeroHero
Utelias, se 8. kääpiö

Viesti Kirjoittaja ZeroHero »

Mikä tuo W-kauppa oikein on? Vissiin lyhenne jostain kun ei kuukkelista löydy mitään eikö kuggaan osaa
Samthefisherman

Viesti Kirjoittaja Samthefisherman »

ZeroHero kirjoitti:Mikä tuo W-kauppa oikein on? Vissiin lyhenne jostain kun ei kuukkelista löydy mitään eikö kuggaan osaa
Wobbleri

http://www.wobbleri.fi/index2.html
ZeroHero
Utelias, se 8. kääpiö

Samthefisherman kirjoitti:
ZeroHero kirjoitti:Mikä tuo W-kauppa oikein on? Vissiin lyhenne jostain kun ei kuukkelista löydy mitään eikö kuggaan osaa
Wobbleri

http://www.wobbleri.fi/index2.html
Jaa jaa. Vai että Wobbleri. Olishan tuo pitänyt arvata Touh No, en mä viittis muita sinne lähettää mun puolesta bustereita hakemaan. Ite nimittäin pääsen sinne reilussa vartissa :D
spande
Valtakunnansovittelija

Viesti Kirjoittaja spande »

Mulle voit edelleenkin soittaa jos kysyttävää tai haluat jotain kotiin toimitettavaks samoilla ehdoilla. Tuliko muuten paketti koskaan perille. Ei taida ihan joka putiikista niitä meinaan saada :lol: :lol: ..
ZeroHero
Utelias, se 8. kääpiö

spande kirjoitti:Mulle voit edelleenkin soittaa jos kysyttävää tai haluat jotain kotiin toimitettavaks samoilla ehdoilla. Tuliko muuten paketti koskaan perille. Ei taida ihan joka putiikista niitä meinaan saada :lol: :lol: ..
On tullut paketti perille. En ole vielä oikein kalastamaan niillä päässyt. Pienellä mettälammella kun olin testailemassa uinteja niin juuri kun olin Top-T:tä vedestä ylös nostasmassa noin parikiloinen hakki iski... mutta ohi Touh
Vastaa Viestiin