Jigilläkö toi haukikin tuli?
Jerkkiä tais saada hauille uittaa vaikka koukkukoko meneekin "vähän" yli sallitun?
Taidampa mennä lauantaina!
Joo, mä hiffasin sut ku tulit fiudesta just ulos:)Hiltune kirjoitti:Kyll tuolta kaloja saa ja hyviäkin sellasia jos osaa hommansa ja oppii tuntemaan paikan. Se onkin kiinni sitten siitä osaako ja riittääkö maltti ja perse muurilla notkumiseen..
Mä oon pannu merkille joissain persoonissa keiden kanssa oon edellisvuosina viettänyt aikaa suvannon muurilla, että Yleensä ne kalamiehet ja naisetkin ketkä omaa sen tietyn tarvittavan "Touchin" pääsee suvannolla yllättäviinkin onnistumisiin, muut voi saada yhen kuhan viikossa kun tietyt naamat saa sen 40kpl päivässä.
P.s. Mika, näin sut ku lähit!
Tota...voisko joku kertoa että mitä hel***tiä HK oikein touhuaa tuolla suvannolla ja miten?!?!?!?!??!Haukikoira kirjoitti:Tänään sain sitte 8 kpl lisää, viisi niistä oli yli metrin mittaista. Pakko myöntää, että silmäpuntari on pikkasen yössä, kun yks nippanappa neloselta näyttävä hauki painoi 5.75kgpoijjaat sen kun puntaroivat yhelle ukolle. Pari noista omista oli vähintään 8-9 kaloja, enpä punninnut, mutta nyt oli vatsaakin sen verran kun kutuaikana tulisi olla. Yksi tärppi oli sitten luokkaa planet earth, kunnes se lähti liikkeelle. Siinä oli 9-kinttuinen taimenrisu melkoisen vinksallaan hetken..
Viime vuonna ekat tuli vähän ennen kuun vaihdetta. Varmaan parin kolmen viikon päästä alkaa jo jotain nousemaan. Täytyy illemmalla käydä tänään vippaamassa. Sadetta odotellessaatho kirjoitti:Millos alkaa sitä kuhaa tuolta nousemaan?
Kumpaankin sorttia on ollut. Eilen oli missiona olla reagoimatta ihan jokaiseen kevyeen tönäykseen mikä siimassa tuntui ja vastata vain terävään tapahtumaan.jrc kirjoitti:Komeita fisuja Hk:lla,onks noista ykskään ollu suusta kiinni,vai onks ne lapakaloja kaikki??? niin kun tuolla kuulemma tuppaa olemaan.
Haukikoira kirjoitti:Kumpaankin sorttia on ollut. Eilen oli missiona olla reagoimatta ihan jokaiseen kevyeen tönäykseen mikä siimassa tuntui ja vastata vain terävään tapahtumaan.jrc kirjoitti:Komeita fisuja Hk:lla,onks noista ykskään ollu suusta kiinni,vai onks ne lapakaloja kaikki??? niin kun tuolla kuulemma tuppaa olemaan.
Teinpä empiirisen testin, kun pihviainekset loppuivat pakkasesta. Just syötiin haukipihvejä, seuraukset selvinnevät tulevan kesän aikana![]()
??
Joo, porukkaa oli aika ahdistava määrä, mutta onneksi se kauhonta-tapahtuma loppui jo neljän nurkalla ja väki väheni. Iltasella alkoi kalaakin tulla, ainakin yks pitkänaama oli kympin korvalle...Norssikin näyttää suvannossa jo olevan, eli..Hiltune kirjoitti:Jahas, ja tuli valittua väärä päivä tänään kun olisin päässyt pariksi tunniksi nakkelemaan, koskella olikin varmaan parituhatta ihmistä pitkin rantoja ja joku melontanäytös tahi vastaava? Käännyinpä takasin himaan kun parkkipaikan löytäminenkin näytti toivottomalta.
Kyllä hauki on suvannossa, osa niistä jo kutenutkin. Iltasella (klo 18 -->) ollut ainakin itsellä eniten tapahtumia viime aikoina. Kuhakin alkaa olemaan inessä pikkuhiljaa.Marcelo kirjoitti:Holasson,
Mitkä on suvannon kuulumiset?
Itse olen ronkkinut muurilta ja matalalta vastarannalta jigeillä, Zalteilla ja suspilla ilman tapahtumia. Mikä on tämän hetken luupäiden tilanne, joko vain kutevat vain ilman mielenkiintoa mihinkään?
Onko ihan mitallisiakin tullut? Mikä muuten on kuhan alamitta tuolla Vanhankaupunginkoskella?root kirjoitti: Kuhakin alkaa olemaan inessä pikkuhiljaa.
On tullut. Alamitta on 40cm.atho kirjoitti:Onko ihan mitallisiakin tullut? Mikä muuten on kuhan alamitta tuolla Vanhankaupunginkoskella?root kirjoitti: Kuhakin alkaa olemaan inessä pikkuhiljaa.