Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne. Kalamies.com foorumin yleissäännöt
savolax kirjoitti:Jäi näkemättä, kun digiboxi päätti ettei sitä tarvitse tallentaa vaikka oli ajastettu
Toivottavasti uusinta sunnuntaina tarttuu kovalevylle
savolax kirjoitti:Jäi näkemättä, kun digiboxi päätti ettei sitä tarvitse tallentaa vaikka oli ajastettu
Toivottavasti uusinta sunnuntaina tarttuu kovalevylle
Tai katsot kätevästi ruutu.fi:stä.
Ei tykkää kattoo koneelta kehdestakin syystä:
- turhan hidas liittymä
- turhan pieni näyttö
=> mukavampi katsoa soffalla löhöten taulutelkkarista
Itse olisin kyllä ehkä katsellut sekoilemista kotimaan maisemissa, kun tuota ulkomaan settiä on jo nähty x määrässä kalastusohjelmassa aiemmin. Mutta katsotaan nyt ensin ennenkuin haukutaan enemmän.
Itse olisin kyllä ehkä katsellut sekoilemista kotimaan maisemissa, kun tuota ulkomaan settiä on jo nähty x määrässä kalastusohjelmassa aiemmin. Mutta katsotaan nyt ensin ennenkuin haukutaan enemmän.
Nojaa. 2 kautta tais mennä tenolla, näätämössä ja inarissa. Olihan siinä Norjaa mukana. Oisivat menny Venäjälle. Siellä ois varmaan mielenkiintoisia vesistöjä ja lajeja pyydettäväks.
Ei riitä Suomalaisissa istarivesissä oikein potku kalaohjelmiin. Hyvin vaffa imo. Poislukien pohjosen vedet ja pari lätäkköä vähän alempana. Haukea ja affenta on pyydettä jokusen kuksallisen verran telkussa.
3-kauden eka jakso ei oikein lämmittäny. En tosin odottanukkaan juur mithään. Kaippa nuo tulee kuitenki kahottua.
Sen verran viihdyttävää seuraa ovat Pancho, Hissu & Korpela telkkarissa, että Karppimafia ottaa kaverit mielellään vieraakseen kallepaikalle tulevaisuudessa, jos vaan kotimaan vedet herroille kelpaa tulevalla tuotantokaudella. Pancholle erityisesti rapsutukset!
Kiva olisi kyllä ko. sarjan sankareiden tarinoita tulilla kuunnella ja jokunen olut siinä sivussa nauttia. Hissun haluaisin nähdä +2-promillessa suoraan sängystä ylös, kun kalle huudattaa pilliä keskellä yötä...
Pancho saisi jäädä mun makuupussiin köllöttelemään.
No onhan tämä paras kalastukseen liitettävä sarja koskaan!
Tälläistä lähes kaikilla harrastajilla kalastus on pääpiirteittäin eikä mitään "jenkkiBarbifishooonohmygooditsabigthangyougood" satakertaa jaksossa (niin että takana olevesta saaresta näkee että jaksoa on kuvattu keväästä-syksyyn)
"Legendaarisen" kokkopenan mukaan lyöttämistä olen hieman ihmetellyt, voi olla että Pojat on tarvinnut mukaan sen joka juoksee hitaimmin vaaran uhatessa
jrosnell kirjoitti:Pena ei muuten ole koko ajan kännissä.
Olenko kerran tai 2 nähny loivassa humalassa 2. ja 3. kauden aikana, ja sekin kameran ulkopuolella.