Jos olet huomenna menossa Vanhikselle, niin meikäläinen on koskella heittämässä n. klo 18-00. Tule moikkaamaan jos olet samoihin aikoihin siellä, mut tunnistaa helposti pitkistä hiuksista ja leukaparrasta. Voin samalla neuvoa muutaman paikan lähistöltäAnza kirjoitti:Morjensta
Nimi on Antti, kohta parikymppinen opiskelija, ja asun tätä nykyään Helsingissä Vallilassa, mutta olen kotoisin Pohjois-Karjalasta. Tekisi mieli tutustua täkäläisiin kalapaikkoihin ja kalamiehiin miksei naisiinkin. Kalastaminen kun on aina mukavempaa porukassa. Kalapaikoista en tiedä muita kuin tuon lähellä virtaavan Vantaanjoen.
Jos joku on vailla kalakaveria niin veneeseen kuin maallekin, ottakaa yhteyttä vaikka Yv:nä. Kulkuvälineenä tosin ei ole kuin polkupyörä, joka vähän vaikeuttaa. Välineistöä tuli otettua mukaan yks kevyt virppasetti, pakillinen uistimia(yllättäen suurin osa parhaista jäi kotiin) sekä perhokela![]()
. Jigit ja loput uisteet saan kyllä kotoa postin kautta, jos on tarvis. Teen tosiaan itse vaappuja, mutta se harrastus jää nyt vähän vähemmälle. Voin osallistua myös kuluihin jos autoa tai perämoottoria joutuu käyttämään.
Huomenna käyn pyöräilemässä ja katselemassa Vanhankaupunginkoskea, jos sitä joku päivä kävisi siellä vaikka kalalla.
Kalakaveri
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Kalakaveri
hei vaan kaikki!tällä hetkellä työttömänä makailen/harrastan eli jos jotakuta kiinnostaa lähteä haukia kiusaamaan keskellä viikkoa niin ottakaa rohkeesti yhteyttä.vene on sarvastossa!laina veneen saa kirkkonummelta!lähden toki ilomielin myös keulaan keikkumaan.parhaiten tavoittaa puhelimella 050-5777373
Kokkolan alueella keulamies valmiina!
Kohdekala aivan sama, kunhan verkoille ei lähetä..
Olisko Vaasan seudulla ketään taimenkalastukseen hurahtanutta ? olis useasti keulahomon paikka vapaana, kalastusalue on jotakuinkin välillä kristiina-kokkola
IsoDee
www.sillinkumahdus.fi
IsoDee
www.sillinkumahdus.fi
_o/ , jos Kokkolan suuntaan tulet. Tiedän muutamat karikot, mistä taimenta on saatu. Itte en sinne pääse, kuin jäätä pitkinDee kirjoitti:Olisko Vaasan seudulla ketään taimenkalastukseen hurahtanutta ? olis useasti keulahomon paikka vapaana, kalastusalue on jotakuinkin välillä kristiina-kokkola
IsoDee
http://www.sillinkumahdus.fi
-
karvanaama
Jos tarvetta keulapainoksi, tai kalakaveriksi syksyn haukijahtiin Kotka-Helsinki välin merialueella, niin mukaan kuluja jakamaan olisi halukas 31-vuotias, joella ikänsä kalastellut kaveri.
Tällä hetkellä vapaaherran elämää viettelen, joten arki sopii siinä kuin vkl:kin.
Yhteyttä voipi ottaa puhelimitse tai sähköpostilla.
044-5050479
janne.suutari ((ät)) webinfo.fi
-janne-
Tällä hetkellä vapaaherran elämää viettelen, joten arki sopii siinä kuin vkl:kin.
Yhteyttä voipi ottaa puhelimitse tai sähköpostilla.
044-5050479
janne.suutari ((ät)) webinfo.fi
-janne-
On kolmenlaisia ihmisiä. Sellaisia, jotka osaavat laskea ja sellaisia, jotka eivät
Moi,
Jos jollakin tarvetta keulapainolle haukikalaan PK-seudulla tai ympäristössä, niin olen vapaaehtoinen. Kaikki ajankohdat käy, myös keskellä viikkoa (oon työtön). Autoa mulla ei ikävä kyllä ole käytössä, mut bensoista totta kai maksan osuuden. Asun Matinkylässa Espossa eli jos esim Stadista on Kirkkonummen suuntaan menossa niin mut sais helposti kyytiin ilman suurempia koukkauksia. Ai niin, oon kohta 30v. haukihomo.
T: Antti
040 5763149
Jos jollakin tarvetta keulapainolle haukikalaan PK-seudulla tai ympäristössä, niin olen vapaaehtoinen. Kaikki ajankohdat käy, myös keskellä viikkoa (oon työtön). Autoa mulla ei ikävä kyllä ole käytössä, mut bensoista totta kai maksan osuuden. Asun Matinkylässa Espossa eli jos esim Stadista on Kirkkonummen suuntaan menossa niin mut sais helposti kyytiin ilman suurempia koukkauksia. Ai niin, oon kohta 30v. haukihomo.
T: Antti
040 5763149
"Homma toimii kuin junan hissi"
Tulevana viikonloppuna oon lähössä merelle haukikalaan Helsingistä itäänpäin sijoittuvalle alueelle. Tarkka paikka ei ole vielä tiedossa, eikä se että kenen veneellä ja kenen kanssa olen lähdossä..
Eli siis jos olet keulamiestä vailla tulevana viikonloppuna, niin yhteyksiä saa ottaa!
Mukaan olisi tuppaamassa reilu kolmikymppinen harrastaja, jolla hauenkalastusvuosia takana joitakin. Rauhallinen, kohtuullisen sisäsiisti ja mitään saamaton. Siispä kanssani voit olla varma, että saat reissun isoimman kalan..
Jerkkiä tai perhoa, molemmilla tyyleillä voidaan sopimuksen mukaan mennä. Ihan kipparin mieltymyksen mukaan. Kuluista maksan tietysti osani ja käytössäni on koukullinen farkkuauto (Rellu) joten vetohommatkin tarvittaessa onnistuu.
Oikein hyvän tarjouksen sattuessa kohdille, myös Helsingin länsipuolisille suuntautuvat retket otetaan huomioon. Jopa tUrku.
-Möykky-
Jerkkiä tai perhoa, molemmilla tyyleillä voidaan sopimuksen mukaan mennä. Ihan kipparin mieltymyksen mukaan. Kuluista maksan tietysti osani ja käytössäni on koukullinen farkkuauto (Rellu) joten vetohommatkin tarvittaessa onnistuu.
-Möykky-
Ilmoitetaan itsenikin kalakaveriksi, ei ole kalastuksesta kiinnostuneita kavereita näillä main niin kokeillaan saako uusia tuttuja.
Nimi: Janne "jasi78"
Ikä: 31v
Siviilisääty: Avoliitto (+8v) 2lasta
Asuinpaikka: Pyhäjoki
Kalastus: Heittokalastus
(joulukuussa tilaukseen veronpalautus rahoilla uistelu varusteet ja lisää muutakin kalustoa), myös jonkinlaiset perhovehkeet löytyy mutta ei ole kerennyt opetella kunnolla mutta halu oppia myös niiden käyttö..
yleensä kalastelen pyhänkoskella mutta olisin kiinnostunut myös kalareissuista kauemmaskin.
ilmoitelka jos kelpaa kaveriksi
viestiä: jasi78@jippii.fi
Nimi: Janne "jasi78"
Ikä: 31v
Siviilisääty: Avoliitto (+8v) 2lasta
Asuinpaikka: Pyhäjoki
Kalastus: Heittokalastus
(joulukuussa tilaukseen veronpalautus rahoilla uistelu varusteet ja lisää muutakin kalustoa), myös jonkinlaiset perhovehkeet löytyy mutta ei ole kerennyt opetella kunnolla mutta halu oppia myös niiden käyttö..
yleensä kalastelen pyhänkoskella mutta olisin kiinnostunut myös kalareissuista kauemmaskin.
ilmoitelka jos kelpaa kaveriksi
viestiä: jasi78@jippii.fi
lapinmies pohjois-pohjanmaalla, kova kalavietti
No viddu. Josko jollakulla kuin mullakin olis huomenna vapaata niin keulassa olisi tilaa hauenheittokalastusta ajatellen eteläisellä merialueella. Bensoihin kun osallistuu niin hommat sujuu. Ainoita ehtoja on että mun veneessä ei syödä roiskeläppä pizzoja...
Yvtä tulemaan ennen klo 22.30 tänään niin sovitaan rehvit.
Yvtä tulemaan ennen klo 22.30 tänään niin sovitaan rehvit.
Tars tehrä vissiin jotain...
-
JaRu
- Joka alan wannabe-besserwisser
Huomiselle keulassa tilaa.
Suuntana Pargas ym.
Vesillä 8-15.30
Lähtö Turkkusesta
Yv:tä jos kiinnostusta
Suuntana Pargas ym.
Vesillä 8-15.30
Lähtö Turkkusesta
Yv:tä jos kiinnostusta
Keulapainoa tarjolla jonnekin Eteläiselle, mieluiten tietty jonnekin Turun lähistölle, jotta ei tarvitsisi ajella satoja kilometrejä hauen perään.
Keulapaino luonteeltaan joviaali ja huumorintajuinen, rauhallinen ja mukautuva pakkaus 95kg löysää lihaa 8)
Keulapaino luonteeltaan joviaali ja huumorintajuinen, rauhallinen ja mukautuva pakkaus 95kg löysää lihaa 8)
Siitä lähdetään, että dynamiitti tappaa
-
JaRu
- Joka alan wannabe-besserwisser
Su keulassa tilaa. Suuntana Saaristomeri.
Yv:llä tavoittaa.
Paikka näillä näkymin täytetty.
Yv:llä tavoittaa.
Paikka näillä näkymin täytetty.
Huomenna pe 12.11 klo 10.00 ajattelin viimesen reissun tehdä Mallakselle taimenen pariin.. Keulassa paikka auki. Lähtö kirkonrannasta.
Sata vapaa vedossa!
Ilmoittaudun apumieheksi pirkanmaan vesiin. Ikää 30v ja huumori kuivaa.
PM jos paikka auki. Osallistun kuluihin..
PM jos paikka auki. Osallistun kuluihin..
Sata vapaa vedossa!
Täällä olis 26 vuotias jannu vailla pillkkiseuraa Turun seudulla. Työni on niin joustavaa että kalaan pääsen oikeestaan koska vaan sovitaan, monesti lyhyelläkin varoitusajalla. Tykkäään käydä arkisin kalassa niin ei ole ruuhkaa.
Itselläni on myös vene Turussa eli avovesikaudella on keulapainon paikka vapaana toisinaan.
Viljami
050 4471447
Itselläni on myös vene Turussa eli avovesikaudella on keulapainon paikka vapaana toisinaan.
Viljami
050 4471447
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Vähän lisäystä tuohon kalakaverin etsimiseen, jokanen voi laittaa oman sijaintinsa halutessaan tuohon karttaan niinsanotusti TYRKYLLE. Tositarkoituksella tai ihan vaan kaveripohjalla...

Karttapisteen lisääminen:

- *Kilkkaa "Lisää karttapiste"
*Siirrä karttapistettä osoittava täppä haluamaasi pisteeseen, jolloin osoitetiedot päivittyvät automaattisesti.
*Valitse "Ryhmä:" ruutuun "Kalamies.com jäsenet"
*Kirjoita kuvan mallin innoittamana itsestäsi mainos.

Piiloteksti
Tomi Kemistä moi,
Matkailu omalla autolla ja kevyt heittely jokien penkoilla on mieleen.
Ykköskohde Kemijoen latvat mistä lähinnä taimenta napsahtelee.
Kesän aikana valmis tuolle alueelle melkein milloin vain vapaa-ajan puitteissa, myös ilmaiseksi paikkaoppaaksi (esim 2-4 vrk viikonloppu).
pari kertaa vierailtu norjassa rantakalassa ja juksaamassa.
Muuten valmis vastaaville reissuille periaatteessa mihin vain, suomeen, ruotsiin ja norjaan.
En ole mikään rinkkamies, vaan lähinnä pysyttelen auton kupeessa, mikä on tuommoinen rujo matkapakkaus, iso paku jossa takana säilytystilat varusteille ja pakon edessä makuupaikat 3 hengelle.
katon tässä jos jaksaisin tuosta kemijoen alueesta tekasta jonku näkösen houkutusrapsan forumille tai johonki.
Matkailu omalla autolla ja kevyt heittely jokien penkoilla on mieleen.
Ykköskohde Kemijoen latvat mistä lähinnä taimenta napsahtelee.
Kesän aikana valmis tuolle alueelle melkein milloin vain vapaa-ajan puitteissa, myös ilmaiseksi paikkaoppaaksi (esim 2-4 vrk viikonloppu).
pari kertaa vierailtu norjassa rantakalassa ja juksaamassa.
Muuten valmis vastaaville reissuille periaatteessa mihin vain, suomeen, ruotsiin ja norjaan.
En ole mikään rinkkamies, vaan lähinnä pysyttelen auton kupeessa, mikä on tuommoinen rujo matkapakkaus, iso paku jossa takana säilytystilat varusteille ja pakon edessä makuupaikat 3 hengelle.
katon tässä jos jaksaisin tuosta kemijoen alueesta tekasta jonku näkösen houkutusrapsan forumille tai johonki.
Royal Trude kirjoitti:Vähän lisäystä tuohon kalakaverin etsimiseen, jokanen voi laittaa oman sijaintinsa halutessaan tuohon karttaan niinsanotusti TYRKYLLE. Tositarkoituksella tai ihan vaan kaveripohjalla...![]()
- *Kilkkaa "Lisää karttapiste"
*Siirrä karttapistettä osoittava täppä haluamaasi pisteeseen, jolloin osoitetiedot päivittyvät automaattisesti.
*Valitse "Ryhmä:" ruutuun "Kalamies.com jäsenet"
*Kirjoita kuvan mallin innoittamana itsestäsi mainos.
Minkäs takia minulla ei ole tuolla kartan ryhmä valikossa sitä "kalamiescomin jäsenet"? jotai vikaa vissii?
Lajinsa viimeinen.
Toni Kotkasta moi.Vajaa kolmekybänen 3kk neidin isäukko.Kalakaveria vailla.
Jos jotain huvittaa seuraksi lähteä Kotkan seudulle virveliä tms.paukuttamaan niin voi ilmoitella.
Auto löytyy venettä ei.
Vuosilupa keskikymille tuli tänään hankittua niin eiköhän sielläpäin tule kalastettuakin.
Jos jotain huvittaa seuraksi lähteä Kotkan seudulle virveliä tms.paukuttamaan niin voi ilmoitella.
Auto löytyy venettä ei.
Vuosilupa keskikymille tuli tänään hankittua niin eiköhän sielläpäin tule kalastettuakin.
Sä saatkin esitellä Kotkan kosket mulle, jahka saan autoni takas huollosta. Korkkarille ei mennä, se on jo nähty. Liikaa väkeä mun makuun.erkkari kirjoitti:Toni Kotkasta moi.Vajaa kolmekybänen 3kk neidin isäukko.Kalakaveria vailla.
Auto löytyy venettä ei.
-Master chef Weikkola
Tottakai esittelen.kokki1 kirjoitti:Sä saatkin esitellä Kotkan kosket mulle, jahka saan autoni takas huollosta. Korkkarille ei mennä, se on jo nähty. Liikaa väkeä mun makuun.erkkari kirjoitti:Toni Kotkasta moi.Vajaa kolmekybänen 3kk neidin isäukko.Kalakaveria vailla.
Auto löytyy venettä ei.
-Master chef Weikkola
Ja korkkari jää väliin varmast.Ei sinne turistirysään kukaan halua =)
-
karvanaama
Lähdetään sitten porukalla..erkkari kirjoitti:Tottakai esittelen.kokki1 kirjoitti:Sä saatkin esitellä Kotkan kosket mulle, jahka saan autoni takas huollosta. Korkkarille ei mennä, se on jo nähty. Liikaa väkeä mun makuun.erkkari kirjoitti:Toni Kotkasta moi.Vajaa kolmekybänen 3kk neidin isäukko.Kalakaveria vailla.
Auto löytyy venettä ei.
-Master chef Weikkola
Ja korkkari jää väliin varmast.Ei sinne turistirysään kukaan halua =)
On kolmenlaisia ihmisiä. Sellaisia, jotka osaavat laskea ja sellaisia, jotka eivät
Sä saatkin esitellä Kotkan kosket mulle, jahka saan autoni takas huollosta. Korkkarille ei mennä, se on jo nähty. Liikaa väkeä mun makuun.
-Master chef Weikkola[/quote]
Tottakai esittelen.
Ja korkkari jää väliin varmast.Ei sinne turistirysään kukaan halua =)[/quote]
Lähdetään sitten porukalla..[/quote]
Sit pääsee Samppaki kattelee keski kymee paremmin jos veneel mennää =)
-Master chef Weikkola[/quote]
Tottakai esittelen.
Ja korkkari jää väliin varmast.Ei sinne turistirysään kukaan halua =)[/quote]
Lähdetään sitten porukalla..[/quote]
Sit pääsee Samppaki kattelee keski kymee paremmin jos veneel mennää =)
Itse kalastelen myös keskikymellä keväät, kesät ja syksyt. Vene löytyy mutta autoa ei.. Tai no veneelle on kunnostus edessä, mutta eiköhän se starttaa tässä kevään aikanaerkkari kirjoitti:Toni Kotkasta moi.Vajaa kolmekybänen 3kk neidin isäukko.Kalakaveria vailla.
Auto löytyy venettä ei.
Ja kalaseurahan kelpaa aina.