Pilkkihaalari?

Alueen säännöt
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
jkv77

Re: Pilkkihaalari?

Viesti Kirjoittaja jkv77 »

Pukki toi pilkkipuvun. Aika näyttää tekeekö mitään? Lämpimän olonen on ainakin sisällä testattuna...

Tämmönen: http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=5307
Kaikenmaailman tyllejä - erilaisia folioita--> http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=450
sursill
Pirkan pilaaja

Viesti Kirjoittaja sursill »

Mä hommasin sen erätukun haalarin.
Pilkkimisestä ei ole vielä kokemusta tuon kanssa, mutta lumilingon perässä tuli juostua tuo päällä.
JigMaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JigMaster »

Itsellä ollu Rapalan pro wear haalari tämän talvea käytössä. Harvoin oon ollu johonkin asuun niin tyytyväinen kuin tähän. Tarkenee pilkillä kelillä ku kelillä eikä verkoillakaan tuu kylmä (-31c). Ei kinnaa vaikka kyykkii ja kompuroi.

+lämmin, miellyttävä kaulus
+lumilukot lahkeessa
+vahvikkeet per5eessä ja polvissa
+vedenpitävä (ainaki näin uutena)
+ei kinnaa sitte mistään
+edukas (99€)

-sais olla karvareunus hupussa(onkohan missään haalarissa?)
-vetoketjut "terävät" (kun laittaa käsiä taskuun niin hinkkaa kipeästi kämmenselkiin)
-kännykkätasku puuttuu vetoketjun vierestä
Arvokas setti, arvokas setti..
pahakuikka

Viesti Kirjoittaja pahakuikka »

pahakuikka kirjoitti:Itse ostin juuri winroyn haalarin. En muista mallia, mutta 99e oli tarjoushinta. Parin käyttökerran jälkeen ei voi kestävyydestä sanoa mitään, mutta lämpöinen se on. Takapuolessa ja polvissa ok vahvikkeet. Taskuja vois olla enemmän
Ahkeraa käyttöä kuukausi takana "kotimaisilla" winroyn haalareilla (tehdas Virossa). Eilen huomasin, että sisäpuolen vuori oli ratkennut haaroista pieneltä matkalta. Käänsin haalarit nurin ja sama homma oli toisessa hihassa ja vielä kahdessa kohtaa. Epäilenkin, että ne ovat olleet rikki jo tehtaalta lähtiessä. Onneksi kaupassa ei ollut mitään epäselvää asiassa ja haalarit vaihdettiin heti uusiin vastaaviin. Sisäpuolen käänsin kaupassa nurin ja totesin, että nyt mukaan otetut haalarit ovat ainakin ehjät. Saa nähdä miten on kuukauden kuluttua.

Hyvää on edelleenkin se, että haalarit ovat lämpöiset. Se on todistettu todella kylminä ja tuulisina päivinä.
Säärä

Viesti Kirjoittaja Säärä »

Itsellä kulkenut niskassa reilun vuoden jäillä ja kylmillä venekeleillä Seafoxin kaksiosainen "hengittävä" kellupuku. Ostos tuli tehtyä periaatteella "-Pakko ostaa nopeasti tänään joku puku ja tästä liikkestä!". Eli hieman oli aikataulut tiukilla tuotevertailuja ajatellen.

Mitä mieltä puvusta:

Laatuvaikutelma vähän miinuksen puolella, sillä olen joutunut parsimaan huonosti ommeltuja saumoja jne. useasti. Jopa uutena huomasin näitä puutteita. Käytössä sitten syntynyt lisää vauriota, joista suurimpana kunnolla revenneet haarat viime keväänä. Kaikki kun on fiksannut on alkanut puku nyt kestää. Takuuseenkin olisi voinut kuskata mutta pienet ompeluaskartelut tuntuivat helpommalta kuin lähteä etsimään priima yksilöä kaupan varastoista.

Jostain kumman syystä pidän asusta silti todella paljon. Kaksiosaisuus on plussaa ja puku kuivuu nopeasti. Puvun kanssa on helppo kulkea ja liikkua. Asu myös istuu hyvin, ei kinnaile. Kaulus on korkea ja miellyttävä. Ja tärkein; puku on aina lämmin!
Päivää ei voi vaihtaa. Tasuria voi.
jjv
Mr. Brutal dildo

Viesti Kirjoittaja jjv »

Mulla ollu tuo sunridgen hengittävä kelluhaalari 7 vuotta käytössä, miinukset et ei hengitä ja plussat et on lämmin. Ristiselässä on joskus tuntunu pikkusen vilua. Maksoki sillo perkule 250euroo :shock: .
Mulla ei kyl tuu ees 30 reissua kaudessa et kestäähän se puku sit nuin vähäsen käytön ja mies pienet epämukavuudet :D .
Jos ostasin uutta niin en kyl samanlaista ostas. Kaksiosaisen ostasin!
sursill
Pirkan pilaaja

Viesti Kirjoittaja sursill »

JigMaster kirjoitti:Itsellä ollu Rapalan pro wear haalari tämän talvea käytössä.
-sais olla karvareunus hupussa(onkohan missään haalarissa?)
Mä juuri tilasin emännältä opossumi reunuksen erätukun haalarin huppuun, kettua en halunnut kun siinä on liian pitkät karvat ja ne on aina suussa tai silmissä. :wink: :bigboss:
J.a.M
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J.a.M »

meni uusiin puihin pilkkipukuhomma . nyt tilauksesssa vissun venehousut ja takki pitäis löytää . tarpeeksi taskuja pituutta sais olla ja hyvä huppu . eli onko porukoilla antaa ehdotuksia. muita ominaisuuksia että pärjäis läpi talven eli lisäämällä tavaraa pakkaselle ja keväällä ei liika kuuma normi pilkkipäivänä
Paino on voimaa ja Ylipaino on Ylivoimaa
Vastaa Viestiin