mörkö arvuutuskisa
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: mörkö arvuutuskisa
6
Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu..
Niitähän tuli 29,0 kpl.
yksi teistä on 4 päässä oikeasta vastauksesta. puolitoista tuntia niin sitten loppuu.
- catch_a_fish
- Väärin kalastaja
49 kpl
74kpl
oikea vastauskin vihdoin tuli. onneksi olkoon Krisu se on 63kpl.
ensimmäisellä reissulla kun aloin heittää mörköä niin oli todella huono syönti ollut koko päivän. pakin pohjalla lojui helvetin ruman näköinen mörkö yksilö..... epätoivon vallattua laitoin sen kiinni ja siten alkoi tapahtua. tais 3 kalaa tulla ylös ja muutama karkuutus. keulamies veti munatpataan.... 8)
laitas krisu osoitetta yv:llä niin laitan palkinnon tulemaan.
ensimmäisellä reissulla kun aloin heittää mörköä niin oli todella huono syönti ollut koko päivän. pakin pohjalla lojui helvetin ruman näköinen mörkö yksilö..... epätoivon vallattua laitoin sen kiinni ja siten alkoi tapahtua. tais 3 kalaa tulla ylös ja muutama karkuutus. keulamies veti munatpataan.... 8)
laitas krisu osoitetta yv:llä niin laitan palkinnon tulemaan.
Re: mörkö arvuutuskisa sivu2 uusi kisa
kuinka monta senttiä on 5 suurimman taimenen yhteispituus mitä olen mörköllä saanut.
tähän kilpaan olen huomioinnut vaan mereltä saaneet kalat.
vastaus aika päättyy klo 21 tänään.
lähin arvaaja saa mörkön. jos menee sentilleen oikein niin jotakin boonusta tulee myös..
tähän kilpaan olen huomioinnut vaan mereltä saaneet kalat.
vastaus aika päättyy klo 21 tänään.
lähin arvaaja saa mörkön. jos menee sentilleen oikein niin jotakin boonusta tulee myös..
- Staskiewicz
345cm