Yhteinen kalareissu!
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Yhteinen kalareissu!
Mitäs mieltä olette, jos tehtäisiin Etelä-Suomessa asuvat yhteinen kalareissu jonnekkin. Kalastuksen kohteena voisi olla esim. hauki. Olisi ehkä parempi että kalastatettasiin rannalta niin siinä pääsee muiden kanssa paremmin tutuksi. Tai jos vain veneitä löytyy niin kyllähän se veneestäkin käy. Kalapaikkana voisi olla vaikkapa Inkoo tai joku muu hyvä haukipaikka. Jos vaikka joku lauantai sopisi niin voitaisiin olla koko päivä kalassa. Toukokuun loppu voisi olla ihan hyvä ajankohta jos vaikka isomuksia vielä olisi tarjolla. Ehdottaakaa aikaa ja paikaa vapaasti. Itse tämmöstä tuskin osaan järjestää (tarviiko edes paljon järjestelyjä?) niin joku muu halukas voisi ottaa järjestelyn vastuulleen. Tai eihän mitään vastuu ihmistä välttämättä tarvita, jos täällä sovitaan ajat ja paikat sun muut kuntoon. Olisi myös hyvä että kalapaikan läheisyydessä olisi joku grillaus paikka jossa sitten paisteltais makkaroita ja kaloja. Antakaahan mielipiteitä asiasta. Kauempaakin saa toki tulla kalaan, mutta voihan pohjosen poijjaat vaikka järjestää oman reissun.
Niin kuin Abo sanoi.... joku kalareissu olis ihan hieno vaikka Inkoon suunnalle. Kai sen verran veneitä löytyy että saadaan porukka vesille ettei tarvii rantakalastusta harrastaa merenrannalla. Saahan esim. Göliksestä vuokrattua huoneita/mökkejä olikohan 7€/vrk/per lurjus.abo kirjoitti:Emppai kirjoitti:Korkkarille ollaan menossa elokuun ekana perjantaina. Aiheelle löytyy oma topiccinsa. Mukaan mahtuu vielä!
Niin, niin, mut siis kalareissu... ei mattolaituri-ojahomoilua...
Tars tehrä vissiin jotain...
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
- Vilttiketju
- HUUTO: Edvard Munch
Nehän pitääkin suorittaa peräkkäin, samalla reissulla. Niin se toimii, ja hyvin. 8)
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
silloin kun olet antanut lääkärille oikeita tietoja, on lääkärin vastuulla MÄÄRÄTÄ saikkua jos se on tarpeellista, itse sitä ei voi määrätä kuinka ollaakkaan
, se on oma asia mitä silloin tekee, omaa työtä ei ehkä voi tehdä, mutta kalastaa tai jotain muuta voi tehdä, jos olet sairaana työssä ja sattuu jokin vahinko, on vastuu sinun tai työnantajan jos hän on vaatinut sinut töihin
Mul oli määräaikanen työsopimus ja työnantaja oli sitämieltä et jos jaksaa käydä kalassa jaksaa käydä työssäkin. (no tottahan se on)
Sit soitin liiton lakimiehelle ja se sano et tommost juttuu ei kannata riitauttaa ku todennäkösesti se hävitään kuiteskin.
Se siitä sitten, opinhan jotakin, toivottavasti.
Sit soitin liiton lakimiehelle ja se sano et tommost juttuu ei kannata riitauttaa ku todennäkösesti se hävitään kuiteskin.
Se siitä sitten, opinhan jotakin, toivottavasti.
JAA, kovasti ihmettelin kun tuossa taannoin vaihdoin työpaikkaa ja tuli kyse kaverien lomista ja kuhanuistelusta,monella jolla oli lomat jo pidetty parhaaseen kuha-aikaan totesi vain,ei se niin väliä ole pidän sitten SAIRASLOMAA,ja pitivät kanssa.
Mut gyl mää vaa niinpali gauhiast ihmettele.
Mutta älkää antako häiritä olen muutenkin kova ihmettelemään.
Mut gyl mää vaa niinpali gauhiast ihmettele.
Mutta älkää antako häiritä olen muutenkin kova ihmettelemään.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Sehän pitää vaan toimia niin, että ei kukaan voi todistaa sua työkuntoiseksi. Mulla oli kinttu murtuneena hiljattain, mutta hyvin sillä veneessä istu...Tomppa kirjoitti:Samtheman mä oon kattonu mont kerta tota sun teksti jos luke et "Sairaslomalla kalastukseen käytettyä aikaa ei vähennetä lomapäivistä"
Se varman pittä paikkans mut mul on semmone kokemus et se vähens työpäivi, ainaki mull ku sain loparit ku olin kalas sairaslomal ja jäin siit kii.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003