Nyt olisi tällaiselle kirjalle tilausta. Ei viitsi liittyä eräkirjakerhoon, kun joutuu "tilauslahjaksi" (maksaa 20 €) ottamaan jonkun sellaisen kirjan, mistä ei ole itselleen mitään hyötyä.
Eli jos sulla on tällainen kirja hyllyssä luettuna ja kaipaat siitä eroon, niin laita mulle viestiä!
Ostetaan Lars Monsenin Kanada, armoton erämaa -kirja
Alueen säännöt
Tänne kaikki ostoilmoitukset sekä vuokra-hakemukset liittyen kalastukseen, retkeilyyn tai veneilyyn. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki ostoilmoitukset sekä vuokra-hakemukset liittyen kalastukseen, retkeilyyn tai veneilyyn. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Re: Ostetaan Lars Monsenin Kanada, armoton erämaa -kirja
Ja paljonko olisit valmis maksamaan.Sopuli kirjoitti:Nyt olisi tällaiselle kirjalle tilausta. Ei viitsi liittyä eräkirjakerhoon, kun joutuu "tilauslahjaksi" (maksaa 20 €) ottamaan jonkun sellaisen kirjan, mistä ei ole itselleen mitään hyötyä.
Eli jos sulla on tällainen kirja hyllyssä luettuna ja kaipaat siitä eroon, niin laita mulle viestiä!
Mulla on yksi lukematon kirja.
Jäpäk.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
40 € (sis postit). Jos ei riitä, niin pistä vastatarjous. Paljon tuota kalliimmalla en myy. Näytti juuri huutonetissäkin kaksi kirjaa alle 25 €:n sulkeutuneen... Toivottavasti silti riittää.
Postimaksut tuolle näyttää olleen 3,6 € (kiloon asti, toinen luokka)
Postimaksut tuolle näyttää olleen 3,6 € (kiloon asti, toinen luokka)
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Laitoin YV:n.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.