tossa olis ihan hieno väri:
-vaappu keltasex
-punasta häivyttäen tyllin läpi kyljestä selkään
-hopeat kylkiviivat
-leuan alle punasta
-posket siniseksi
-selkä mustaksi..

Kultaa kylkiin ja punasta selkään... ehkä iskupistettä kylkiin.perza kirjoitti:Mulla ois tossa muutama jerkki hopealla foliolla, mutta pitäs keksiä jotain väriä niihin. Ei tekis mieli aina noita perus muikkujakaan tehdä.
En tarvii välttämättä reseptejä, mutta jotain ehdotuksia millasiksi maalataan. Eli jerkit päällyystetty hopealla suomu foliolla jonka tarvittaessa voin maalata kultaiseksi.
Toku kirjoitti:Kultaa kylkiin ja punasta selkään... ehkä iskupistettä kylkiin.perza kirjoitti:Mulla ois tossa muutama jerkki hopealla foliolla, mutta pitäs keksiä jotain väriä niihin. Ei tekis mieli aina noita perus muikkujakaan tehdä.
En tarvii välttämättä reseptejä, mutta jotain ehdotuksia millasiksi maalataan. Eli jerkit päällyystetty hopealla suomu foliolla jonka tarvittaessa voin maalata kultaiseksi.
Kuka kertois?JoN kirjoitti:Mites maalataan Fimppi?
Tuossa ainakin joku; http://www.elisanet.fi/tomi.kujala/Omat ... imppi.htmlJoN kirjoitti:Kuka kertois?JoN kirjoitti:Mites maalataan Fimppi?
Loppusilaus voi olla hopea , kulta , tai valkoinen suomu , kaikki käy.JoN kirjoitti:Kohta alkais olemaan jerkit maalauskunnossa. Fimpistä vielä sen verran että mitä tuonne yläselkään ruikitaan? Jotain ruskeaa ja suomut hopealla/valkoisella?
Selkä tummanvihreeks, kultahilekyljet, maha viininpunaseks.Timzer kirjoitti:Ei viitsi uutta ketjua tehdä, joten... Elikkä nyt on tullut suunniteltua taimenmalli vetoon lähinnä järvelle ja enää pitäisi maalit heittää niskaan. Ongelmana on, että itsellä ei hirveästi ole kokemusta taimen uistelusta(tai on kokemusta taimenen uistelusta, muttei juurikaan kaloista)
Elikkä kertokaa jotain hyviä värejä, mitä kannattaisi tehdä tai millä itse olette saaneet. Folio- hile ja kromipintaiset onnistuu sekä myöskin erilaiset teippivärit.

Hopia kylki pinkki selkä yksinkertasimmillaan 8)mutku kirjoitti:mites tuo marjapuuro ny menikään...`?