Uusi foorum, uusi sivusto

Alueen säännöt
Täältä löydät ohjeita etusivun, foorumin ja kuvagallerian käytöstä. Kysymykset ja kehitysehdotukset ovat myös tervetulleita. Testauskin on suotavaa sekä jopa sallittua.
Sääntökeskustelu -- Ylläpidon ja moderaattoreiden tiedot -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Heikinheimo

Viesti Kirjoittaja Heikinheimo »

Sama omgelma kuvien lisaamisella pari kuvaa meni hyvin mutta sitten se naytti vaan tyhjaa suvustoa kun painoi "continue" tai vastaavaa. Niin ja kun yritan katsoa keskustelun toista tai muuta kun ensimmaista sivua se iloitaa etta otsikolla ei ole viestia tai jotain muuta hamaraa..

Edit ei anna mun kattoa omaa viestiani just nyt niin oli pakko muokatta tallain kun siita ei paasyt muokaamaan..

Sellast
catch_a_fish
Väärin kalastaja

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Uudella foorumilla lienee entistä lyhyempi afk-aika? Eli toisin sanoen, joudun kirjautumaan uudestaan jo varsin lyhyen ajan kuluttua jättäessäni foorumin selainikkunaan ja puuhatessani muuta. Voisiko tuota automaattipotkimisaikaa (tai mikä tuo nyt sitten oikealta nimeltään onkin) muuttaa?
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Samtheman
Pippelsman

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mulle tuli tämmösiä sähköposteja, vaikka en ole merkannu tätä aihetta seurattavaksi???

Tervehdys,

Saat tämän sähköpostin koska seuraat aihetta, "Uusi foorum, uusi sivusto" sivustolla KALAMIES.COM. Tähän aiheeseen on tullut vastaus viimeisen käyntisi jälkeen. Voit katsoa vastaukset oheisesta linkistä. Sinulle ei lähetetä uusia ilmoituksia ennen kuin olet käynyt ko. aiheessa.

http://www.kalamiescom.com/foorumi/view ... 713#381713

Jos et halua enää seurata tätä aihetta voit klikata "Lopeta tämän aiheen seuranta linkkiä" aiheen sivun alareunassa tai oheista linkkiä:

http://www.kalamiescom.com/foorumi/view ... atch=topic

--
Thanks, The Management
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
perza
da´ keittiöpönö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja perza »

Miks en pysy kirjautuneen, kun tulee suoran foorumille. Ei siis pää sivun kautta vaan suoraan? Ei jaksa kokoajan mennä pääsivulle ja takasin?
Vuosivaappu 2015 nyt saatavilla!

Vuosivaappu 2015
Toku
Kauneussalongin yksisilmäinen kummitus

Viesti Kirjoittaja Toku »

perza kirjoitti:Miks en pysy kirjautuneen, kun tulee suoran foorumille. Ei siis pää sivun kautta vaan suoraan? Ei jaksa kokoajan mennä pääsivulle ja takasin?
Vaihda suosikkeihin uusi osoite..
Yksi iso pelastaa päivän!
Toku

..siis tämä

http://www.kalamiescom.com/foorumi/index.php

vanha oli siis tämä

http://www.kalamies.com/foorumi/index.php

Jossain vaiheessa pitäisi muuttua tuon domainin takaisin vanhaan.
1__
Superintendent

Viesti Kirjoittaja 1__ »

Ei se niin ole. Etusivulla kirjaudutaan etusivulle jossa painetaan erikseen fooruminappulaa.

Foorumin kirjaudu sisään painikkeen pitäisi viedä foorumin kirjautumissivulle, eikä etusivulle jossa kirjautuminen nyt tapahtuu. Toisaalta voihan olla, että on tarkoituksellinen toiminne jos halutaan, että kirjautuja näkee kerralla informaatiota sivustosta: Mainoksia, tiedoituksia ja niin edelleen, jotka foorumilla hukkuisivat viestimassaan.
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Yksinkertasesti: meillä on kolme osiota:

"pääsivu"
foorumi
kuvagalleria

Kaikki nuo ovat erillisiä yksikköjä. Meillä on oikeesti kaks mahista:

- rekata sisälle kuhunkin erikseen. Ja sepäs teitä vasta vituttais.

- "silloittaa" nuo kolme yhteen niin että rekkaus onnaa yhdellä kertaa kaikkiin osioihin. Single Sign On lontoon kiälellä.

Arvatkaas kumpi valittiin....

Siinä sivussa päätettiin, että jotta hommat pysyis ees jollain tavalla hanskassa niin rekkaus/loggaus tapahtukoon vain yhdessä paikassa. Ja kuvagalleria tai foorum ne eivät tule olemaan koska ne eivät ole pääsivulla.

Kohtapuoliin loppuu tuo rekkausongelma, älkää ny hätäilkö... ottakaa iiiiiiisisti, nytton persjantai ja pullon päivä.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Toku

Juujuu :oops: näinhän se onnii ...
Mutta kun kerran kirjautuu sisään etusivun kautta ja vaihtaa sitten
suosikeihin tuon mainitsemani
http://www.kalamiescom.com/foorumi/index.php
niin ei tarvitse salasanoja raapustella..

vitut mä näistä mitään ymmärrä kunhan yritän olla mukana ;)
putkiperhot
www.apple.com/haukionkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja putkiperhot »

Safarilla 3(522,11 Revisio) Kalamies pyörii nyt eilisen QuickTimen päivityksen jälkeen hyvin OS/X 10.4.9 käyttiksellä.
Täääää on kätsää kun on eri sivut pääsivu ja foorumi kun niitä voi käytää erikseen ilman että tarvitsee avata Safariin uusia filejä.
Salasanat menee automaattisesti Applukan KeyChainillä kun sille on annettu lupa tehdä se siirtyessä myös muille sivuille.
Kaikkien sydämmessä asuu pieni hopeinen omena.
1__
Superintendent

Viesti Kirjoittaja 1__ »

Royal Trude kirjoitti:Yksinkertasesti: meillä on kolme osiota:

"pääsivu"
foorumi
kuvagalleria

Kaikki nuo ovat erillisiä yksikköjä. Meillä on oikeesti kaks mahista:

- rekata sisälle kuhunkin erikseen. Ja sepäs teitä vasta vituttais.

- "silloittaa" nuo kolme yhteen niin että rekkaus onnaa yhdellä kertaa kaikkiin osioihin. Single Sign On lontoon kiälellä.

Arvatkaas kumpi valittiin....
pääsivulla.

Kohtapuoliin loppuu tuo rekkausongelma, älkää ny hätäilkö... ottakaa iiiiiiisisti, nytton persjantai ja pullon päivä.
No, ei se niin kovin vituttaisi jos pääsisi suoraan sinne minne on menossa.

Vertaus perjantaipullon hengessä: Olen matkalla viinakauppaan, mutta koska nykykäytännön mukaan viinakauppa sijaitsee kauppakeskuksessa, niin kävelen kauppakeskuksen (etusivu) läpi täytän saapumislomakkeen (kirjautuminen) jonka jälkeen näen naisten alusasuliikkeen(kuvagalleria) lähistöllä viinakaupan (foorumi), johon astun sisään. Ystävällinen vartija (moderaattori) poistaa minut tiloista häiriökäyttäytymisen (kossua) vuoksi

Lupaan ottaa iisisti.... :wink: Kyllä se tästä lutviutuu.
Myyrä
Apu Nahasapeemapetilon

Viesti Kirjoittaja Myyrä »

Kuva galleriassa ei toimi ääkköset, ainakaan mulla mun nikissä.
Peksim
TöPeksim
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peksim »

Kun tosta vasemmassa yläkulmassa olevasta mieskomin tunnuksesta klikkaa niin päätyy suoraan Kalamieskomin pääsivulle, eikä foorumille kuten ennen :roll:
En tiedä haittaako tuo ketään mutta itellä ainakin totuttelemista kun tuosta tuli aina ennen klikattua...
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

Meirän kotisivu on ny oikeestiv vaihtunu... siks seki on nyv vaihrettu osottamaan oikeeseen paikkaan...
Piiloteksti
MadDog

Viesti Kirjoittaja MadDog »

Oisko mahollista laittaa noihin etusivun juttuihin kirjoittajan nimimerkki näkösälle.
Esim. siihen otsikon alle tai päivämäärän perään.
Ehkä otin ehkä en!
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

Kirjoittajan näet suoraan kun menet valikon kautta, esim: Reissuraportit, Vetoreissut.
Piiloteksti
Tatuu
"Larvanto"

Viesti Kirjoittaja Tatuu »

Kuvagalleria on perseestä :lol: Pikkukuvat häiritsee eniten. Sit jos sais uusimmat kommentit tuohon etusivulle suoraan, niin kuin esim. pk.netissä?

Tuohon tapaan http://www.perhokalastajat.net/kuvagalleria/
Team Don't Push The River Member #1

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
bartender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bartender »

Miksi ei pysty enää merkkaamaan juttuja luetuiksi?????
-kaikkien janoisten sankari-
perza
da´ keittiöpönö
Viesti:

Eikö vois tehä silleen että ei tarviis mennä pääsivun kautta foorumille, koska on varmaan monia jotka käyvät vain foorumilla(esim. minä itse)
Tänäänkino len jo neljä kertaa joutunut edestakasin ramppaamaan ja hidas kun tämä kone on niin mieluusti tulis vain ja aina tänne foorumiin valmiiksi kirjautuneena niinkun ennenkin!
:?

Vuosivaappu 2015
bartender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bartender »

bartender kirjoitti:Miksi ei pysty enää merkkaamaan juttuja luetuiksi?????
jaahas...näyttikin olevan samasta asiasta juttua tuolla alempana...oon olu toista viikkoa reissussa, eikä ole päässy nettii.. :roll:
-kaikkien janoisten sankari-
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

perza kirjoitti:Eikö vois tehä silleen että ei tarviis mennä pääsivun kautta foorumille, koska on varmaan monia jotka käyvät vain foorumilla(esim. minä itse)
Tänäänkino len jo neljä kertaa joutunut edestakasin ramppaamaan ja hidas kun tämä kone on niin mieluusti tulis vain ja aina tänne foorumiin valmiiksi kirjautuneena niinkun ennenkin!
Selain ja versio? Ruksia "Muista minut" oot varmaan laittanu? Onko selaimen asetuksissa rasti "Accept cookies" (suameks jotain sellasta ku "Hyväksy evästeet/keksit" ruudussa JUUNÄÄSPÄIVÄÄ vai EI VIT*USSA?

Nimi.. FIREFOX 2.00000004, rasti on JUUNÄÄSPÄIVÄÄ ruurussa ja homma pelittää ku junav vessa...
Piiloteksti
perza
da´ keittiöpönö
Viesti:

Royal Trude kirjoitti:
perza kirjoitti:Eikö vois tehä silleen että ei tarviis mennä pääsivun kautta foorumille, koska on varmaan monia jotka käyvät vain foorumilla(esim. minä itse)
Selain ja versio? Ruksia "Muista minut" oot varmaan laittanu? Onko selaimen asetuksissa rasti "Accept cookies" (suameks jotain sellasta ku "Hyväksy evästeet/keksit" ruudussa JUUNÄÄSPÄIVÄÄ vai EI VIT*USSA?

Nimi.. FIREFOX 2.00000004, rasti on JUUNÄÄSPÄIVÄÄ ruurussa ja homma pelittää ku junav vessa...
Minä en noista jutuista mitään tiedä, mutta oikein ne kuitenkin on niinkun on ollut ennenkin.
Olen kyllä kirjautuneena aina pääsivulla, kun sinne mene, mutta jos laitan esim.
www.Kalamies.com/foorumi niin sillon en ole kirjautuneena! vaan pitää mennä pääsivun kautta. ja tuo on ärsyttävää kun ei ole asiaa kuitenkaan pääsivulle.
Tuloo luettuva näitä juttuja sitten kirjautumatta, niinkun tänäänkin puolisen tuntia lueskelin ja oisin vastauksiakin heittänyt, mutta ei jaksanut menää vaan pääsivulle ja takaisin.

Vuosivaappu 2015
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

perza kirjoitti:
Royal Trude kirjoitti:

Minä en noista jutuista mitään tiedä, mutta oikein ne kuitenkin on niinkun on ollut ennenkin.
Olen kyllä kirjautuneena aina pääsivulla, kun sinne mene, mutta jos laitan esim.
www.Kalamies.com/foorumi niin sillon en ole kirjautuneena! vaan pitää mennä pääsivun kautta. ja tuo on ärsyttävää kun ei ole asiaa kuitenkaan pääsivulle.
Tuloo luettuva näitä juttuja sitten kirjautumatta, niinkun tänäänkin puolisen tuntia lueskelin ja oisin vastauksiakin heittänyt, mutta ei jaksanut menää vaan pääsivulle ja takaisin.
Katos toss yllä, siä mää yritin selittää miks toi etusivun kautta käynti on tehty.

Mene aina ETUSIVUN kautta ja laita se ruksi SIIHEN ruutuun. Jos ei onnaa, mää laitan kuvaa kuhan kerrot tiedoksi selaimesi ja sen version
Piiloteksti
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Minä siirsin aloitussivuksi pääsivun entisen foorumin sijaan. selkeyttää hommaa, koska jos haluat kirjautua, niin siellä on käytävä kuitenkin.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Möykky
SÄRKI-LOVER

Viesti Kirjoittaja Möykky »

Möykky kirjoitti:Mää en saa lisättyä kuvia tonne kuvagalleriaan.. :? Alkutoimenpiteet menee ihan ok, mut sit ku tulee vaihe että kuvat pitäis järjestää omaan albumiin, ni tulee vaan tyhjä sivu ja mitään ei tapahdu.. :? :?

Edit. Tollaselle sivulle se menee:http://www.kalamiescom.com/coppermine/upload.php ja mitään ei näy.. :?
Ongelma ilmenee edelleen. En saa lisättyä kuvia.. :evil: Liekkö liitännäinen siihen, että ääkkösetkään ei toimi nickissä siellä??
Vastaa Viestiin