Haastan teidät kaikki!
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- JuurusRules
- Viesti:
Oma 2 vuotias poika olis tarkotus viedä pilkille lähiaikoina, sekä kesällä tietysti ainakin ongelle. Viime kesänä jo yritettiin mutta on niin vilkas tapaus tuo meidän Julius että ei oikein malttanut jäädä odottelemaan.
Sunnuntaina pääsi poika olemaan mukana kun käytiin ukin matikka katiskat katsomassa. Poika sitten eilen muisteli tapahtumaa ja kertoi että ukki sai iisooja majakka kaloja, kjäh.
Kalat kyllä tuntuu poikaa kovasti kiinnostavan. Aloin siivoamaan yhden pilkkireissun kaloja tässä vähän aikaa sitten, ja pojan olis pitänyt välttämättä saada olla isin sylkyssä katsomassa kun isi siivoaa kaloja. Toteuttaminen oli mulle vähän turhan haastavaa....
Sunnuntaina pääsi poika olemaan mukana kun käytiin ukin matikka katiskat katsomassa. Poika sitten eilen muisteli tapahtumaa ja kertoi että ukki sai iisooja majakka kaloja, kjäh.
Kalat kyllä tuntuu poikaa kovasti kiinnostavan. Aloin siivoamaan yhden pilkkireissun kaloja tässä vähän aikaa sitten, ja pojan olis pitänyt välttämättä saada olla isin sylkyssä katsomassa kun isi siivoaa kaloja. Toteuttaminen oli mulle vähän turhan haastavaa....
Ilman muuta omaa tyttöä pitää kalaan viedä, mutta suunnitteilla on muutakin...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tämähäm on selviö , Vasta olin pitämässä koululla pajapäivää ja opetin pervon sidontaa (pervon sidonta on tärkeä laji) Jotkut jo hommanneet omat sidonta kamat . Kansalaisopistossa olen pitänyt skideille ym vastaavaa ja lopuksi olemme käyneet joella kokeilemassa hommaa .
Kalastus seuran puitteissa samaa + viikonloppukalastus leiri joella ,
Muista pihdit ! minäkin otin pihdit mukaan , josko jollain menisi koukku sormeen , ei mennyt, meni nenään , pihdeillä hoitui ja homma jatkui .
Myös omien mokien jäljiltä , joutuu nyt käymään kolmen tyttärenpojan kanssa kalassa hieman yli kotitarpeen + isot pojat ympäri ämpäri kun pitää olla mukana paikallisena oppaana jnpp , luulen täyttäväni haasteen kriteerit , eikä ole vastenmielistä itsellekkään tämä homma.
Kalastus seuran puitteissa samaa + viikonloppukalastus leiri joella ,
Muista pihdit ! minäkin otin pihdit mukaan , josko jollain menisi koukku sormeen , ei mennyt, meni nenään , pihdeillä hoitui ja homma jatkui .
Myös omien mokien jäljiltä , joutuu nyt käymään kolmen tyttärenpojan kanssa kalassa hieman yli kotitarpeen + isot pojat ympäri ämpäri kun pitää olla mukana paikallisena oppaana jnpp , luulen täyttäväni haasteen kriteerit , eikä ole vastenmielistä itsellekkään tämä homma.
Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee.
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
http://www.aneenloma.fi/
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
http://www.aneenloma.fi/
- Sostakovits da Silva
- Ilmo Tampio Lounasheimo
Milloinkas se kuva susta oli otettu? Joku vanaha pönökuva. Oliko digikameralla vai filmikameralla kuvattu? Oliskos tukka hyvin ja huulet rullalla, ja hymy korvissa.vempula kirjoitti:olen vienyt jo ja yks vanhempi innostu voimakkaasti kun kiskasin kesällä +7 kg limatuupin jolla oli mun vanhakuva suussa malliksainakin yks nuarempikin on alkanut kalastaan kun opetin sitä ja sai se kalaakin.
On meinaa pitkänokkalohi purrut lujaa Vempulan vanhaa kuvaa.
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 22:25:40 04.03.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
- ma^ko
- Überbesserwisser
- Viesti:
Muksut on kulkeneet mukana kalassa kesäisin, tosin nykyisin likkaa ei tahdo saada mukaan, pitäs saada joku 14-16v kolli veneeseen ni sit ehkä kiinnostais meitin neitiäkin lähteä vesille. Muksujen kavereit toisinaan messissä.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
- Renfors
- Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
- Viesti:
Haa. Ehdotankin Patulleabo kirjoitti:Muksut on kulkeneet mukana kalassa kesäisin, tosin nykyisin likkaa ei tahdo saada mukaan, pitäs saada joku 14-16v kolli veneeseen ni sit ehkä kiinnostais meitin neitiäkin lähteä vesille. Muksujen kavereit toisinaan messissä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=patukka_92
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
omia lapsia on tullut mukana kuskattua aina sopivan tilaisuuden tullen, satunnaisest pilkillä, ja ongella tai virvelöimässä noin kerta viikkoon kesäaikaan. pienikin lapsen saama kala antaa yleensä enemmän iloa kuin omat isotkaan yksilöt, kyllä näin on.
Ainoa rajoittava tekijä tuossa lasten kanssa kalastuksessa on, että omat välineet saa suosiolla jättää kotiin ja kalareissun pituus pääsääntöisesti on alle tunnin.
Ainoa rajoittava tekijä tuossa lasten kanssa kalastuksessa on, että omat välineet saa suosiolla jättää kotiin ja kalareissun pituus pääsääntöisesti on alle tunnin.
Mukana aina.
On tullut kuskattua vesille tuttua ja tuntematonta, jos sanon että ilman korvausta niin valehtelen, sillä joka reisusta on positiivista palautetta aina saanut ja hyvä niin.
Omat mukelot (3) on lajin syövereihin jo upotettu (poitsu 9v. ja tyttö 5v.)
2v. tyttö odottelee vielä ekaa tosireissua
.
Aina kun kalaan lähtee, alkaa kotona "mankuminen" mää tuun mukaan... olen onnistunut siis
.
Viimeisimmällä tällaisella keikalla (Joulukuu 2007) mukana pojan koulutoveri, mertsaria oltiin onkimassa ja härkäsimppuja nosteltiin.
On tullut kuskattua vesille tuttua ja tuntematonta, jos sanon että ilman korvausta niin valehtelen, sillä joka reisusta on positiivista palautetta aina saanut ja hyvä niin.
Omat mukelot (3) on lajin syövereihin jo upotettu (poitsu 9v. ja tyttö 5v.)
2v. tyttö odottelee vielä ekaa tosireissua
Aina kun kalaan lähtee, alkaa kotona "mankuminen" mää tuun mukaan... olen onnistunut siis
Viimeisimmällä tällaisella keikalla (Joulukuu 2007) mukana pojan koulutoveri, mertsaria oltiin onkimassa ja härkäsimppuja nosteltiin.
- Liitteet
-
- Tauolla.
- Notskilla.JPG (57.67 KiB) Katsottu 3721 kertaa
-
- Kohdelaji ?
- Saalis.JPG (48.78 KiB) Katsottu 3723 kertaa
... ja kalantuloahan ei voinut estää ...
- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
Toivottavasti mahdollisimman monet vanhemmat kiroavat sinut. Huonompiakin harrastuksia on.elux kirjoitti:Tarkoitus olis viedä noin 50 kpl 8-9 vuotiaita junnuja opetelemaan kalastusta tuohon Bodom järvelle.Tämä tapahtuu meidän kalastusyhdistyksen toimesta.Pojat ovat Eps F junnuja.Saas nähä kuinka monen pojan vanhemmat kiroavat minut kun pojat alkavat mankua kalaan saatuaan kipinän
Kaverin poikaa on tullut jo muutama kesä käytettyä kalalla. Kalojakin ollaan saatu ja oltu saamatta, mutta mukavaa on aina ollut! Varmaankin ensi kesänä taas mennään...
- Liitteet
-
- Jo on komeat ilmeet saamamiehellä ja apuvänkärillä
- Hieno kala ja huono kuva.jpg (53.68 KiB) Katsottu 3659 kertaa
Kun synnyit, itkit ja muut ympärilläsi hymyilivät.
Elä elämäsi niin, että kun kuolet hymyilet ja muut ympärilläsi itkevät.
Elä elämäsi niin, että kun kuolet hymyilet ja muut ympärilläsi itkevät.
Hmm... En tunne kauheasti lapsia jotka ei olisi koskaan kalastaneet. Tai yhden, mutta se ei oo vielä syntynyt. Jos sitten sen veis. Vois ottaa isin ja äitinkin mukaan.
Ei, ei, ei,,, ei meille ole ole penskoja lissää tulossa. Ei.
Sitäpaitti, en oo koskaan uskonu neitseelliseen sikiämiseen. Aisaa siinä tarvitaan.
Ei, ei, ei,,, ei meille ole ole penskoja lissää tulossa. Ei.
Sitäpaitti, en oo koskaan uskonu neitseelliseen sikiämiseen. Aisaa siinä tarvitaan.
Aion elää kunnes kuolen.
7, 10 tytöt sekä 12 vee kolli on myötämatkassa aina kuin se vain on mahdollista. Viime lauantaina 7vuotiasta rupesi käymään jo sääliksi v-loppuna kun mökillä sille piti tehä pilkkiavanto ja siinä se sitten istuskeli ja pilkki. Unohti välillä vavan liikuttelun kun pakkasessa paleli ja siimakin ehti jäätyä jään reunaan kiinni. Eli sitkeänlainen tapaus tuo oli.
Perustettiin tänne kylille eräkummit -juttu jossa muutamat metästysseurojen aktiivit tarjoavat nuorille kalastus/retkeily/metästystoimintaa niin että kun ite on lähössä voi ottaa nuoria mukaan. Taikka lähteä vasiten nuorten kanssa reisulle. Ei ole ollut tungosta.
Perustettiin tänne kylille eräkummit -juttu jossa muutamat metästysseurojen aktiivit tarjoavat nuorille kalastus/retkeily/metästystoimintaa niin että kun ite on lähössä voi ottaa nuoria mukaan. Taikka lähteä vasiten nuorten kanssa reisulle. Ei ole ollut tungosta.
Lähetäämpä kattomaan mikä unohtu kotia